خانه > سرگرمی > خواندنی و دیدنی > متن لوح تقدیر رسمی و تقدیر نامه های اداری و ادبی

متن لوح تقدیر رسمی و تقدیر نامه های اداری و ادبی

استفاده از انواع لوح تقدیر می تواند بهترین ایده در جهت قدردانی از تلاش ها و تشکر بابت موفقیت های کسب شده باشد، در این راستا انتخاب مناسب ترین متن لوح تقدیر از اهمیت فوق العاده ایی برخوردار است. در ادامه مجموعه ایی از انواع عکس و متن لوح تقدیر و مناسب ترین متن های تقدیر نامه ادارای را ملاحظه می فرمایید که متن تقدیر و تشکر ایده آل و مناسب با لوح تقدیر خود را می توانید از بین این متون انتخاب نمایید.

متن لوح تقدیر رسمی و تقدیر نامه های اداری و ادبی

متن لوح تقدیر دانش آموزی :

پیروز کسی است که با زیبایی امید، آینده را بیاراید

دانش آموز محترم ………. از آموزشگاه ……….

اینک که بادستهای مهربان، عزم راسخ و ذهن خلاق در کوچه های دل، حدیث افتخار را سرودی و موفق به کسب رتبه ………. مسابقه………. درسال تحصیلی ………. شده ای، به شکرانه همت والا و تلاش شکوهمندت، این لوح تقدیر تقدیم می گردد.

توفیق شما را در کسب درجات عالی ترا از خداوند سبحان خواستاریم.
رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه ……….

********

پیروزی، پرشی دارد به اندازه عشق

دانش آموز عزیز خانم ………. از آموزشگاه ……….

با احترام
خبر مسرت بخش، همواره دل را شاد و لحظه ها را ماندگار می سازد، و اینک خبر شادمانه موفقیت شما نیز مایه مباهات است .

آری، دستان پرتوان و عزم استوار بار دگر حدیث پرافتخار پیروزی را می سراید و امروز را برای فردایی بهتر و سازنده آماده می سازد.

کسب رتبه ………. در مسابقه ………. سال تحصیلی ………. یادواره عزت و افتخار حسینی را تبریک عرض می نماییم و برایتان از خداوند مهربان دلی از جنس بلور، به رنگ آسمان و وسعت دریا خواستاریم .

شمع وجودتان تابنده و نورانیت دلتان پاینده
مدیر آموزش و پرورش منطقه

********

متن لوح تقدیر دانش آموزی

متن تقدیرنامه اداری :

کارمند نمونه ، مبرّز و کاردان

سرکار آقای ………… / جناب خانم …

بدینوسیله به رسم یاد بود و به پاس قدر دانی از شما کارمند مسوول و وظیفه شناس که با الهام از تخصص و تعهد و کاربرد مهارت های لازم کاری  ، احترام و اکرام به ارباب رجوع ، تقویت حضور و انجام امور محوله به نحو احسن برای پیشرفت شرکت اهتمام ویژه می ورزید ؛ این لوح تقدیر ، پیشکش حضور پر لطفتان می گردد.

اطمینان کامل داریم ، تمام تلاش خود را برای انجام وظایف شغلی و مسوولیتهای قانونی ، پیشرفت نظام اداری و اعتلای کشور به کار گرفته و وجدان کاری ،عدالت ، صداقت ، امانت داری ، راز داری و خدمت را سرلوحه ی گفتار و کردار خود قرار داده و ارزشهای دینی ، انسانی ، اجتماعی ، و قوانین ، مقررات و ضوابط را در انجام فعالیت های سازمانی  و اداری رعایت نموده و در همه حال به مقررات حاکم و منشور اداری  و اخلاقی پایبند بوده و تلاش خود را در جهت جلب رضایت ایزد متعال به کار می بندید و همواره شادابی و نشاط را در محیط کار ترویج می نمایید.

با تقدیم بهترین آرزوها
مدیر عامل شرکت…

********

ناب آقای مهندس………
مدیر کل محترم راه و ترابری استان ……
با ســــــــــــــلام

اندیشـــــــــه و تلاش خدمتگــــــــــزاران صدیق عمـــــــــران و آبادانــــی ایران اسلامی هیچ گاه از یاد نخواهد رفت . بدینوسیله با اهـــداء این  لوح  ، از تلاش و زحمــات مستمر

حضرتعالی در اجرای پروژه بزرگ روکش آسفالت محـــور ………..در محدوده شهر …….که موجبات تسهیل در عبور و مرور ، ارتقــاء ایمنی تــردد ، رضایت شهروندان و در نهایت رضایت خداوند سبحان را به همراه داشته است  تقدیر و تشکر می گردد.

از خــــــــــــــــــداونــــد متعــال برایتــــــــــــان ســـــــلامتی، بهــروزی و توفیـــــــق استمـــــــــرار خدمتگذاری را مسئلــــــــت دارم.

********

متن تقدیرنامه اداری

متن لوح تقدیر رسمی :

مدیر عامل محترم شرکت ……….
تلاش وهمت والای مدیریت و کارکنان آن شرکت موجب کسب عنوان واحد نمونه تحقیق و توسعه ممتاز طی سال ………… در سطح استان گردید. لذا بدین وسیله به پاس این زحمات ارزنده از جنابعالی، مدیر و کارشناسان شاغل دربخش تحقیق و توسعه آن شرکت تقدیر و تشکر می گردد.

امید آنکه درراه اعتلای صنعت کشور اسلامی مان بیش ازپیش موفق و مؤید باشید.
مشاور وزیر و رئیس سازمان

********

همکار ارجمند جناب آقای ………….. /  سرکار خانم ……………….

آری ، چه غرور آفرینند آن عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری بیش از سی سال از بهترین سالهای عمر خود را در سنگر خدمت گذراندند و در جهت تحقق اهداف شرکت خالصانه از هیچ کوششی  دریغ نورزیدند.

با پذیرش غم و شادی ، عتاب و عقاب ، صبر و شکیبائی و با توکل به ایزد منان در کنار سایر همسنگران از جان و مال خود گذشتند و اینک با کوله باری از تجربه سنگر را به دیگران سپردند.

اکنون که به افتخار بازنشستگی نایل آمده اید ، شایسته است از زحمات بی دریغ ، مساعی ارزشمند و اهتمام ویژه جنابعالی در طول مدت خدمت تشکر و قدردانی نموده، توفیق روز افزون شما و خانواده گرانقدرتان را از درگاه احدیت مسئلت نمائیم.

امید است در پرتو عنایات حق همواره در کلیه شئون زندگی موفق و موید باشید.

با تشکر     رییس شرکت

********

متن لوح تقدیر رسمی

با انواع متن لوح تقدیر اداری و رسمی آشنا شدید، با الگوبرداری از این متن ها و با ایجاد تغییرات لازم در جملات این متون، مناسب ترین متن را برای لوح تقدیر انتخاب نمایید و مورد استفاده قرار دهید.

*************************************************

◄حتما بخوانید: نمونه متن تقدیر نامه اداری

*************************************************

◄حتما بخوانید: نمونه نامه تقدیر و تشکر از همکاری

*************************************************

گردآوری: حیاط خلوت

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن مجری گری ۲۲ بهمن برای دانش آموزان

متن مجری گری ۲۲ بهمن برای دانش آموزان در ادامه مجموعه ای از متن مجری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *