خانه > زیبایی و آرایشی > آرایش صورت و مو > حرفه ای رژگونه بزنید

حرفه ای رژگونه بزنید

چگونه رژگونه بزنیم؟ همه چیز درباره نحوه رژگونه زدن در آرایش

رژگونه آرایش را تکمیل و صورت را زیبا تر و دوست داشتنی تر می کند. کاربرد آن بسیار ساده و آسان است. بنابراین نباید در مصرف آن افراط به خرج بدهیم.

حرفه ای رژگونه بزنید

نوع رژگونه را انتخاب کنید

رژگونه های پودری و ژله ای برای پوست های چرب بسیار مناسب هستند و رژگونه های کرمی هم برای پوست های خشک. هر نوعی که انتخاب می کنید باید رنگ آن با رنگ طبیعی پوست شما تناسب داشته باشد. بنابراین رنگی را انتخاب کنید که رنگ طبیعی پوست شما را منعکس کند.

_ رنگی را انتخاب کنید که ویژگی های خوب صورت شما را نشان دهد و بیش از حد پر رنگ نباشد. به عنوان مثال قرمز روی صورت های روشن زیاد خوب به نظر نمی رسد اما برای پوست های تیره و برنز بسیار مناسب است.
_ اگر پوست روشنی دارید سعی کنید صورتی ملایم یا صورتی و برنز استفاده کنید.
_ تیرگی و روشنی رژگونه بسته به رنگ پوست تان است. صورت های تیره رنگ های روشن نیاز دارند در حالی که صورت های روشن رنگ های طبیعی مثل قهوه ای یا برنز نیاز دارند.
_ برای انتخاب رنگ مناسب رژگونه دست را به مدت ۱۰ ثانیه مشت کنید در نتیجه رنگ انگشت ها همان رنگی است که باید برای رژگونه انتخاب کنید.

 

برس رژگونه با کیفیت باشد

هرگز برس کوچک و ارزان تهیه نکنید. اگر برس بی کیفیت باشد آرایش شما نیز بی کیفیت خواهد شد. هیچوقت از ابزارهایی مثل پنبه یا پدهای پنبه ای استفاده نکنید چون ابزارهای خوبی برای استفاده از رنگ دانه های رژگونه نیستند.

 

هنگام استفاده رژگونه فضا باید کاملا روشن باشد

هنگام آرایش یک آیینه کاملا تمیز و روشن انتخاب کنید تا صورت کاملا در آن مشخص باشد و بفهمید که چه کاری انجام می دهید. قبل از آرایش کارهایی که باید انجام دهید این است که صورت را بشوئید، دندان ها را بشوئید، کرم فونداسیون و برنزر را هم استفاده کنید. رژگونه را در مرحله آخر آرایش زمانی که آرایش را تکمیل کرده اید استفاده کنید.

 

بسته به نوع رژ گونه تان آن را روی صورت تان بزنید

اگر رژگونه پودری استفاده می کنید یک برس اندازه متوسط را به رژ گونه بزنید و آن را تکان دهید تا رژ گونه های اضافی آن گرفته شود. اگر رژ گونه ژله ای استفاده می کنید با انگشت انگشتری این کار را انجام دهید. برای شروع خیلی کم رژگونه بزنید چون اضافه کردن رژگونه خیلی راحت تر از پاک کردن رژگونه اضافی روی صورت است.

 

برای رژگونه زدن صورت تان را شبیه ماهی کنید

با این روش سیب گونه را پیدا می کنید. هنگام زدن رژگونه لبخند نزنید چون گونه ها بالا می رود و باعث می شود رژگونه پایین تر زده شود. سیب گونه همان برجستگی گرد گونه است.

 

رژگونه را روی سیب گونه بزنید و روی استخوان گونه ترکیب کنید

اگر از رژگونه کرمی یا ژله ای استفاده می کنید ابتدا به صورت نقطه ای روی گونه بزنید و سپس باانگشت یا با اسفنج آرایشی ترکیب کنید. برای این که ظاهری طبیعی داشته باشید حتما رژگونه را روی سیب گونه بزنید دوباره ترکیب کنید. قبل از ترکیب، رژگونه های اضافی را پاک کنید تا گونه ها بیش از حد رنگی نشود.

_ به گونه ها با برس ضربه بزنید. هیچوقت با برس روی گونه خط اریب نکشید چون آرایش را کاملا غیر طبیعی می کند.
_ برای ترکیب رژگونه از برس تمیز استفاده کنید.
_ در انتهای ترکیب با برس به طرف پایین بکشید تا موهای صورت به نرمی روی پوست بنشیند.
_ برای این که ظاهرتان جوان تر به نظر برسد سعی کنید رژگونه را پایین تر از سوراخ بینی نزنید و بیش از حد به بینی نزدیک نباشد.

اگر رژگونه زیاد زده اید می توانید از پودر تثبیت کننده برای کم رنگ کردن آن استفاده کنید. سمت دیگر صورت را هم رژگونه بزنید و مراقب باشید حتما قرینه هم باشند. در انتها روی صورت پودر تثبیت کننده بزنید.

منبع : bedunim.ir

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *