خانه > ورزشی > دنیای ورزشکاران > حاشیه های عکس جنجالی مهدی رحمتی با یک خانم

حاشیه های عکس جنجالی مهدی رحمتی با یک خانم

بنا بر اعلام برخی خبرگزاری ها مهدی رحمتی به دلیل عکس انداختن با یک زن در خارج از کشور سه جلسه از سوی کمیته اخلاق محروم شده است.
به گزارش حیاط خلوت به نقل از اعتدال، سفر چند ماه پیش استقلالی ها به ارمنستان با یک جنجال همراه بود؛ رحمتی و برخی دیگر از بازیکنان این تیم در کنار یک خانم نیمه برهنه عکس گرفتند که انتشار این عکس بازتاب زیادی داشت.
حاشیه های عکس جنجالی مهدی رحمتی با یک خانم
از یک سو پرسپولیسی ها این عکس را سوژه کردند و مدعی شدند سوشا مکانی به خاطر عکس های نامتعارف فوتبالش در ایران نابود شد اما رحمتی و دیگر استقلالی ها چنین عکس هایی می گیرند.
از سوی دیگر شایعه شد که خانم مربوطه تطمیع شده تا کنار استقلالی ها قرار بگیرد و به این شکل آنها را به حاشیه ببرد!
نکته جالب اینجاست که گفته می شود شغل این زن در ارمنستان رقاصی است و از این طریق کسب درآمد می کند.
بنا بر اعلام برخی خبرگزاری ها مهدی رحمتی به دلیل عکس انداختن با این زن در خارج از کشور سه جلسه از سوی کمیته اخلاق محروم شده است.اتفاقی که باعث می شود دروازه بان و کاپیتان آبی ها دیدار با تراکتورسازی، پدیده و سپاهان را از دست بدهد.
حاشیه های عکس جنجالی مهدی رحمتی با یک خانم

عبدالله سمامی درباره این موضوع گفت: «البته درباره این موضوع باید رئیس کمیته اخلاق رای نهایی را اعلام کنند اما پرونده آقای رحمتی برای ابلاغ شدن به ایشان از مرحله تحقیقی خارج شده و توسط کمیته به ایشان ابلاغ خواهد شد.»

سمامی در پاسخ به این سوال که آیا این حکم بعد از ابلاغ به رحمتی، لازم الاجراست، عنوان کرد: «آقای رحمتی می تواند به این حکم اعتراض کند و با اعتراض ایشان رای تا بعد از رسیدگی به اعتراض تعلیق خواهد شد.»

به این ترتیب مهدی رحمتی در صورتی که پیش از بازی با تراکتورسازی از سوی کمیته اخلاق جریمه شود، با اعتراض به رای می تواند تا رای بعدی کمیته اخلاق محرومیت خود را به تعویق بیندازد تا مشکلی برای حضور در دیدار حساس با تراکتورسازی نداشته باشد.

این موضوع بحث داغ برنامه ۹۰ این هفته عادل فردوسی پور شده و مهدی رحمتی طی تماس تلفنی با عادل فردوسی پور توضیحاتی مبنی بر عدم قصور خود در این زمینه بیان نمود و مجری برنامه نود هم در ادامه ضمن تاکید بر رعایت اصول اخلاق در خارج از کشور از طرف بازیکنان ایرانی، اظهار داشت بهتر است به شکلی برنامه ریزی شود تا برای حریم خصوصی افراد هم احترام قائل شویم.

ببینید: تهدید به خداحافظی مهدی رحمتی در برنامه ۹۰

ببینید: بیوگرافی مهدی رحمتی

سخن آخر:

آیا به نظر شما مهدی رحمتی باید بابت این عکس محروم شود؟ زیر همین مطلب نظراتون رو بیان کنید

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

مزایای جالب دویدن رو به عقب

مطالعات جدید محققان نشان می دهد دویدن به سمت عقب بسیار بیشتر از دویدن معمولی …

8 دیدگاه

  1. باید قبول کنیم که کمال همنشینی به هر حال بر ما اثر کرده ما همسایه افغانستان و عراق و پاکستانیم اینجور برخوردها فقط در یه همچین کشورهایی با تعصبات کور و افراطی صورت میگیره ، همه مهدی رحمتی رو میشناسن و میدونن انسان فاسدی نیست از طرفی یه هوادار تو یه کشور دیگه اومده تقاضای یه عکس یادگاری کرده حالا اگه مهدی رحمتی این کارو نمیکرد شما جای اون هوادار بودین چه چیزی از یه ورزشکار ایرانی تو ذهنتون نقش میبست ؟
    عقب مانده ذهنی قطعا ………..

  2. سلام،اگه ما مسلمانیم، و اسلام قبول داریم، عکس گرفتن با همچین افرادی یه هنجار و خیلی زشت و تکرار مکرر این مسایل فاجعه است. واگه کمیته اخلاقی برخورد نکنه باعث طبیعی شدن این طور مسایل میشه.برای اون دوستی که کار سوشا رو با کار مهدی مقایسه کردواقعا متاسفم.

  3. مهدی رحمتی واقعا نمیدونستته چکار داره میکنه ولی خب باید قوانین کشورمون رو ک اسلامی هست رعایت کنه
    انشالله اگه خدا ببخشه مسوولین هم ببخشن و گیر الکی ندن

  4. واقعا من نمیفهمم این چه کاریه…اخه برای چی باید محروم بشه؟ حالا این ادم معروفه هوادار داره یه نفر خواسته باهشا عسک بنده بنده خدا هم نخواسته ناراحتش کنه نکنه انتظار دارن زنه یه زن نا مسلمان چادر سر کنه تو کشور خودش برا عکس انداختن.؟ کمیته انظباتی باید جواب بده که ایا پای زن حرام است وی اگر سر برهنه باشه حرام نیست؟ چطور صدا و سیمای این مملکت اسلامی مکرر فیلمهای نشون میده که توش زنها سر برهنه هستن و لباسهای تنگ پوشیدن؟ چطور همین اقایون این فیلمهارو میبینن؟ چطور مسولین ما سفرای ما میرن خارج با زنهای سر لخت عکس میگیرن و دیدار میکنن اونجاها تخلف نیست؟

  5. واقعا ماها اینقدر احمق شدیم یا خودمونو به حماقت زدیم آخه یعنی چی به چه جرمی باید محروم بشه

  6. در جواب اقای مجید
    من طرفدار استقلال نسیتم ولی داری فیلم رقص تو یه پارتی سوشا مکانی رو با عکس مهدی رحمتی با یه هوادار تو خارج از کشور مقایسه میکنی؟؟ یعنی واقعا نمیتونی تشخیص بدی یا تعصبت نمیذاره؟

  7. بله باید محروم بشه وقتی سر هیچی سوشا مکانی محروم شد پس بااااید مهدی رحمتی هم محروم شه،گرچه این محرومیت ها از اساس اشتباهه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *