خانه > فرهنگ و هنر > آموزش کشیدن نقاشی آدم برفی به کودکان

آموزش کشیدن نقاشی آدم برفی به کودکان

با سرد شدن هوا و بارش برف کودکان تمایل زیادی به کشیدن نقاشی آدم برفی و درست کردن آدم برفی در حیاط خانه به کمک برف دارند,در ادامه این مطلب آموزش کشیدن نقاشی زیبا آدم برفی به صورت مرحله به مرحله را به کودکان عزیز آموزش خواهیم داد.

آموزش نقاشی به کودکان یکی از سرگرمی های مفید برای کودکان در محیط مهد کودک و پیش دبستانی و منزل است و بهتر است والدین و مربیان عزیز روش های آسانی را برای آموزش کشیدن نقاشی های مختلف به کودکان انتخاب کنند. نقاشی آدم برفی یکی دیگر از انواع نقاشی های زیبا و جذاب برای کودکان است که کشیدن این نقاشی برای کودکان راحت و آسان است.

یکی از بهترین روش ها برای سرگرم کردن کودکان کشیدن نقاشی و رنگ آمیزی نقاشی های مختلف است. اگر کودک شما به تازگی شروع به کشیدن نقاشی کرده است بهتر است ابتدا نقاشی ها با مضامین ساده مانند نقاشی آدم برفی را به او آموزش دهید تا به کشیدن نقاشی تشویق شود.

آموزش کشیدن آدم برفی

آموزش نقاشی آدم برفی کودکانه

پری دریایی و آدم برفی از انواع شخصیت های کارتونی دوست داشتنی برای کودکان هستند. با دیدن نقاشی های مختلف از این شخصیت های کارتونی در کودکان شور و هیجان خاصی برای کشیدن نقاشی ایجاد می شود. در ادامه این مطلب ۴ روش مختلف برای کشیدن نقاشی زیبا از یک آدم برفی را به صورت گام به گام به کودکان آموزش خواهیم داد.

آموزش کشیدن آدم برفی

آموزش کشیدن نقاشی زیبا و جذاب آدم برفی با ۴ روش مختلف

روش اول

ابتدا دو دایره بزرگ و کوچک برای بدن آدم برفی روی صفحه کاغذ بکشید سپس دایره ای کوچک برای سر آدم برفی بکشید. بینی و دهان و چشم ها و کلاه آدم برفی را به شکل دلخواه خود نقاشی کنید و برای کامل کردن نقاشی جذاب آدم برفی در دو طرف بدن آدم برفی دست هایش را با دقت بکشید و آدم برفی را با کمک مداد رنگی و با رنگ های دلخواه تان به زیبایی رنگ آمیزی کنید.

آموزش کشیدن آدم برفی

روش دوم

ابتدا دایره ای برای سر آدم برفی بکشید و سپس یک منحنی بزرگ برای بدن آدم برفی روی کاغذ بکشید.در مرحله بعدی کلاه زیبایی برای آدم برفی بکشید.

آموزش کشیدن آدم برفی

در این مرحله بعد از کشیدن کلاه دست ها و بینی آدم برفی را بکشید.

آموزش کشیدن آدم برفی

برای زیباتر شدن نقاشی می توانید برای آدم برفی شال گردن و چوب دستی با طرح جذابی را بکشید و سپس اقدام به کامل کردن این نقاشی کنید. بعد از اتمام کشیدن نقاشی می توانید آدم برفی را با کمک رنگ های زیبا رنگ آمیزی کنید.

آموزش کشیدن آدم برفی

روش سوم

این آموزش نقاشی آدم برفی برای کودکان بسیار ساده و آسان است و شما می توانید با کمک این روش به کودکان کشید آدم برفی را به راحتی آموزش دهید. همانطور که مشاهده می کنید برای کشیدن آدم برفی در این روش ابتدا دایره ای کوچک برای سر آدم برفی کشیده شده است و سپس مربعی با اندازه مناسب کمی پایین تر از دایره برای بدن آدم برفی کشیده شده است توجه داشته باشید که بین دایره و مربع یک فضای خالی کوچک برای کشیدن شال گردن وجود دارد بعد از کشیدن بدن آدم برفی می توانید شال گردن زیبایی را برای آدم برفی بکشید سپس برای کامل شدن نقاشی اقدام به کشیدن چشم و بینی و دست برای آدم برفی کنید.

آموزش کشیدن آدم برفی

روش چهارم

برای این آموزش نقاشی آدم برفی به کودکان ابتدا دایره ای کوچک برای سر آدم برفی بکشید سپس دو دایره متصل به هم در اندازه های کوچک و بزرگ برای بدن آدم برفی بکشید و سپس کلاه زیبا و متفاوتی برای جذابیت بیشتر آدم برفی روی سر این آدم برفی زیبا بکشید. برای کامل شدن آدم برفی در مراحل بعدی دهان و بینی و چشم های آدم برفی را با اشکال ساده بکشید و در پایان شال گردن و دست ها و دست کش های آدم برفی را به شیوه ای که در تصویر مشاهده می کنید بکشید.

آموزش کشیدن آدم برفی

 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

شعر چهارشنبه سوری کودکانه جدید و زیبا

شعر چهارشنبه سوری کودکانه یکی از بهترین راه ها برای آشنا کردن کودکان با رسوم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *