خانه > اخبار ایران و جهان > ادای احترام محسن یگانه به آتش‌نشانان حادثه «پلاسکو» + عکس

ادای احترام محسن یگانه به آتش‌نشانان حادثه «پلاسکو» + عکس

موسیقی ایرانیان: «محسن یگانه» در ششمین روز از سی و دومین جشنواره موسیقی فجر و در کنسرت خود به آتش‌نشانان و حادثه‌دیدگان ساختمان پلاسکو ادای احترام کرد.

شامگاه پنجشنبه ۳۰ دی ماه در ششمین روز از برگزاری سی و دومین جشنواره موسیقی فجر کنسرت محسن یگانه خواننده پاپ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد. مخاطبان از نیم ساعت قبل در این سالن حضور داشتند. در سالن میلاد و روی مانیتورهای آن یادی از آتش‌نشان گرفتار در آوارهای ساختمان پلاسکو شده و این عبارت نوشته شده بود «با احترام به مردان آتش و عشق آتش‌نشانان در حادثه ساختمان پلاسکو».

کنسرت «محسن یگانه» در جشنواره موسیقی فجر

بعد از دقایقی صوتی برای حاضران پخش شد که در آن ستاد برگزاری جشنواره موسیقی فجر برنامه این شب را به آتش‌نشانان فداکار و حادثه‌دیدگان ساختمان پلاسکو تقدیم کرد.

محسن یگانه دقایقی بعد و در میان تشویق های مردم به صحنه آمد و قطعه «باور کنم» را اجرا کرد.

یگانه پس از اجرای این قطعه ضمن عرض سلام و خوشامدگویی به حضار بیان کرد: قبل از هر موضوعی می‌خواهم به حادثه پلاسکو اشاره کنم و بگویم در حادثه پلاسکو افرادی که شغل آن ها مقدس است گرفتار شده اند و عده ای عزیز خود را از دست داده اند که امیدوارم روح شان شاد باشد.

این خواننده در ادامه از مخاطبان خواست که بایستند و ۳۰ ثانیه ایستاده به افتخار آن ها کف بزنند و سپس گفت: امیدوارم خبر زنده بودن این افراد را به زودی بشنویم و سپس قطعه «آخه دل من» و «نرو» را اجرا کرد.

او پس از اجرای این قطعات از مخاطبان خواست تا اعضای گروه او را تشویق کنند و گفت: قبل از اینکه یکی‌یکی اعضا را معرفی کنم تا تشویق کنید به یکباره همه را مورد تشویق قرار دهید.

یگانه سپس قطعات «هوایی شدم» و «رگ خواب» را با همراهی و تشویق های مکرر مردم اجرا کرد.

کنسرت «محسن یگانه» در جشنواره موسیقی فجر

او سپس گفت: من در این سال ها بسیار کم حرف شده ام، پس توقع نداشته باشین که بین آهنگ‌ها صحبت کنم، البته ما امشب قطعات زیاد و به یادماندنی را برایتان انتخاب کرده ایم بنابراین کمتر صحبت می‌کنم تا قطعات بیشتری را اجرا کنیم.

وی سپس قطعه «نباشی» را اجرا کرد.

پس از اتمام اجرای این آهنگ محسن یگانه به قطعه ای که می خواست اجرا کند اشاره کرد و گفت: من واقعا نمی‌دانم که خودم غمگین هستم یا نه ولی قطعا این حس های قطعاتم از یک حس واقعی سرچشمه می گیرد، او پس از بیان این جملات قطعه «کویر» را اجرا کرد که مخاطبان را تحت تأثیر قرار داد.

این خواننده پاپ در ادامه ضمن عذرخواهی از مخاطبان به دلیل اینکه با اجرای این قطعه غمگین‌شان کرد، گفت: بعید می دانم کسی باشد که این قطعه ای که حالا می خواهم اجرا کنم را دوست نداشته باشد، ما در آینده باز هم چنین آهنگ هایی را روانه بازار می‌کنیم، هرچند بسیاری می‌گویند که این آهنگ ها در سبک و سیاق قطعاتی نیست که من در ۱۲ سال خوانده ام اما به نظرم خواندن چنین آهنگ هایی هم ضروری است.

وی سپس قطعه «دوست دارم» را با مطلع «دوست دارم منه بیچاره/ مگه دلم تو دنیا جز تو کسیو داره» اجرا کرد که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و بلافاصله قطعه «اینجا جای تو نیست» را با مطلع «بار و بندیلو ببند اینجا دیگه جای تو نیست / تو ترانه های من جایی واسه حرفای تو نیست/ نه واسه من گریه نکن به درد من نمی خوره/ تو گوشم قصه نگو گوشم از این حرفا پره» اجرا کرد. این قطعه نیز با استقبال مخاطبان روبه رو شد.

کنسرت «محسن یگانه» در جشنواره موسیقی فجر

این خواننده پاپ در ادامه قطعه «بیت آخر» را با فضای متفاوتی از دو قطعه قبلی خود اجرا کرد که در پی آن مخاطبان تحن تاثیر قرار گرفتند.

او سپس سه قطعه «نخواستم»، «نمیشه» و «عذاب» را به صورت متوالی و در قالب یک آهنگ اجرا کرد و سپس بلافاصله قطعه «دلسرد» را خواند.

یگانه که در طول کنسرت خود به شوخی مدام به پنج ردیف اول مخاطبان به خاطر همراهی نکردنشان کنایه می‌زد، گفت: حافظه کوتاه مدت من ضعیف است اما من حافظه بلندمدتی دارم و امشب این ۵ ردیف اول را فراموش نمی‌کنم و سپس قطعه «سکوت» با مطلع «سکوت قلبتو بشکن و برگرد نذار این فاصله بیشتر از این شه / نمی‌خوام مثل گذشته که رفتی دوباره آخر قصه همین شه» را اجرا کرد.

کنسرت «محسن یگانه» در جشنواره موسیقی فجر

در ادامه محسن یگانه به همراه گروهش همگی با هم روی صندلی نشستند و در حالی که او گیتار به دست داشت و می نواخت قطعه «بهت قول میدم را با مطلع» بهت قول می‌دم سخت نیست لا اقل برای تو راحت باش/ دورم از تو و دنیای تو راحت باش» را با تشویق های بی امان و همراهی های مخاطبان خواند و سپس گفت: من تعجب می‌کنم، زیرا من آهنگ های بسیاری خوانده‌ام اما به یکباره این قطعه مورد استقبال قرار گرفته است، من بعد از ۱۳-۱۲ سال هنوز سلیقه مخاطبان به دستم نیامده است اما شما هم انقدر غیرقابل پیش‌بینی نباشید.

او در ادامه در حالی که مخاطبان باز هم درخواست اجرای همین قطعه را داشتند گفت: اگر وقت شد باز هم این قطعه را اجرا می‌کنیم.

یگانه که در طول اجرا مدام از روی برگه ها ترانه ها را اجرا می‌کرد، گفت: من همه این ترانه ها را خودم سروده ام اما جالب است که ترانه ها فراموشم شده است،

سپس به شوخی گفت: با این تفاسیر ۶۰ سالگی من دیدن دارد.

او در پایان کنسرت خود قطعه «وابستگی» را به درخواست مردم اجرا کرد.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *