خانه > زیبایی و آرایشی > آرایش صورت و مو > انواع مختلف رنگ موی خاکستری

انواع مختلف رنگ موی خاکستری

رنگ موی خاکستری دیگر فقط یک مد زودگذر نیست. انواع مختلفی از این رنگ مو ابداع شده است که با دیدنشان ممکن است هوس کنید دستی به رنگ موی خودتان بکشید. برای اینکه کارتان در انتخاب راحت شود و همینطور با پتانسیل اصلی رنگ خاکستری آشنا شوید لیستی از این رنگ را برای شما آماده کرده ایم:

۱-خاکستری آکوا با ریشه مشکی

hair

با وجود اینکه خاکستری به خودی خود رنگی عالی است، این مدل با ریشه های مشکی در کنار رنگ خاکستری حاوی طیف هایی از آکوا نیز هست که رنگی خنک به حساب می آید. اگر پوستتان سبزه باشد این رنگ مو فوق العاده خواهد شد چون ریشه های مشکی با قسمت روشن تضاد زیبایی ایجاد می کند.

۲- خاکستری و گل تلفونی

hair

اگر موهای نرمی دارید انتخابی فوق العاده برای رنگ آن است. رگه های خاکستری و گل تلفونی ( گیاهی است به رنگ بنفش ) موها را چند بعدی می کند و ظاهر موی نرم را حجیم تر خواهد کرد. برای آنهایی که عاشق رنگ های خیلی خاص هستند اما نمی خواهند خیلی هم رنگ مویی ناهنجار داشته باشند این مدل به شدت توصیه می شود.

۳- عقیقی

hair

یکی از بهترین ویژگی های طیف های خاکستری و دودی این است که با دیگر رنگ ها به خوبی ترکیب می شوند. در این رنگ موی عقیقی دو طیف آبی و بنفش به کار رفته است اما تمام این رنگ ها به زیبایی در کنار خاکستری نشسته اند.

۴- خاکستری – رزی

hair

اگر قرار بود رنگ رز گل خواهری داشته باشد مسلما همین رنگ بود. با اضافه کردن مقداری صورتی گرم می توانید از خنکی رنگ موی خود کم کنید هر چند که رنگ موهای خنک به خودی خود بسیار زیبا هستند.

۵- خاکستری با ریشه های آبی

hair

اگر عاشق هر چیزی که آبی است هستید، مطمئنا از این مدل رنگ مو نیز خوشتان خواهد آمد. انواع طیف رنگ آبی در کنار خاکستری فوق العاده می شود.

۶- خاکستری و ارغوانی

hair

درست مانند آبی، خاکستری با انواع طیف های بنفش نیز بسیار زیبا می شود. این استایل به صورت خاص با زیبایی و چشم گیر بودن خود شما را در یک جمع برجسته می کند. می توانید ریشه های مو را کمی تیره بگذارید تا موها متفاوت تر هم بشود.

۷- خاکستری پری دریایی

hair

ریشه بنفش در کنار خاکستری ظاهری مانند یک پری دریایی میسازد، ترکیب از این کاملتر هم داریم؟ برای داشتن چنین ظاهری حتی به موی خیلی بلند نیز نیازی ندارید.

۸- آبی – خاکستری امبر

hair

اگر نمی خواهید تمام موی سر خود را رنگ کنید اما مجذوب مد رنگ موی خاکستری شده اید همیشه می توانید از این مدل آبی خاکستری امبر استفاده کنید. ببینید مدلی که عکسش را در بالا قرار داده ایم چقدر قشنگ است.

۹- نقره ای سایه دار

hair

برای کسانی که همین حالا هم موهایشان کمی خاکستری شده این رنگ می می تواند فوق العاده باشدو با اضافه کردن مقداری سایه که از رنگ موی اصلی تان تیره تر باشد می توانید ظاهری مانند عکس بالا بسازید.

۱۰- خاکستری امبر

hair

این هم یک مدل زمستانی دیگر از رنگ خاکستری که ما عاشقش هستیم. رنگ دودی موها وقتی با رنگ های تیره ترکیب می شود ظاهری فوق العاده درست می کند.

۱۱- بنفش و نقره ای آبی

hair

استایلی عالی برای خانم هایی که موی کوتاه و نرم دارند. ترکیب بنفش با های لایت آبی نقره ای باعث می شود ظاهر موها فوق العاده و پرحجم شود.

۱۲- پری دریایی با رگه های متلاطم

hair

اگر مدل مویی پری گونه ای می خواهید با پایه نقره ای ریزه کاری حرف اول را می زند. در این استایل پویا از های لایت های آبی و بنفش با پایه ای نقره ای استفاده شده.

۱۳- نقره ای و خاکستری بلوند

hair

اگر می خواهید موهای خود را نقره ای کنید در عین حال نا محسوس هم باشد، می توانید از ترکیب بلوند و نقره ای با هم استفاده کنید.

۱۴- خاکستری با زیر رنگ بنفش

hair

موهای رنگ شده مخفی یکی دیگر از مدهایی است که امروز طرفدار زیادی پیدا کرده. موهای بنفش پنهان شده زیر یک لایه خاکستری ترکیبی فوق العاده برای امتحان این مد جدید است.

۱۵-خاکستری خاکستر

hair

این استایل فوق العاده ساده است تنها حاله ای از خاکستری روی موها را می گیرد مثل اینکه لایه ای خاکستر روی موها است. شکی نیست که این رنگ مو با لباس های زمستانی تان فوق العاده می شود.

۱۶- رنگین کمانی

hair

چون می خواهید موهای خود را خاکستری کنید به این معنا نیست که نتوانید کمی هم رنگ های دیگر اضافه کنید. می توانید در کنار یک پایه رنگ خاکستری مقداری رنگ های پاستیلی نیز به کار ببرید. این مدل مخصوصا به افرادی که موهایی نرم دارند خیلی می آید.

۱۷- رویای لوندر

hair

اضافه کردن تن رنگ های لوندر به خاکستری ترکیبی رویایی را می سازد. این ترکیب رنگ با اینکه عجیب است ولی زیبایی خاص خودش را دارد.

۱۸- نقره ای آتشین

hair

ترکیب فوق العاده ای از طیف های خنک و گرم. نارنجی مرجانی و خاکستری با هم یک منظره را ساخته اند درست مانند غروب خورشید در زمستان.

۱۹- های لایت نقره ای – آبی

hair

اگر باور دارید که زیبایی در لطافت است این استایل برای خودتان است. ترکیب رنگ نقره ای و آبی تیره و های لایتی که ایجاد شده فوق العاده است.

۲۰- رنگین کمان پاستیلی

hair

پایه این مدل مو خاکستری است سپس رنگ های دیگر به صورت های لایت روی آن می آیند. این رنگ مو بسیار خاص است و ممکن است هرکسی از آن خوشش نیاید.

۲۱- نور مهتاب

hair

این رنگ مو ما را به یاد چیزهای فانتزی می اندازد. اگر می خواهید رنگ خاکستری خالص را تجربه کنید می توانید این مدل را امتحان کنید.

منبع: بدونیم

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *