خانه > اخبار ایران و جهان > اولین موزیک ویدئوی «محمدرضا فروتن»

اولین موزیک ویدئوی «محمدرضا فروتن»

اولین موزیک ویدئوی «محمدرضا فروتن» بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایران با عنوان «روزای مرگ عشق…»، منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

mohammadreza-foroutan

 

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این موزیک ویدئو مربوط به قطعه «روزای مرگ عشق…» از اولین آلبوم این بازیگر به نام «می فهممت» است که به زودی راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد.

ترانه «روزای مرگ عشق…» توسط دکتر «افشین یداللهی» سروده شده و آهنگساز این قطعه هم «بابک زرین» است، زرین به همراه «امیرمیلاد نیکزاد» تنظیم این اثر را انجام داده اند.  «حمیدرضا آداب» مستر این قطعه را برعهده داشته و «آرش مشورت» ضمن طراحی کاور این قطعه، کارگردانی موزیک ویدئو را هم براساس طرحی از محمدرضا فروتن انجام داشته و ویدئوی «روزای مرگ عشق…» نگاهی متفاوت نسبت به سکانس های خاطره انگیز حضور این بازیگر مطرح در سینما است.

شایان ذکر است که آلبوم «می فهممت» با صدای محمدرضا فروتن با حضور چهره های مطرح عرصه موسیقی نظیر دکتر افشین یداللهی، بابک زرین، امیرمیلاد نیکزاد و «سیروان خسروی» تولید شده و آماده انتشار است. چندی پیش فروتن در یادداشتی اعلام کرد که این آلبوم قطعاً در همین فصل زمستان منتشر می شود.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

عکس های تتلو در دادگاه و پچ پچ های مردم !

چهره جدید تتلو /عکس های تتلو در دادگاه دیروز عکس‌هایی از اولین جلسه دادگاه تتلو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *