خانه > بیوگرافی > بیوگرافی و گفت و گو با علیرضا زمانی استاد خلاقیت ایران

بیوگرافی و گفت و گو با علیرضا زمانی استاد خلاقیت ایران

دکتر علیرضا زمانی متخصص پریودنتیکس و مدرس نوآفرینی متولد ۶ آذر ۱۳۴۵ است.

تحصیلات دبیرستان : ﺳﺎزﻣﺎن ﻣﻟﯽ ﭘرورش اﺳﺗﻌدادھﺎى درﺧﺷﺎن، ۱۳۵۹-۱۳۶۳

دکتری دندانپزشکی: داﻧﺷﮑده دﻧداﻧﭘزﺷﮑﯽ داﻧﺷﮕﺎه ﻋﻟوم ﭘزﺷﮑﯽ ﺗﮭران، ۱۳۶۳-۱۳۶۹

بورد تخصصی : داﻧﺷﮑده دﻧداﻧﭘزﺷﮑﯽ داﻧﺷﮕﺎه ﻋﻟوم ﭘزﺷﮑﯽ ﺷﮭﯾد ﺑﮭﺷﺗﯽ، ۱۳۷۳-۱۳۷۷

بیوگرافی و گفت و گو با علیرضا زمانی استاد خلاقیت ایران

دکتر علیرضا زمانی متخصص پریودنتیکس و مدرس نوآفرینی، تولید ایده‌های نو را سرمایه هر جامعه خواند و گفت: بدون ایده‌های نو نمی توان نوآوری وکارآفرینی داشته باشیم.

وی تاکید کرد برای گسترش خلاقیت و نوآوری و داشتن ایده‌های خوب بایستی ایده‌پردازی و تولید ایده را همگانی کنیم. دکتر زمانی در توضیح این مطلب گفت: هیچگاه نمی‌توانیم یک عده‌ای را به عنوان نخبه پرورش داده و سپس ایده‌پردازی را به آن‌ها محول نمائیم تا این نخبگان برایمان ایده‌های عالی و ناب ارائه دهند.

چنین راهی مطلقا اشتباه است. مدرس کارگاه زنجیره نوآوری تصریح کرد: امروزه در همه جای دنیا به این نتیجه رسیده‌اند که تنها راه تولید ایده خوب، استفاده از تک‌تک افراد جامعه است نه فقط نخبگان. به گفته دکتر زمانی، دربحث نوآفرینی تک تک افراد باید ایده پردازی کنند و هر فردی مهم است. هرچه ایده ها بیشتر باشد امکان کشف ایده خوب بیشتر می‌شود.

هیچگاه نباید به دلیل ترس از زدن حرف غلط یا نادرست، از ارائه ایده‌هایمان خودداری کنیم. وی هدف از ترویج گفتمان نوآوری و ایده‌پردازی را زدودن ترس از ایده‌پردازی وارائه ایده‌ها در جامعه عنوان کرد و گفت: ایده‌سازی، نخستین گام برای نوآفرینی است‌. هر چقدر هم که بستر و ساختار مناسبی برای نوآفرینی و کار‌آفرینی مهیا کنیم اگر ایده زیاد نداشته باشیم‌، بی فایده است وبه اهدافمان نخواهیم رسید.

تدریس و کارگاه در زمینه خلاقیت و نوآوری – ﮐﺎرﮔﺎه ﮐﺷورى “ ﻣدﯾرﯾت ﻋواﻣل رواﻧﯽ اﺟﺗﻣﺎﻋﯽ ﻣوﺛر ﺑر ﮐﺎر ﺳﯾﺳﺗم ھﺎى اطﻼﻋﺎﺗﯽ ﻣﻌﺎوﻧت ﺗﺣﻘﯾﻘﺎت و ﻓﻧﺎورى وزارت ﺑﮭداﺷت (دﺑﯾر و ﺳﺧﻧران ﮐﺎرﮔﺎه) ﻣدﯾرﯾت ﻋواﻣل رواﻧﯽ اﺟﺗﻣﺎﻋﯽ ﻣوﺛر ﺑر ﮐﺎر ﺳﯾﺳﺗم ھﺎى اطﻼﻋﺎﺗﯽﻣﻌﺎوﻧت ﺗﺣﻘﯾﻘﺎت و ﻓﻧﺎورى وزارت ﺑﮭداﺷت

علیرضا زمانى استاد خلاقیت ۲۶ دی ماه ۱۳۹۵ مهمان ویژه برنامه خندوانه خواهد بود.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

بیوگرافی حمید فدایی مدل خوش چهره و جذاب ایرانی+عکس

بیوگرافی حمید فدایی مدل ایرانی مرد+عکس در این مطلب از سایت حیاط خلوت، بیوگرافی یکی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *