خانه > اخبار ایران و جهان > ترکیب رویایی پرسپولیس در نیم فصل دوم با ۹ ملی پوش آماده

ترکیب رویایی پرسپولیس در نیم فصل دوم با ۹ ملی پوش آماده

به گزارش مجله حیاط خلوت در تیم پرسپولیس علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، رامین رضائیان، کمال کامیابی نیا، وحید امیری، مهدی طارمی و سروش رفیعی در آخرین اردوی تیم ملی حضور داشته اند ضمن اینکه حسین ماهینی نیز جزو نفراتی است که همواره احتمال دعوتش به تیم ملی وجود دارد.  

jamnewsimage19323110

سروش رفیعی که به زودی تمرینات خود را با پرسپولیس آغاز خواهد کرد با حضور خود در جمع نفرات اصلی تراکم را در خط هافبک بالا می برد.

 

پرسپولیس در حال حاضر کامیابی نیا، رفیعی، مسلمان، امیری، احمدزاده، نریمان جهان و البته طاهرخانی را برای حضور در پست های مختلف خط هافبک در اختیار دارد. قبل از این رامین رضائیان هم به عنوان گزینه وینگر راست مد نظر برانکو بود که حالا با حضور رفیعی و نریمان جهان و افزایش تراکم بازیکنان هجومی به نظر نمی رسد رضائیان دیگر شانسی برای حضور در این پست داشته باشد.

رضائیان که در بازگشت پرسپولیسی ها از دبی در اولین بازی دوستانه خیلی زود مصدوم شد و البته تا حدی مورد انتقاد برانکو قرار گرفت در حال حاضر راهی ندارد جز اینکه در همان پست دفاع راست تبدیل به بازیکن فیکس پرسپولیس شود که البته این مساله با توجه به نمایش خوب ماهینی به سختی امکان پذیر است مگر آنکه مثل بازی سیاه جامگان ربیع خواه از معادلات بیرون بماند و با حضور ماهینی در پست های دیگر جا برای رامین باز شود.

_mg_2696

پرسپولیس برای خط دفاع از ترکیب ماهینی، حسینی، انصاری، ربیع خواه در اکثر بازی ها استفاده کرده اما فشار مطبوعات روی جایگزینی ماهینی به جای ربیع خواه در پست دفاع چپ و بازی ثابت رضائیان است که این اتفاق تا به امروز رخ نداده و برانکو نشان داده که تسلیم این صحبت ها نمی شود.
البته یک نکته دیگر هم برای پرسپولیسی ها وجود دارد و آن جدایی ربیع خواه از پست دفاع چپ و بازگشت او به پست هافبک دفاعی است جایی که در آن متخصص تر هم هست. اگر ربیع خواه را به عنوان یک هافبک دفاعی ببینیم آن وقت پرسپولیس می تواند از خرید هافبک دفاعی در فصل نقل و انتقالات صرف نظر کند. در این صورت گزینه اصلی دفاع چپ ماهینی خواهد بود تا جا برای بازی پرسپولیس با ۹ ملی پوش باز شود.
قرمزها در دفاع محمدامین آرام طبع را دارند که هنوز رضایتنامه او برای جدایی صادر نشده است. اگر او در جمع پرسپولیسی ها باقی بماند.

 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *