خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار اجتماعی > تعداد کسبه زیر آوار در حادثه پلاسکو به ۱۰ تن رسید

تعداد کسبه زیر آوار در حادثه پلاسکو به ۱۰ تن رسید

آمار شهدا حادثه پلاسکو

خبرگزاری ایسنا: جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان این که تعداد مفقودین کسبه حادثه پلاسکو تا کنون به ۱۰ تن رسیده است، گفت: تا این لحظه چهار پیکر از افراد غیرآتش‌نشان پیدا شده و اکنون به دنبال شش نفر دیگر هستیم.

سردار قادر کریمی افزود: باتوجه به ادامه روند آواربرداری تا کنون ۱۲ پیکر مطهر آتش نشان از زیر آوار کشف شده است. (یکی از آتش‌نشان نیز در بیمارستان شهید شد.)

وی افزود: با مراجعه‌ای که از سوی مردم برای گزارش مفقودی اعضای خانواده‌شان صورت گرفته، امروز یک نفر به مفقودی‌های کسبه اضافه شد و عدد مفقودین کسبه به ۱۰ تن رسید.

کریمی ادامه داد: به این ترتیب چهار پیکر از افراد غیرآتش‌نشان پیدا شده و اکنون به دنبال شش نفر دیگر هستیم. پلیس در حالی بررسی است تا ردی از کسبه مفقود شده پیدا کند.

وی افزود: مردم همکاری خوبی داشتند و محدودیت‌ها را کاهش دادیم. اما در عین حال باید بگویم که از دیروز حضور مردم در چهارراه استانبول باعث اختلال شده و از مردم می‌خواهیم به محل حادثه نیایند. می‌طلبد مردم با حضور کمتر در محل حادثه، فرزندان‌شان را برای امدادرسانی یاری کنند.

کریمی در مورد گاو صندوق بانک تجارت نیز گفت: مسوولان بانک تجارت عنوان کرده‌اند که همان لحظات اولیه حریق، مدارک مهم را خارج کرده‌اند و البته ممکن است در میان گاوصندوق‌های پیدا شده، تعدادی هم برای بانک تجارت باشد

وی افزود: تا زمانی که پیکری در آوار باشد، محدودیت‌های ترافیکی کلا برداشته نمی‌شود، اما تا شنبه روان‌سازی ترافیک انجام می‌شود.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

رکورد تازه ایرانی‌ها در جهان که فکرش را هم نمی‌کردیم!

رکورد تازه ایرانی‌ها در جهان که فکرش را هم نمی‌کردیم! خواب، طبیعی‌ترین بخش زندگی است؛ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *