خانه > زیبایی و آرایشی > خواص آب سیب زمینی در زیبایی پوست و مو

خواص آب سیب زمینی در زیبایی پوست و مو

14421222439

آب سیب زمینی حاوی ویتامین ، مس ، پتاسیم و سولفور می باشد و تاثیر خوبی روی مشکلات پوست و موی شما خواهد داشت . با استفاده مرتب از آب سیب زمینی مشکلات پوستی تان چون لک ، آفتاب سوختگی ، سیاهی دور چشم ، چین و چروک وتیرگی پوست درمان می شود. بهتر است برای این منظور از سیب زمینی اورگانیک استفاده کنید که ماده ضد آفت نداشته باشد.  سیب زمینی ها را خوب بشویید و خرد کنید و درون مخلوط کن بریزید. می توانید سیب زمینی ها را رنده و آب رنده شده آن را بگیرید.

سیب زمینی منافذ پوست را پاک می کند

۵ قاشق از آب سیب زمینی را با ۱ قاشق جوش شیرین در ۱ فنجان آب بریزید و یک پاک کننده طبیعی برای پوست ستان درست کنید . این مخلوط را روی پوست تان بمالید تا تمام منافذ پوستی پاک شود .

با استفاده از سیب زمینی از عوارض پیری دور باشید

بالا رفتن سن باعث بروز مشکلاتی  چون ایجاد خطوط روی پوست ، خشکی و چین و چروک پوست می شود . آب سیب زمینی به خوبی علائم افزایش سن را از بین می برد . برای این منظور آب سیب زمینی را به مقدار مساوی با کشک مخلوط کنید و ۱ قاشق روغن زیتون اضافه کنید . این ماسک باعث رطوبت رسانی به پوست می شود و تمام علائم و آثار پیری از بین می رود . می توانید از روغن زیتون و آب سیب زمینی برای از بین بردن سیاهی و چین و چروک دور چشم هم استفاده کنید .

سیب زمینی پوست را به صورت طبیعی روشن می کند

آب سیب زمینی را با آب لیمو مخلوط کنید . سیب زمینی خاصیت روشن کنندگی دارد و وقتی با آب لیمو ترکیب می شود به خوبی پوست تیره شما را روشن می کند . این مخلوط را روی نقاط تیره پوست تان قرار دهید و بعد از چند بار تکرار مشاهده می کنید که نقاط تیره پوست به صورت چشم گیری روشن می شود .

پف چشم تان را با سیب زمینی از بین ببرید

آب سیب زمینی و آب خیار را مخلوط کنید و به مدت یک ربع روی پوست و دور چشم تان بگذارید . سیب زمینی و خیار خاصیت آرام کنندگی دارد و باعث می شود چشمان خسته خنک و پف دور چشم از بین برود .

سیب زمینی بافت پوست را یک دست می کند

برای یک دست کردن پوست و از بین بردن آکنه ولک ، آب سیب زمینی و آب لیمو و گل سرشوی را مخلوط کنید و این ماسک را روی پوست تان قرار دهید .

آب سیب زمینی موهایتان را درخشان می کند

اگر موهایتان خشک و وزدار است ، آب سیب زمینی را با آب آلوئه ورا مخلوط کنید و به موهایتان بزنید .

آب سیب زمینی از ریزش مو جلوگیری می کند

برای درمان ریزش مو آب سیب زمینی را با سفیده تخم مرغ مخلوط کنید و به مدت ۲ ساعت روی موهایتان بگذارید و همانند شامپو سرتان را آب کشی کنید.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

رازهای آبرسانی به مو با کامان؛ پنج محصول تا ترمیم و تقویت مو

رازهای آبرسانی به مو با کامان؛ پنج محصول تا ترمیم و تقویت مو موهای افراد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *