خانه > زناشویی > ازدواج > رازهای خوشختی یک زوج هفتادو دو ساله

رازهای خوشختی یک زوج هفتادو دو ساله

اگر شما هم میخواهید کنار همسرتان خوشبختی و آرامش را تا آخر عمر تجربه کنید به توصیه های این زوج خوشبخت ۷۲ ساله عمل کنید.

رابطه عالی یک زوج خوشبخت هفتادو دو ساله

اگر یک تحقیق ساده در گوگل انجام بدهید که چه چیزی باعث دوام ازدواج می شود هزاران مقاله پیرامون این عنوان موجود دارد و هیچ کس بهتر از این دو فرد که بیشتر از ۷۰۰ سال با هم زندگی کردن نمی دانند.

این صورت که بیشتر از ۷۲ سال با هم زندگی می کنند رابطه شان بر اساس عشق اطمینان صحن و صمیمیت است هر روز بیشتر از قبل عاشق هم میشوند حتی در سن ۹۵ سالگی (آقا و خانم لوم باردی)
رازهای خوشختی یک زوج هفتادو دو ساله

رازهای خوشختی زوج های خوشبخت

۱٫ همیشه عشق را انتخاب کن؛ بعضی روزها از روزهای دیگر سخت تر است اما باید عشقتان را حفظ کنید.
۲٫ تعریف کردن از یکدیگر؛ با هم مهربان باشید باید یکدیگر را بسازید نه ضایع کنید هر روز جملات زیبا به یکدیگر بگویید حتی گفتن خوشگلی و خوشتیپی.
۳٫ داشتن رابطه جنسی؛ لمس کردن و رابطه جنسی در دراز مدت بسیار مهم است اگر رابطه جنسی کافی ندارید حداقل زمان کمی را هر هفته به ان اختصاص دهید.
۴٫ زندگی نزدیک خانواده؛ شما ارتباطات دیگری کنار همسر نیاز دارید نزدیک خانواده باشید و از خاطره و تجربه های آنها بهره ببرید.
۵٫ غذای سالم مصرف کنید؛ و در مصرف شکر دقت کنید سلامتی خود را در جوانی حفظ کنید و فعال باشید و غذای خانگی بخورید و از غذای بیرون کم بخورید.
۶٫ فریب ندهید؛ فریب بهترین و سالم ترین رابطه ها را خراب میکند.
۷٫ عصبانی به رختخواب نروید؛ شاید بارها قبلا این را شنیده باشید اما لوم باردی ۱۰۰% تاکید می کند وقتی عصبانی می شوید فقط بوس از هر چیز بهتر است.
۸٫ مجادله معنی فنا شدن رابطه را ندارد؛ لومباردی حدود ۷ دهک با هم هستند در ماه های بیشماری داشته اند و در همه رابطه ها وجود دارد فقط نباید جدی شود.
۹٫ احترام گذاشتن به یکدیگر؛ هر رابطه ای نیازمند احترام است همیشه معشوق خود را به یاد بیاورید چقدر ارزش دارد و درکش می کنید چون وفاداری برای روابط بسیار مهم است.
۱۰٫ فراموش نکنید تمیز کنید؛ آقا و خانم لوم باردی باور دارند که باید خانه را تمیز نگه داری بعد از این ها خانه بی نظم بازتاب منفی در باطن زندگی دارد.
۱۱٫ والدین خوبی باشید؛ اگر فرزندانی دارید محبت و احترام را یک جور بین آنها تقسیم کنید و شرایط تحصیل خوبی را برای شما هم فراهم کنید و برای انجام کارها به آنها فشار نیاورید اجازه بدهید مسیر زندگیشان را خودشان تعیین کنند اما شما چراغ راهشان باشید.
۱۲٫ ازدواج با آقای خوب؛ فکر می کنم نیازی نیست چیزی در این مورد بگویم.
۱۳٫ داشتن والدینی که باورهایشان را تقسیم می کنند؛ حداقل باورها تو مرا پشتیبانی کنید و زمان میبرد تا آنها را متوجه شوید
منبع:namnak.com

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

۷ نشانه اینکه شوهرتان از ازدواجتان راضی است

دوست دارید بدانید که شوهرتان از ازدواج با شما رضایت دارد یا نه؟ این لیست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *