خانه > دنیای مد و فشن > اخبار مد و ستاره ها > زوج های هالیوودی کجا و چگونه با هم آشنا شدند

زوج های هالیوودی کجا و چگونه با هم آشنا شدند

داستان آشنایی هر زوجی متفاوت از دیگری است. اگر شما هم دوست دارید بدانید که زوج های هالیوودی کجا و چگونه برای اولین بار یکدیگر را ملاقات کردند، با ما همراه باشید
 

 
کریسی تیگن و جان لجند
    کریسی تیگن و جان لجند
کریسی تیگن و جان لجند همدیگر را در موزیک ویدیوی «Stereo» در سال ۲۰۰۷ ملاقات کردند. کریسی تیگن در این باره می گوید: «ما زمان زیادی را با هم گذرانده ایم و در طی تمام این سالها با هم شاد بوده ایم. من علاقه ای به ازدواج نداشتم اما حال از این تصمیمم خوشحال و راضی ام.»

لیتون میستر و آدام برودی
 
لیتون میستر و آدام برودی
لیتون میستر و آدام برودی یکدیگر را در سال ۲۰۱۱ در مجموعه «The Oranges» ملاقات کردند اما رابطه آنها از دو سال بعد از این آشنایی، یعنی درست پس از فیلم برداری «Lift Partners» در سال ۲۰۱۳، آغاز شد.

زین مالک و جی جی حدید
زین مالک و جی جی حدید
زین مالک در مصاحبه ای اعتراف کرد که جی جی حدید را در یکی از میهمانی های ویکتوریا سیکرت ملاقات کرده و از آنجا که او را در عکس ها دیده بود، شناخت سپس از او در خواست کرد تا برای آشنایی بیشتر با او قراری بگذارد. او می گوید: «جی جی واقعا دختر باهوشی است. او می داند که چگونه مستقل باشد و روی پای خودش بیاستد. اعتماد به نفس او نیز مرا جذب کرد. در یک کلمه، او بی نظیر است.»

ویل اسمیت و جیدا پینکت اسمیت
ویل اسمیت و جیدا پینکت اسمیت
جیدا پینکت اسمیت در مورد شیوه آشنایی اش با ویل اسمیت می گوید: «من ۱۹ سال داشتم که ویل اسمیت را هنگام مصاحبه برای مجموعه « The Fresh Prince of Bel-Air» ملاقات کردم. ما سالهای سال دورادور با هم در ارتباط بودیم اما پس از آشنایی کامل، یک شب شام بیرون رفتیم و رابطه رمانتیک مان از همان آنجا شروع شد.»

راب کارداشیان و بلک چاینا
راب کارداشیان و بلک چاینا
چاینا می گوید: «راب را در تولد ۱۶ سالگی کندال جنر دیده ام. جالب است که از همان ابتدا صمیمیت زیادی بین ما برقرار و هر روز که می گذشت رابطه ما محکم و محکم تر می شد.»

مایلی سایرس و لیام همسورث
مایلی سایرس و لیام همسورث
در سال ۲۰۰۹ و هنگام فیلمبرداری «The Last Song» بود که این دو ستاره همدیگر را ملاقات کردند. رابطه آنها از آن زمان تا سال ۲۰۱۲ که نامزدی خود را اعلام کردند، ادامه داشت. اما گویا مشکلاتی بین شان بوجود آمد که مجبور شدند در سال ۲۰۱۳ به رابطه خود خاتمه دهند. اگر چه باز هم طاقت نیاوردند و در سال ۲۰۱۶ بار دیگر بهم روی آوردند.

 
جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل
  جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل
جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل از طریق یکی از دوست های مشترک شان با هم آشنا شدند. جاستین می گوید: «من خیلی رسمی و سنتی و از طریق تلفن از جسیکا درخواست آشنایی بیشتر را کردم. من این کار را از پدر و پدربزرگم یاد گرفتم. از پشت تلفن جسیکا فقط صدای من را می شنوید و من تنها باید با حرف هایم روی او تاثیر می گذاشتم که البته کار سختی بود، اما در نهایت جواب بله را از او گرفتم.»

میلا کونیس و آشتون کوچر
میلا کونیس و آشتون کوچر
آتش عشق میان میلا کونیس و آشتون کوچر در صحنه ای رمانتیک در «۷۰s Shoe»  شعله ور شد اما آنها تا سال ۲۰۱۱ یعنی تا زمانی که آشتون کوچر از دمی مور و میلا از مکالی کالکین جدا شود، با هم ارتباطی نداشتند. میلا کونیس در مصاحبه ای اعتراف کرد: «اولین مردی که توانست قلب من را تسخیر کند، اوست.»

 
جنیفر آنیستون و جاستین تروکس
  جنیفر آنیستون و جاستین تروکس
جنیفر آنیستون، جاستین تروکس را در فیلم « Tropic Thunder» ملاقات کرد. او اعتراف می کند: «به نظر من او بیش از حد مهربان و خوب است. البته این احساسی نبود که در نگاه اول به او داشتم، بلکه کاملا برعکس، او در نگاه اول انرژی منفی را به من منتقل کرد، درست شبیه قاتل های جانی ولی در واقع او بهترین انسانی است که در تمام عمرم دیده ام.»

سوفیا ورگارا و  جو مانگانیلو
سوفیا ورگارا و  جو مانگانیلو
جس فرگوسن مسبب آشنایی سوفیا ورگارا و جو مانگانیلو شد. او این دو را در یک میهمانی بهم معرفی کرد و می گوید: «جو من را صدا کرد و از من خواست تا شماره تلفن سوفیا را برایش بگیرم. من هم از سوفیا این درخواست را کردم، اگر چه جواب او در ابتدا منفی بود اما به سرعت نظرش تغییر کرد و من شماره آنها را با هم رد و بدل کردم.»

 
جینا دوان و چنینگ تیتوم
  جینا دوان و چنینگ تیتوم
رابطه عاشقانه جینا دوان و چنینگ تیتوم زمانی شعله ور شد که آنها با هم در فیلم «Step Up» بازی می کردند. آنها در سال ۲۰۰۵ با هم آشنا شده و در سال ۲۰۰۹ با هم ازدواج کردند و از آن زمان تا به حال لحظه ای هم از یکدیگر جدا نبوده اند.

 
کیم کارداشیان و کانیه وست
  کیم کارداشیان و کانیه وست
کیم کارداشیان و کانیه وست از سالها قبل از ازدواج شان یکدیگر را می شناختند. کیم در سال ۲۰۰۴  دستیار برندی بود. در آن زمان برندی و کانیه وست در حال ضبط «Talk about our love» بودند که از این طریق با هم آشنا  و در سال ۲۰۱۴ با یکدیگر ازدواج کردند.

بلیک لایولی و رایان رینولدز
بلیک لایولی و رایان رینولدز
بلیک لایولی و رایان رینولدز  همدیگر را در مجموعه « the green lantern» ملاقات کردند و سپس با هم قرار ملاقاتی گذاشتند. آنها در آن زمان نمی توانستند رابطه جدی تری باهم داشته باشند زیرا هم بلیک و هم رایان در رابطه های دیگری بودند. رایان می گوید: «واقعا این رابطه برای من عجیب بود اما در نهایت ما با هم ازدواج کردیم و به نظر من این بهترین اتفاق ممکن بود.»

 
دیوید بکهام و ویکتوریا بکهام
  دیوید بکهام و ویکتوریا بکهام
دیوید بکهام درست از زمانی که ویکتوریا بکهام را در گروه «Spice Girl» دید، در ازدواج با او مصمم بود. ویکتوریا نیز از زمانی که دیوید بکهام در تیم فوتبال منچستر بازی می کرد، جذبش شده بود. ویکتوریا می گوید: «اگر بخواهم دیوید را با دیگر بازیکنان فوتبال مقایسه کنم، باید بگویم که در آن زمان ها همه فوتبالیست ها مجرد بودند و با هم خوش می گذراندند اما دیوید همیشه با خانواده اش بود و لبخندی گرم نیز بر لب داشت.» آنها در سال ۱۹۹۹ با هم ازدواج کردند.

 
بیانسه و جی زی
  بیانسه و جی زی
این دو ستاره محبوب نیز یکدیگر را هنگام فیلمبرداری موزیک ویدیوی «Crazy in Love» در سال ۲۰۰۳ ملاقات و در سال ۲۰۰۸ با یکدیگر ازدواج کردند.
منبع:برترین ها

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *