خانه > زیبایی و آرایشی > زیبایی ناخن > زیباترین مدل های فرنچ ناخن

زیباترین مدل های فرنچ ناخن

زیباترین مدل های فرنچ ناخن

فرنچ کردن ناخن‌ها، از زیباترین مدل‌های طراحی ناخن به حساب می‌آید که بین خانم‌ها و دختر خانم‌ها، خیلی هم پرطرفدار و محبوب است. این مدل معمولا به صورت خیلی ساده در نظر گرفته می‌شود و اغلب فکر می‌کنند مدل خیلی ساده و شیکی است اما خیلی به چشم نمی‌آید، اما این طور نیست. در این مطلب شما را با زیباترین مدل‌های این نوع از طراحی ناخن آشنا می‌کنیم.

 

زیباترین مدل های فرنچ ناخن

 

۱٫ این مدل از جدیدترین طرح‌های فرنچ ناخن است که اواخر سال ۲۰۱۶ به صورت یک مدل جذاب مطرح شد. معمولا برای اینگونه طراحی‌ها از تضاد بین رنگ‌ها به خوبی می‌توان استفاده کرد و مدل‌های زیبایی را ایجاد کرد.

 

زیباترین مدل های فرنچ ناخن

 

۲٫ این مدل هم که در تصویر ملاحظه می‌کنید، همان طرح ساده و ابتدایی فرنچ سفید ناخن است که با ترکیب یک طراحی برجسته به صورت بسیار زیبایی امروزی شده است. علاقه‌مندان به مدل‌های قدیمی فرنچ، این طرح زیبا را خیلی می‌پسندند.

 

زیباترین مدل های فرنچ ناخن

 

۳٫ مدل لاک ابر و بادی ملایم که خیلی پرطرفدار است. تقریبا همه‌ی خانم‌ها طراحی ابر و بادی ناخن به وسیله‌ی اسفنج را به خوبی بلدند. از این مدل برای ایجاد رنگ‌های ملایم و ملیح ایده بگیرید.

 

زیباترین مدل های فرنچ ناخن

 

۴٫ خب همانطور که می‌بینید، این هم یکی دیگر از طرح‌های امروزی شده‌ی فرنچ سفید قدیمی ناخن است. با کمی زوق و سلیقه، طرح‌های بسیار زیبایی را می‌توانید ایجاد کنید.

 

زیباترین مدل های فرنچ ناخن

 

۵٫ این مدل فرنچ ناخن با یک حلقه‌ی نگین‌دار نقره‌ای در ابتدای ناخن، بسیار زیباست و مورد پسند خیلی از عروس خانم‌های شیک پسند امروزی شده است.

 

زیباترین مدل های فرنچ ناخن

 

۶٫ این مدل هم از طرح‌های جدید و امروزی فرنچ کردن است که با ترکیب رنگ سفید و طلایی زیبا، برای ست کردن با لباس عروس، مجلسی و همچنین کیف و کفش بسیار مناسب است.

منبع: zibamoon.com

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *