خانه > اخبار ایران و جهان > ساخت مجسمه های فوق‌العاده واقعی از انسان توسط دانشجویان شریف +تصاویر

ساخت مجسمه های فوق‌العاده واقعی از انسان توسط دانشجویان شریف +تصاویر

ندا محمدی قراگوزلو رهبر گروه و صاحب طرح ساخت مجسمه های سه بعدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: با کمک خدمات ارائه شده در فضای کارآفرینی مجتمع فناوری دانشگاه صنعتی شریف توانستیم از ابتدای تابستان کار و ایده ساخت مجسمه های سه بعدی را با جدیت دنبال کنیم و مراحل توسعه محصول و بازاریابی آن را انجام دهیم.
این دانشجوی کارشناسی ارشد هوا و فضا دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به آمادگی تیمش برای ارائه خدمات به تمام مردم، در خصوص طرح ساخت مجسمه های سه بعدی گفت: در این طرح به کمک اسکنر سه بعدی، عکس های زیادی از دور تا دور بدن افراد به صورت ۳۶۰ درجه گرفته و سپس مدل های سه بعدی آنها به کمک نرم افزارهای مربوطه ساخته می شود.
وی با بیان اینکه مدل های سه بعدی توسط متخصصان ویرایش و برای پرینت آماده می شوند، عنوان کرد: در نهایت مدل سه بعدی با پرینت توسط پرینترهای مخصوص تمام رنگی، تبدیل به مجسمه ای دقیقا شبیه خود فرد می‌شود.
4_892
محمدی قراگوزلو درباره مجسمه های سه بعدی اظهار داشت: مجسمه‌ها از ماده‌ای کامپوزیتی (پودری و شن مانند که قابلیت پرینت تمام‌رنگی با کیفیت بسیار بالا را فراهم می‌کند) با عملکرد بالا ساخته می شود.
صاحب طرح ساخت مجسمه های سه بعدی اعلام کرد: مجسمه‌های سه بعدی از ماندگاری بالایی برخوردار بوده و می تواند بهترین انتخاب برای ثبت دوستان و حتی مشاهیر بزرگ کشور باشد؛ لذا برای تهیه اسکن، افراد باید به نمایندگی های ما که آدرس آنها در سایت به نشانی  www.3dminiature.ir ذکر شده مراجعه کنند.
5660275_238
محمدی یادآور شد: هر چند برای فرآیند اسکن، فرد تنها باید چند ثانیه بی حرکت بماند اما از زمان اسکن سه بعدی تا تحویل مجسمه سه بعدی به دلیل طولانی بودن مراحل ویرایش و پرینت، به حدود یک ماه زمان نیاز است.
گفتنی است؛ اعضای این تیم شامل ندا محمدی قراگوزلو (دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی هوافضا دانشگاه صنعتی شریف، رهبر گروه و صاحب ایده طرح)، علیرضا محمدی قراگوزلو (دانشجوی کارشناسی مهندسی عمران دانشگاه آزاد تهران غرب مسئول بازاریابی و توسعه محصول) و یاسمن حقیقی (دانشجوی کارشناسی مهندسی مکانیک دانشگاه تورنتو کانادا مسئول تحقیقات در جهت بالابردن کیفیت) هستند.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

کشف جدید ژاپنی‌ها عمر نامحدود را به انسان هدیه می‌دهد

کشف جدید ژاپنی‌ها عمر نامحدود را به انسان هدیه می‌دهد محققان ژاپنی موفق به کشف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *