خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار ورزشی > سامان نریمان جهان رسما به پرسپولیس پیوست

سامان نریمان جهان رسما به پرسپولیس پیوست

به گزارش “ورزش سه”، نریمان جهان که از گسترش به ماشین سازی پیوسته بود بعد از تغییرات ماشین سازی در فهرست خروج این باشگاه قرار گرفت و با دو بازیکن جوان پرسپولیس معاوضه شد. بنابر آن چه سایت باشگاه  پرسپولیس نوشته است او در پی توافق دو باشگاه و صدور رضایت نامه وی از سوی باشگاه تبریزی با عقد قراردادی که امروز چهار شنبه به امضای نهایی رسید تا پایان فصل ۹۷-۹۸ فوتبال ایران برای سرخپوشان توپ خواهد زد.

937935_637

نریمان جهان یک بازیکن سرعتی و ریزنقش است که در تراکتور سازی یکی از ستاره های تیم رسول خطیبی و البته تونی اولیویرا بود . او در بازی تراکتور – استقلال در دو فصل پیش سه گل وارد دروازه آبی ها کرد و پرسپولیسی ها امیدوارند او این درخشش را مجددا تکرار کند .

نریمان جهان که در دو بازی مقابل استقلال و پرسپولیس در نیم فصل اول در ورزشگاه آزادی به میدان رفته دروازه آبی ها را در تساوی ۱-۱ دو تیم باز کرده است اما برای گلزنی مقابل پرسپولیس شانس کافی نداشت .

 

او جانشین امید عالیشاه می شود که در اقدامی غیرمنتظره برای گذراندن خدمت سربازی به تراکتور رفته است .

سامان  در ۳ فصل گذشته از مسابقات فوتبال لیگ حرفه ای ۲۱ گل وارد دروازه حریفان  کرده است .

بازیکن تازه تیم پرسپولیس در پست وینگر چپ بازی خواهد کرد وبه نوعی انتقال او یک انتقال هدفمند وتاکتیکی برای پرسپولیسی خواهد بود.

نریمان جهان کم ادعا و ساکت است و برانکو امیدواراست با کاراکتری که او دارد تیمی خوش آهنگ تر و هماهنگ تر را برای نیم فصل دوم آماده کند . او ترک زبان است و از حالا زوج خود فرشاد احمدزاده را که با هم در تراکتور بازی می کردند ، شناخته است.

 

سامان نریمان جهان متولد فروردین سال ۷۰ است وامروز ۲۵ سال و۹ ماه دارد .او بازیکن کوچک اندام وظریف استخوانی است وتنها ۱٫۶۹ متر قد دارد .او در شهرستان بناب به دنیا آمده و مثل مردانی چون کریم باقری ،فرشاد احمدزاده،باغمیشه،حلالی،باهنر ،فرشباف و… از مردان آذری تاریخ پرسپولیس است که انتقالش به جمع سرخها از یک تیم آذری صورت گرفته است .

پرسپولیس حالا خرید  یک هافبک دفاعی و یک مدافع وسط را هدف گرفته و شاید سروش رفیعی را نیز به جمع خود اضافه کند .

 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

حمایت تمام قد چهره معروف فوتبال از مهدی یراحی

حمایت تمام قد چهره معروف فوتبال از مهدی یراحی مسعود شجاعی چهره معروف فوتبال و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *