خانه > سرگرمی > خواندنی و دیدنی > عجیب و غریب‌ترین فست‌فودهای ۲۰۱۶

عجیب و غریب‌ترین فست‌فودهای ۲۰۱۶

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ خبرگزاری دیلی میل به تازگی در مطلبی به معرفی عجیب‌ترین فست فودهای سال ۲۰۱۶ پرداخت؛ از لاک‌های ناخن با طعم مرغ های سوخاری کی اف سی گرفته تا برگر آتشین که گویی در آتشفشان کباب شده و برگر نوتلا که با فروش بی سابقه‌اش عنوان عجیب ترین فست فودهای سال را به دست آورد.
همبرگر با طعم شکلات
همبرگر نوتلا مک دونالد ماه نوامبر ۲۰۱۶ در ایتالیا وارد بازارشد. این محصول با نام Sweety con Nutella تنها از شکلات خوشمزه نوتلا که در سراسر جهان از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و نان تهیه شده است.
5645313_745
این ساندویج شکلاتی در تمام شعب نوتلا در اروپا به قیمت ۲ یورو به فروش می رسد و متاسفانه شعبه تولید کننده این ساندویج قصد ارسال آن را به سراسر دنیا ندارد.
اسنک مرغ سرخ شده چیتوز
برگر کینگ، متعلق به یک شرکت مادر برندهای رستورانی است که ۲ محصول چیتوز طلایی(نوعی پفک یا اسنک) با طعم متفاوت و دوست داشتی تولید کرده است.
5645309_156
اسنک مرغ سرخ شده چیتوز، محصولی پرطرفدار و یکی از عجیب و غریبترین فست فودهای سال ۲۰۱۶ شناخته شده است.
لاک ناخن با طعم کی‌اف‌سی
کی اف سی (KFC) در اعلامیه‌ای از مشتریانش خواست تا پس از استفاده از این محصول انگشت خود را بمکند.
لاک ناخن طعم دار برای مشتریان در هنگ کنگ در ماه می سال ۲۰۱۶ تولید شد. گفته می‌شود لاک ناخن با رنگ نخودی طعم اصلی کی اف سی را داشته و لاک قرمز طعم تندی دارد.
کی اف سی درباره این محصول اعلام کرده که این لاک های ناخن از مواد کاملا طبیعی درست شده اند.
همبرگر آتشین که در آتشفشان کباب شده است
این همبرگر با سس گرم تند و نان داغ تهیه شده است. شرکت تولید کننده آن برای جذب مشتری در تبلیغات خود نشان داده که این همبرگر با آتش یک آتشفشان در گواتمالا کباب شده است.
5645312_372
شرکت برگر کینگ این همبرگر آتشین را اوایل سال ۲۰۱۶ وارد رستوران های زنجیره ای جهانی خود کرد و این محصول با استقبال خیره کننده ای روبه رو شد.
عجیب و غریب‌ترین ساندویج هات داگ سال
این هات داگ در ماه آوریل روانه بازار شده و با استقبال زیادی روبرو شد. این ساندویج از هات داگی بلند با ماکارونی و پنیر، سس کارامل شور، فلفل سرخ شده، پاپ کورن یا ذرت بو داده با طعم کارامل و بادام زمینی، طعم عجیب و غریبی داشته و به جای آنکه در نان باگت سرو شود، در نوعی نان سنتی به فروش می رسد.
5645311_547
آشپز مخترع این ساندویج عجیب و غریب می‌گوید: اکثر مردم به محض شنیدن یا دیدن این ساندویچ فکر می کنند با یک طعم عجیب یا حتی بدمزه مواجه هستند اما بسیاری از آن ها بعد از تجربه طعم آن می‌گویند که این ساندویج خوشمزه و خوش عطر بوده و طعم شیرینی، شوری و تندی را یک جا دارد.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن مجری گری ۲۲ بهمن برای دانش آموزان

متن مجری گری ۲۲ بهمن برای دانش آموزان در ادامه مجموعه ای از متن مجری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *