خانه > مجله سلامت > طب سنتی و داروی گیاهی > نوشیدنی برای درمان دردهای عضلانی

نوشیدنی برای درمان دردهای عضلانی

نوشیدنی برای درمان دردهای عضلانی

برای سال‌ها،ورزشکاران و حتی مربیان با دردها و گرفتگی‌های عضلانی مواجه بوده‌اند و در برخی از مواقع نیز مجبور شده‌اند نیمکت نشین شوند. اگر به شما گفته شود که نوشیدنی وجود دارد که از بروز این درد جلوگیری می‌کند چه کار می‌کنید؟

چه یک ورزشکار حرفه‌ای باشید یا فردی که به دنبال کاهش وزن خود است، ممکن است در زندگی خود گرفتگی عضلانی را تجربه کرده باشید. خوشبختانه برنده جایزه نوبل، عصب شناس و ورزشکار استقامتی، راد مک کینون فرمولی را به دست آورده است که می‌تواند شروعگرفتگی عضلانی را متوقف کند.

ماهیچه‌ها و عضلات مقصر اصلی این ماجرا نیستند. چیزی که باعث ایجاد درد می‌شود عصب‌هاست. برای سال‌ها، متخصصان سلامتی و پزشکان ورزشی فکر می‌کردند که این موضوع به خاطر از دست رفتن آب بدن یا کمبود الکترولیت‌های حیاتی رخ می‌دهد. بعد از یک دهه تحقیق و مطالعه، مک کینون دریافته است که منشا گرفتگی عضلات از خود اعصاب است.

بنابراین فرمولی را به وجود آورده است که می‌تواند جلوی بروز این درد را بگیرد. این فرمول یک نوشیدنی عالی است که شامل سه ماده تشکیل دهنده زنجبیل، دارچین و فلفل می‌باشد. بهتر است این نوشیدنی قبل از ورزش میل شود تا بتواند از بروز درد جلوگیری کند.

حالا سوال اینجاست که این نوشیدنی چقدر می‌تواند موثر باشد؟

اعضای مجله Men’s Fitness از این نوشیدنی استفاده کرده‌اند و معتقدند که ۱۰۰۰ درصد و در همه شرایط مفید نیست.البته افرادی که از این نوشیدنی مصرف کرده‌اند انرژی خوبی به دست آورده‌اند. در نهایت این افراد نتیجه گرفته‌اند که این درمان خانگی برای ورزش‌های استقامتی همچون ماراتون که در آن عملکرد عضلات بسیار مهم است، بهتر کار می‌کند.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

بهترین دمنوش ها برای روزه داران در ماه رمضان

دمنوش های مفید برای روزه داران دمنوش ها یکی از نوشیدنی های مناسب برای ماه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *