خانه > زیبایی و آرایشی > زیبایی ناخن > ویژگی های لاک ناخن خوب

ویژگی های لاک ناخن خوب

چگونه لاک ناخن خوب انتخاب کنیم ؟

لاک ناخن حاوی بسیاری عوامل شیمیایی خطرناک برای سلامتی هستند. این مواد ممکن است باعث آسم، مشکلات پوستی وحتی سرطان سینه شوند.

لاک ناخن خوب

لاک یکی از دوست داشتنی ترین لوازم آرایش در بین خانم ها و دختران جوان است.حتی دختربچه ها نیز لاک زدن را دوست دارند.آرایش ناخن به وسیله لاک انجام میشود و این روزها داشتن ناخن های زیبا و بلند با مانیکورهای جذاب و متفاوت یکی از علاقمندی های دختران است.

انتخاب یک لاک ناخن  خوب و مناسب خیلی مهم است اگر لاک با کیفیتی خریداری کنید مطمئنا از فرنچ کردن ناخن های لذت خواهید برد و می توانید به شیوه های زیبایی ناخن هایتان را طراحی کنید و برای عروسی و میهمانی دستانی زیبا و ناخن هایی شیک داشته باشید.

اگر شما از لاک ناخن استفاده می کنید و میخواهید متفاوت جلوه کنید، بعد از رنگ حتما به جنس لاک هم اهمیت میدهید و از هر لاکی برای آرایش انگشتان خود استفاده نمی کنید.

شما باید توجه داشته باشید که یک لاک خوب فقط رنگ زیبا داشتن نیست بلکه ساختار یکلاک از رنگ آن لاک هم مهم تر است. احتمالا میتوان گفت که انتخاب یک لاک خوب یکی از مشکل ترین انتخاب ها در زمان خرید لوازم آرایش است چون به توجه زیادی احتیاج دارد

در این مطلب نکات مهم در خرید و انتخاب یک لاک مناسب را به تفصیل برای شما عزیزان بیان می کنیم تا بتوانید بهترین و با کیفیت ترین لاک را برای فرنچ کردن ناخن هایتان خریداری کنید.پس اگر می خواهید ناخن هایی شیک و جذاب داشته باشید این مطلب را ادامه کنید.

_ یکی از این موارد غلظت لاک می باشد . اگرلاک رقیق باشد ، به هنگام لاک زدن بر روی ‏ناخن پخش خواهد شد و پوشش یک‌ دستی را ایجاد نخواهد کرد و اگر غلیظ ‏باشد ، لایه ای لخته ‌لخته و برجسته‌ را تشکیل خواهد داد .

_ مورد دیگر قلم موی لاک می باشد . قلم مو باید اندازه ای باشد که حداکثر با دو تاسه حرکت تمام سطح ناخن را بپوشاند و به اندازه کافی نرم باشد تا هنگام کشیدن روی سطح ناخن اثری به جا نگذارد.

_ علاوه براین رشته های قلم موی لاک باید به اندازه کافی محکم باشند تا هنگام لاک زدن کنده نشوند و به لاک خیس نچسبند .

_ یک لاک خوب پس از خشک شدن باید کاملا صاف باشد و عاری از هرگونه نقطه ، حباب ، خط ، اثر و ‏ناصافی باشد .

لاک ناخن

عوارض استفاده مکرر از لاک ناخن:

لاک های ناخن حاوی بسیاری عوامل شیمیایی خطرناک برای سلامتی هستند. این مواد ممکن است باعث آسم، مشکلات پوستی وحتی سرطان سینه شوند.

یکی از اصلی ترین مواد موجود درلاک به عنوان تغییردهنده غدد درون ریز شناخته شده است. دیگرترکیبات موجود در لاک نیز تاثیرات جدی بر سلامتی دارد. بهتر است هنگام انتخاب، انواعلاک های با پایه آب خریداری شود زیرا مواد خطرناک ذکر شده را ندارد.

منبع: مجله تصویر زندگی

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

چه روش‌هایی برای جوان‌سازی صورت و چشم‌ها وجود دارد؟

خیلی از افراد به دنبال جوان‌سازی پوست هستند   خیلی از افراد در بزرگسالی که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *