خانه > زناشویی > چگونه با زبان بدن، همسرمان را جذب کنیم

چگونه با زبان بدن، همسرمان را جذب کنیم

جذب کردن همسر

همه ما با حرکات آشنا هستیم، وقتی نگاه تان به او می افتد و او در پاسخ سرش را تکان می دهد و اشاره چشمی می کند یعنی نشان می دهد که به شما علاقمند است. و اما گام بعدی این است که از زبان بدن برای برقراری ارتباط بهتر و موثرتر استفاده کنیم.

چگونه همسر خود را جذب کنیم

برقراری ارتباط با چشم ها: در رابطه با زبان بدن چشم ها قدرت بسیار بالایی دارند. چشم ها می توانند نشان دهنده علاقه باشند و یا نشان دهنده این که آیا او نیز به شما علاقمند است یا خیر. تماس چشمی باعث می شود ضربان قلب افزایش یافته و هورمون های عشق آزاد شوند.

نگاهتان را به او بدوزید و نشان دهید که در حال برآورد زدن او هستید. نگاه های قفل شده بیانگر علاقه زیاد است.

صورتش را برانداز کنید، این کار میزان علاقه شما را به او نشان می دهد.

نگاه سریع و دزدکی نیز نشان دهنده علاقه شما می باشد.

چگونه همسر خود را جذب کنیم

هر زمان که لبخند یا چشمک می زند ابروها را کمی بالا بیندازید: این کار را به آرامی انجام دهید تا متوجه شگفتی و تغییر در حالات شما بشود. ابروها را بیش از حد بالا ندهید چون ممکن است نشاندهنده انزجار شما باشد.

چگونه همسر خود را جذب کنیم

به پایین یا به شانه ها نگاه کنید و پلک بزنید: این کار معصومیت و علاقه شما را نشان می دهد.

چگونه همسر خود را جذب کنیم

وقتی نگاه ها به هم دوخته شد شانه ها را جلو بدهید و سپس رها کنید: فقط شانه ها را حرکت دهید بازوها نباید حرکت کند. همچنان که شانه ها را جلو می دهید سرتان را به شانه ها نزدیک کنید و با رها کردن شانه ها سر را بالا بگیرید. در این حالت به شانه ها نگاه کنید تا توجه بیشتری از سمت او به خودتان جلب کنید.

چگونه همسر خود را جذب کنیم

وقتی به او خیره شده اید سرتان را برگردانید و به کارتان ادامه دهید: با این کار احساس و علاقه او به شما دو چندان می شود.

چگونه همسر خود را جذب کنیم

به او نزدیک شوید: زمانی که علاقه اش را به شما نشان می دهد با نزدیک شدن به او علاقه اش را دو چندان کنید.هنگام صحبت کردن دست ها یا بازوهایش را بگیرید.

به سمت او خم شوید و در گوش هایش نجوا کنید. اما حواستان باشد که اگر در مقابل از شما فاصله گرفت یعنی علاقه ای به این کار شما ندارد. در این صورت از او کمی فاصله بگیرید و خودتان را ریلکس نشان دهید.

یادتان نرود که خودتان باشید: خودتان را جذاب و گیرا نشان دهید. وقتی در مقابل او خاموش و ساکت باشید او در احساسی که نسبت به او دارید سر در گم می شود و این سوال برایش پیش می آید که دوست داشتن شما راست است یا دروغ!! روش هایی که در بالا به آن ها اشاره شده است را در ابتدا برای جلب توجه او انجام دهید اما بعد از این که با او وارد گفتگو شدید طبیعی رفتار کنید و خودتان باشید. هنگامی که صحبت می کند به دهانش توجه کنید تا به او اطمینان دهید دارید به حرف هایش واقعا گوش می دهید.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

۷ نشانه اینکه شوهرتان از ازدواجتان راضی است

دوست دارید بدانید که شوهرتان از ازدواج با شما رضایت دارد یا نه؟ این لیست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *