خانه > سرگرمی > فال روزانه چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵

فال روزانه چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵

فال روزانه

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۲۷ بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال برای شما سالی جادویی و لذت بخش خواهد بود. هرچند در ابتدای سال غافلگیری هایی در انتظارتان خواهند بود، اما شما این قدرت را در اختیار دارید که آنها را به نفع خودتان تغییر دهید. دیگران نسبت به شما با مهربانی و سخاوتمندی بیشتری رفتار می کنند، سعی داشته باشیذ شما هم به وقتش این لطف آنها را جبران کرده و اگر کاری از دستتان بر می آید برای آنها انجام دهید. به احتمال زیاد پاییز زمان جبران این مهربانی ها خواهد بود. شاید شخصی که از شما بزرگتر است به شما اعتماد کرده و بخواهد در مورد مسائل و مشکلاتی که دارد با شما صحبت کند. به او احترام گذاشته و سعی کنید از او درس بگیرید. امسال شما برای جنس مخالف از جذابیت ویژه ای برخوردار هستید و همین باعث خواهد شد موقعیت های زیادی برای آغاز یک رابطه عاطفی که می تواند سرانجام خیلی خوبی هم داشته باشد برای شما فراهم شود. فقط بای حواستان را خوب جمع کرده و پیش از انتخاب چشم هایتان را باز کنید.

فال روزانه

شاید امروز برنامه ریزی کرده باشید تا تنها مانده و به کارهایتان رسیدگی کنید، اما این کار به هیچ عنوان امکانپذیر نخواهد بود. انگار قدرتی می خواهد زندگی کاری شما را به هم بریزد و هیچ چیز آن طوری که باید پیش نمی رود. همه با شما مخالفت می کنند و سوء تفاهم پیش می آید، در کارها تأخیر ایجاد می شود و مکالمات به مشکل بر می خورند. ممکن است از شما خواسته شود در یک دعوا جانب کسی را بگیرید، اما حواستان باشد که بی طرف باقی بمانید. ستاره ها خبر از ترفیع و قراردادهای جدید برای شما می دهند، اما قبل از این که هر گونه تعهدی را در این رابطه بپذیرید اطمینان حاصل کنید که هر چیزی که راجع به موقعیت جدیدتان لازم است بدانید را فهمیده اید.

فال روزانه
امروز همه به روش کار کردن شما گیر می دهند و انگار هر چقدر که سعی می کنید به هیچ عنوان نمی توانید مقامات بالاتر از خودتان را راضی نگه دارید. شما استاد در رفتن هستید، از این هنر خود استفاده کرده و امروز را به این طریق پشت سر بگذارید. البته اگر از لحاظ اقتصادی در مضیقه هستید بهتر است در محل کارتان مانده و امروز را با این وضع کنار بیایید. بعضی از دوستان هستند که نیازی نیست آنها را هر روز ببینید و حتی اگر پس از یک جدایی طولانی مدت همدیگر را ببینید آنقدر با آنها احساس نزدیکی می کنید که انگار همین دیروز از هم جدا شده اید. تا آخر این هفته با این دوستان عزیزتان وقت زیادی خواهید گذراند.

فال روزانه

طبیعت استقلال طلب شما ممکن است امروز برایتان مشکلاتی ایجاد کند. حرف هایی که می زنید به سادگی همیشه مورد تأیید قرار نمی گیرند. با وجود این که تا حدودی آزادی دارید ممکن است دیگران فکر کنند که این آزادی برای شما کافی نیست. هیچ وقت نمی توان همه را راضی نگه داشت. اگر آنها اینطور فکر می کنند مشکل خودشان است، آنها که همه چیز را در مورد شما نمی دانند. هر چیزی که در عشقتان دوست دارید را مورد تحسین قرار دهید و با این کار هم خوبی های او را برای خودتان یادآوری کرده و هم او را شاد کنید. مجردها بهتر است حواسشان را خوب به کسی که توجهشان را جلب کرده است جمع کنند.

فال روزانه

امروز ممکن است باعث شود فکر کنید از لحاظ کاری در موقعیت درستی قرار ندارید. شاید موقعیت فعلیتان زیادی سنتی است و شما آدمی هستید که می خواهید در هر لحظه ذهن خود و توانایی هایتان را گسترش دهید. شاید احساس کنید که مقامات ما فوق شما با جریان روز پیش نمی روند. اگر این طور فکر می کنید بیکار ننشینید و دست به کار شوید. امروز به حرف های دیگران به دقت گوش کنید، شاید یکی سعی داشته باشد به شما راهکارهایی برای رسیدن به انچه که می خواهید ارائه بدهد. امروز از آن روزها است که حسابی لجباز شده اید، دست از لجبازی بردارید! اگر رابطه عاطفی ناتمامی دارید بهتر است اول آن را حل کنید و بعد از آن به سراغ عشقی تازه بروید.

فال روزانه

امروز برخی مسائل مربوط به گذشته به سراغ شما خواهند آمد و شاید برایتان دردسر ساز شوند. به عنوان مثال اگر در کارتان در گذشته اشتباهی کرده اید یکی از همکارانتان ممکن است در مورد آن با رئیستان صحبت کرده و برایتان مشکل ایجاد کند. این به احتمال زیاد از حسادت دیگران ریشه خواهد گرفت، همه ما مجبور هستیم در نقطه ای از زندگی با افراد حسود روبرو شویم، پس خودتان را آماده کرده و با آنها به مبارزه بپردازید. از خرج کردن پولتان برای چیزی که ضروری نیست خودداری کنید، وگرنه پشیمان خواهید شد! به زودی یک مسافرت لذت بخش خواهید داشت، بهتر است پولتان را برای رفتن به سفر پس انداز کنید.

فال روزانه
امروز هر وقت که با خودتان فکر می کنید بالاخره تصمیمتان را گرفته اید یک چیز دیگر پیش آمده و نظرتان را عوض می کند و با وجود این که مجبور به تصمیم گیری هستید این کار برایتان بسیار دشوار است. اگر اهل نوشتن هستید دست به قلم ببرید و برای دل خودتان بنویسید، می توانید شعر، داستان و یا حتی رمان بنویسید. کافی است احساسات خود را منعکس و تخلیه کنید. آگاه باشید، امروز از آن روزهایی است که که حتی کوچکترین اظهار نظر یا توهین ممکن است غوغا به پا کند. اطرافیانتان بسیار حساس هستند و خیلی سریع عکس العمل نشان خواهند داد پس نهایت دقت را داشته باشید. شما اصلا دوست ندارید به احساسات دیگران لطمه بزنید، اما انگار امروز هر کاری هم که بکنید نمی توانید در این راه موفق باشید.

فال روزانه
این که به احساسات دیگران توجه داشته باشید خیلی خوب است، اما این که بخواهید خودتان را با آنها همگام کنید می تواند برای شما مشکل زا شود. نباید در راضی نگه داشتن دیگران و خوشحال کردن دیگران زیاده روی کنید. اگر کاری از دستتان بر می آید دریغ نکنید، اما خودتان  و اولویت های اصلیتان را در این راه قربانی نکنید. امروز ممکن است اتفاقی عجیب بیفتد. شاید یکی از اعضای خانواده تان شما را برای این که شغلی که در خانواده تان مرسوم است را برای خودتان انتخاب نکرده ایدمورد سرزنش قرار دهد. اما این که یک رسم قدیمی شکسته شده است نباید برای شما هیچ اهمیتی داشته باشد. چیزی که مهم است این است که شما کار مورد علاقه تان را انجام دهید.
فال روزانه

این طور به نظر می رسد که امروز یک گوشتان در است و گوش دیگرتان دروازه و هر حرفی که به شما زده شود بی فایده است. اما واقعیت مسئله این است که شما خیلی هم حواستان جمع است، فقط در ظاهر این طور نشان نمی دهید.  مشکل اصلی شما این است که کسانی که تا کنون شما را در کارتان هدایت می کرده اند امروز در مقابل شما ایستاده اند. دیگر وقت آن فرا رسیده است که ترس هایتان را کنار بگذارید و خودتان راهتان را انتخاب کنید و پیش بروید. مطمئن باشید وضعیتی مطلوب تر از این پیش نخواهد آمد. این بدان معناست که شما در حال رسیدن به بلوغ هستید. اگر گاهی نیاز به کمک داشتید هیچ اشکالی ندارد که از دیگران یاری بخواهید.

فال روزانه

تغییرات لحظه آخری در برنامه هایتان امروز باعث ناراحتی و تا حدی عصبانیت شما شده اند. شما معمولا خیلی زود خودتان را با جریان کارها هماهنگ می کنید، اما وقتی دیگران در گرفتن کوچک ترین تصمیم ها هم با مشکل مواجه هستند نمی توانید صبوریتان را حفظ کنید. سعی کنید خودتان کنترل اوضاع را به دست بگیرید و با شور و انرژی زیادی که از خودتان نشان می دهید به دیگران هم انگیزه بدهید. کافی است در نگرش خودتان تغییر ایجاد کنید تا از پس پیچیده ترین مشکلات هم به خوبی بربیایید. امروز در دیداری که با عشقتان خواهید داشت ممکن است پای مسئله مهمی به میان کشیده شود، سعی کنید خونسردی خود را حفظ کرده و مسئله را با درک متقابل حل کنید.

فال روزانه

شما با سرعت تمام سعی در انجام کارهایتان دارید، اما فشردگی برنامه کاریتان باعث می شود مجبور باشید مدام از این کار به آن کار بپرید و خیلی از کارهایتان را نیمه تمام رها کنید. اگر اجازه ندهید مسائل متفرقه حواستان را پرت کنند در انجام کارتان موفق تر خواهید بود. امروز برای شما روزی همراه با تفکر و اندیشه های بسیار خواهد بود. وضعیت فکریتان شبیه به کسی است که به تازگی در برابر همه چیز قیام کرده و اکنون به دنبال راهی برای رضایت شخصی می گردد. احساس می کنید که دیگران سعی دارند تا جای ممکن به شما فشار وارد کنند. آیا تسلیم خواهید شد یا در مقابل آنها خواهید ایستاد؟ جوای این سؤال را تا آخر امروز در خواهید یافت.
فال روزانه

با وجود این که دیگران فکر می کنند مسئولیت هایی بیش از اندازه تواناییتان پذیرفته اید، خودتان دارید سعی می کنید نگرش مثبت خود را حفظ کرده و تلاشتان را برای موفقیت در کارتان ادامه دهید. دیگران خیلی زود به توانایی های شما شک می کنند و اگر به حرفشان گوش کنید نسبت به قدرت های خودتان دچار تردید خواهید شد. اما خوشبختانه در حال حاضر شرایط کیهانی به گونه ای است که می توانید به آنها ثابت کنید در اشتباه هستند. این افزایش انرژی ناگهانی به شما کمک می کند تا به نقاط ضعف نقشه ها و برنامه هایتان پی ببرید. امروز از لحاظ روابط عاطفی بسیار خوش شانس هستید، درهای قلبتان را باز کنید و احساساتتان را بیان کنید، مطمئن باشید ضرر نخواهید کرد.

فال روزانه

دلتان می خواهد که می توانستید چشمتان را به روی افکاری که ذهنتان را درگیر کرده اند ببندید، اما این درگیری ذهنی شما را به حال خودتان رها نمی کند. این تنش ها و درگیری های درونی در دنیای اطرافتان نیز منعکس می شود و مجبور هستید که با این مشکلات هم دست و پنجه نرم کنید. به ویژه مسائل موجود در رابطه عاطفیتان به توجه و رسیدگی شما نیاز دارند. قدرت شما خیلی بیشتر از آنی است که خودتان فکر می کنید، پس به جای آن که ترس هایتان را یک جایی که جلوی چشمتان نباشند مخفی کنید سعی داشته باشید با آنها روبرو شوید. ناراحتی ها و مشکلات بخشی از زندگی هستند، اما می توانند زمینه ساز ایجاد تغییر در زندگیتان نیز باشند.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

طرح های زیبا بسم الله رحمان رحیم

مجموعه ای زیبا از عکس های بسم الله الرحمن الرحیم  گردآوری:مجله حیاط خلوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *