خانه > اخبار ایران و جهان > جزییات درگیری دو بازیکن پرسپولیس

جزییات درگیری دو بازیکن پرسپولیس

وبسایت نود: دو بازیکن خاطی تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی از اردوی این تیم در امارات کنار گذاشته شدند که مسئولان پرسپولیس از مجازات سنگین تر آنها جلوگیری کردند.
رامین رضاییان و علی علیپور
سایت باشگاه پرسپولیس خبر داد رامین رضاییان و علی علیپور دو بازیکن این تیم به دلیل بی انضباطی در تمرین از سوی برانکو ایوانکوویچ از اردوی این تیم در دبی کنار گذاشته شده و دوشنبه راهی ایران خواهند شد.
برانکو ابتدا اعلام کرد این دو بازیکن باید از پرسپولیس اخراج شوند اما پس از آن جلسه ای با مسئولان باشگاه برگزار کرده و آنها موضع وی را نرم تر می کنند تا سرمربی پرسپولیس تاکید کند این دو بازیکن حتما باید به تهران بازگردند.
برانکو در این جلسه یک سری از مشکلات انضباطی رضاییان در گذشته را مطرح کرده و تاکید می کند با شرایط موجود این دو بازیکن باید اردو را ترک کنند.
برانکو روی موضع خود اصرار می کند و سر میز شام این مسئله را به بازیکنان اعلام می کند و از مسئولان باشگاه می خواهد خبر درگیری لفظی این دو بازیکن در تمرین را منتشر کنند و از  آنها می خواهد بلیت بازگشت علیپور و رضاییان به تهران را بگیرند و تاکید می کند حتما باید بلیتی که برای آنها تهیه شده را خودش ببیند.
تمام این اتفاقات مطابق خواسته برانکو رخ می دهد و بلیت برگشت دو بازیکن پرسپولیس هم صادر شده است.
پرسپولیس سه شنبه باید به مصاف الوحده امارات در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا برود.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

حمایت تمام قد چهره معروف فوتبال از مهدی یراحی

حمایت تمام قد چهره معروف فوتبال از مهدی یراحی مسعود شجاعی چهره معروف فوتبال و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *