خانه > اخبار ایران و جهان > دردسر برانکو، محرومیت ۴ مهره کلیدی پرسپولیس از بازی با نفت تهران

دردسر برانکو، محرومیت ۴ مهره کلیدی پرسپولیس از بازی با نفت تهران

تیم پرسپولیس اگرچه مقابل سپاهان به پیروزی رسید و  ۳ امتیاز باارزش به دست آورد اما ۳ اخطاره شدن ۳ بازیکن این تیم موضوعی تلخ برای سرخپوشان به نظر می رسد. حسین ماهینی، وحید امیری و محمد انصاری که از قبل دو اخطار گرفته بودند، امروز هم کارت زرد دریافت کردند تا ۳اخطاره شوند و یک بازی را از دست بدهند. بر این اساس آنها از بازی با نفت تهران در هفته بیست و سوم غایب هستند.

همچنین کمال کامیابی نیا هافبک پرسپولیس که از سوی کمیته انضباطی با محرومیت یک جلسه ای مواجه شده نیز مقابل نفت تهران غایب خواهد بود تا تعداد محرومان پرسپولیس در این بازی به عدد ۴ برسد.
غیبت کامیابی نیا، انصاری، ماهینی و امیری که ستاره های تاثیرگذار پرسپولیس هستند، در بازی با نفت تهران می تواند مشکلاتی را برای برانکو ایوانکوویچ ایجاد کند. برانکو در بازی های اخیر که چند بازیکن خود را نداشته، از بازیکنان غیرتخصصی در پست های دفاعی استفاده کرده و حالا این شرایط در بازی با نفت تهران نیز به وجود خواهد آمد.
موضوع امیدوار کننده برای برانکو در بازی با نفت تهران بازگشت سیدجلال حسینی به قلب دفاع خواهد بود تا شاید کمی شرایط متفاوت شود. حسینی با حکم کمیته انضباطی به دلیل مسائل ایجاد شده در دربی یک جلسه از همراهی تیمش محروم شده بود و امروز مقابل سپاهان به میدان نرفت.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

طرز تهیه موساکا غذایی خوشمزه با بادمجان

موساکا غذایی خوشمزه با بادمجان موساکا یک نوع گراتن است که با بادمجان درست می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *