خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار اجتماعی > علت سقوط دختر اسکی باز فنی نبوده و حال وی خوب است

علت سقوط دختر اسکی باز فنی نبوده و حال وی خوب است

حسن شمشکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت:در این حادثه اگر به دلیل پارگی اتصالات و یا ترمز ناگهانی اتفاقی رخ می داد مربوط به استاندارد و یا مشکلات فنی بود در حالیکه وی به دلیل نشستن نادرست روی صندلی دچار حادثه شد و خوشبختانه وی آسیب ندید و حتی قصد داشت دوباره اسکی کند که به درخواست پدرش از این کار منصرف شد ضمن اینکه بعد از افتادن وی تور و تشک آماده در پایین بود و از برخورد وی با زمین جلوگیری کرد.
علت سقوط دختر اسکی باز فنی نبوده و حال وی خوب است
وی افزود: دختر اسکی باز حدود ۴ دقیقه در میان زمین و هوا معلق بود که در این مدت تشک امداد زیر تله سیژ پهن شد و دخترک روی آن افتاد. بعد از آن دختر خود به بهداری رفت و به همراه برادرش به تهران بازگشت.
وی در مورد پلمپ و فک آن توسط استاندارد تهران گفت: زمانیکه تله سی یژ ما پلمپ شد به دلیل نداشتن قرارداد با شرکت استاندارد بود و پس از عقد قرارداد مشکلی از بابت استفاده از این پیست وجود نداشته و فک پلمپ صورت گرفت و اگر پس از این نیز مشکلی در بحث فنی و استاندارد بوجود بیاید مربوط به شرکت است و در صورتیکه همانند این اتفاق باشد خود شخص مقصر است.
شمشکی در خصوص تجهیزات پیست های ایران خاطرنشان کرد: تجهیزات در پیست های اسکی کشور وجود ندارد و همه آن ها قدیمی است اما امکانات تا حدودی به روز رسانی شده است و به استانداردها نزدیک است.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

پروفایل عید فطر | تبریک عید سعید فطر جدید

پیام تبریک عید فطر ۱۴۰۲  در ادامه مجموعه ای از متن ادبی تبریک عید فطر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *