خانه > سرگرمی > فال روزانه سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵

فال روزانه سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵

فال روزانه

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۱۰ اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! اگر چه تا به حال از خودتان غافل بوده اید اما حال بهتر است آنچه در زندگی آزارتان می دهد را از خود دور کنید و فضا را برای ورود اتفاقات جدید و خوشایند آماده کنید. به فکر انجام کاری هستید. شک و دودلی بدترین شرایطی است که می توانید تجربه کنید پس تمام تمرکز خود را به کار گیرید تا بتوانید بهترین تصمیم را اتخاد کنید. آنچه بیشترین ارزش را برای شما دارد، در اولویت زندگی خود قرار دهید و سعی کنید وقت بیشتری را برای آن بگذارید. شاید ایجاد تغییرات در حال حاضر برایتان سخت باشد اما اگر می خواهید پیشرفت کنید، قدم اول را همین حالا بردارید. ماه آبان شرایط زندگی شما آنطور که دوست دارید، پیش خواهد رفت و از این بابت احساس غرور و اعتماد به نفس خواهید کرد.

فال روزانه

سعی کنید این روزها زاویه دیدتان را گسترش دهید. با گشت و گذار در اینترنت می توانید اطلاعات خود را در هر زمینه ای بالا ببرید. اخیرا به فکر شروع دوره ای هستید اما قبل از ثبت نام در کلاس ها ببینید که آیا این رشته همین رشته ای است که بدان علاقه دارید. اگر غیر این باشد ممکن است که زود دلتان را بزند. فردی به شما علاقه دارید اما نه شما و نه او به روی خودتان نمی آورید. امروز یخ های بین تان آب می شود و شما احساس نزدیکی بیشتری به هم خواهید کرد.

فال روزانه
 اگر چه جزو آن دسته از افرادی نیستید که چشم و گوش بسته عاشق شوند و بی فکر عمل کنند، اما امروز احساس می کنید که چیزی در درون تان تغییر کرده است. شما فرد درونگرایی هستید که دوست ندارید احساسات تان را پیش دیگران به زبان آورید اما امروز فرق می کند. اگر فردی توجه شما را به خود جلب کرد، برای خوشحالی خود و حتی طرف مقابل تان قدم جلو بگذارید. امروز انرژی لازم را برای هر کاری دارید پس به کارهای عقب افتاده تان رسیدگی کنید تا روی هم تلمبار نشوند و آخر هفته تان را خراب نکنند.

فال روزانه

آیا از شغل فعلی خود راضی هستید؟ اگر جواب شما منفی است، بهتر است که به فکر ایجاد فرصت های دیگری برای خود باشید. با نشستن چیزی حل نخواهد شد. برای شروع از روزنامه و سایت های استخدام دیدن کنید یا حتی به دستان تان بسپارید تا اگر شغلی مناسب برایتان سراغ داشتند، به شما معرفی کنند. مطمئن باشید که با تلاش به شغل دلخواهتان خواهید رسید. زمان خوبی برای ایجاد یک فضای رمانتیک در خانه است. پس خانه را با شمع و گل تزیین و از محبوب ترین های زندگی تان مانند همسر، دوست یا خانواده بخواهید که در این شب زیبا شما را همراهی کنند.

فال روزانه

از ایجاد تغییرات در زندگی تان نهراسید. گاهی ریسک کردن شما را به سمت پیشرفت سوق خواهد داد تنها کافی است که خودتان را باور داشته باشید. شما توانایی های زیادی دارید اما درست از آنها استفاده نمی کنید وهمین موضوع زندگی را برایتان کسل کننده کرده است. پس با اطمینان به خودتان قدم اول را بردارید. امروز از نظر عاطفی در شرایط خوبی به سر می برید. اگر چه شاید نتوانید تصمیمات مهمی بگیرید اما همین که ذهن تان منظم و آرام شده است، خود نعمتی است که باید خدا را بابت اش شکر کنید.

فال روزانه

برای آرزوهایتان اهمیت زیادی قائل شوید. شاید دیگران آنها را دور از دسترس و رویایی بدانند اما شما می توانید آنها را به واقعیت تبدیل کنید. امروز زمان خوبی برای شروع این کار است پس درنگ نکنید. به زودی از طرف یکی از عزیزان تان سورپرایز می شوید. این سورپرایز ممکن است یک خبر باشد که شما را بی نهایت خوشحال می کند. اگر مجرد هستید، به زودی عشق تان را در جایی که انتظارش را ندارید، پیدا خواهید کرد.

فال روزانه
به دنبال ندای قلب تان بروید، حتی اگر منطق شما مانع آن می شود. سعی کنید که تصویر بزرگ تری از آنچه می بینید را برای خود خلق کنید. با این روش قدم هایی که بر می دارید و به تبع موفقیت تان نیز بزرگ تر خواهد شد. زندگی پر از اتفاقات غیر منتظره است. خودتان را برای یک سورپرایز بزرگ در مورد روابط عاطفی آماده کنید. اخیرا سختی های زیادی را متحمل شده اید اما امروز صبح که از خواب بیدار می شوید گویا تمام مشکلات تان به پایان رسیده و می توانید پس از مدت ها طعم واقعی آرامش را بچشید.

فال روزانه
 از آنجا که قدرت یادگیری شما بالاست، با سرعت بالایی می توانید اطلاعات زیادی کسب کنید. امروز هم از آن زمان هایی است که باید کتاب به دست بگیرید یا در اینترنت به هدف بالا بردن دانش تان سری بزنید. امروز فضا برای همکاری های دو نفره باز است. به همین دلیل اگر به فکر کاری تیمی هستید، از همین حالا قرارش را بگذارید. این فضا برای روابط عاشقانه هم صدق می کند. اگر موضوعی است که می خواهید با شریک زندگی تان در میان بگذارید، بهترین فرصت است. بر خلاف همیشه، خواهید دید که چقدر با هم تفاهم نظر خواهید داشت.
فال روزانه
 از کابوس هایتان برداشت بدی نکنید. از آن به عنوان نشانه ای برای پی بردن به حقایق استفاده کنید. اگر احساس ناامنی دارید، به دنبال دلیلش باشید. شاید هم مشکل خاصی نیست و این شمایید که موضوعات را برای خودتان بزرگ می کنید. بهتر است با دوست یا یکی از اعضای خانواده تان که تجربه کافی دارد، در این زمینه صحبت کنید. بیان ترس ها و دردهایتان می تواند کمی از سنگینی باری که بر دوش می کشید را کم کند. کمک به خیریه ها هم یکی دیگر از روش هایی است که حالتان را خوب خواهد ساخت.
فال روزانه
 آیا برای آرزوهایتان زندگی می کنید؟ یا که آنها را فراموش کرده اید؟ با انرژی که امروز در هوا پراکنده است، قدرت لازم را برای تلاش هایی بیشتر به دست خواهید آورد. فقط فرصت هایی که در زندگی برایتان فراهم می شود را از دست ندهید. شما فردی هستید که برای روابط عاطفی از دست رفته غصه زیادی می خورید، اما بدانید که با هر از دست دادن، چیز با ارزش دیگری به دست خواهید آورد. پس گذشته را رها کنید و به جاده پیش رویتان خیره شوید.

فال روزانه

امروز تنها به فکر پیشرفت در زمینه کاری و تحصیلی تان باشید. آخرین زمانی که مهارتی تازه را آموختید، چه زمانی بود؟ یادتان باشد که هیچگاه برای یادگیری دیر نیست. مهم نیست که به چه رشته ای علاقه دارید، شنا، نقاشی یا ورزش… در کلاس ها ثبت نام و ذهن تان را تقویت کنید. اگر هنوز هم مجرید، عیبی ندارد. اگر برای متاهل شدن عجله کنید، ممکن است که در انتخاب تان به اشتباه روید. به زودی به یک مراسمی دعوت می شوید. بهترین لباس خود را به تن کرده و در آنجا حاضر شوید.
فال روزانه
 آیا می دانستید که حس ششم تان یکی از با اعتمادترین راهها برای تشخیص درست از نادرست است؟ مشکل شما عدم اعتماد به خود و توانایی هایتان است، در حالی که نیروی درونی شما قدرتمندتر از آن است که فکرش را بکنید. به رابطه ای تمام شده فکر می کنید. تصور می کنید که امیدی در بازگشت شما نیست اما اشتباه می کنید. جسارت داشته باشید و شانس خود را یک بار دیگر امتحان کنید. شاید که از سوی طرف مقابل تان نشانه ای ندیده باشید اما او هم مانند شما، دلش گیر است.

این روزها عادات روزمره تان را کنار بگذارید و چیزهای جدید را تجربه کنید. این کار تجربه و دانش شما را افزایش خواهد داد. با این کار اتفاقات خوبی که تا به حال فکرش را نمی کردید، برایتان رخ می دهد. تصور نکنید که همه چیز را می دانید، به فکر کشف خود و جهان اطراف تان باشید. حال زمان خوبی است که تغییراتی را برای بهتر شدن به رابطه عاطفی تان دهید. اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و بدون توجه به نظرات دیگران، آن کاری را که خود بدان علاقه دارید، انجام دهید، مطمئنا هیچ چیز جلوی پیشرفت شما را نخواهد گرفت.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

طرح های زیبا بسم الله رحمان رحیم

مجموعه ای زیبا از عکس های بسم الله الرحمن الرحیم  گردآوری:مجله حیاط خلوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *