خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار اجتماعی > فروش اینترنتی بلیت قطارهای نوروزی از فردا آغاز خواهد شد

فروش اینترنتی بلیت قطارهای نوروزی از فردا آغاز خواهد شد

زمان شروع فروش اینترنتی بلیت قطارهای نوروزی

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،فروش بلیت قطارهای مسافری برای نوروز سال ۹۶، از ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۱۷ بهمن ماه ۹۵ به صورت غیر حضوری( اینترنتی و فروش تلفنی ۱۵۳۹) برای همه مسیرها به غیر از مسیر تهران- مشهد آغاز می‌شود.

همچنین از ساعت ۷:۳۰ روز دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ نیز بلیت قطارهای مسافری کلیه محورها به غیر از مسیر تهران-مشهد به متقاضیان عرضه خواهد شد.

براساس این گزارش فروش بلیت قطارهای مسیر تهران- مشهد و بالعکس نیز از ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۱۸ بهمن ماه به صورت اینترنتی و از ساعت ۷:۳۰ روز سه‌شنبه مورخ ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ در کلیه نمایندگی‌های فروش مجاز سراسر کشور انجام می‌شود.

طبق برنامه فوق عرضه بلیت‌ قطارهای نوروزی ۱۳۹۶ طی ۳ روز انجام شده که مربوط به بازه زمانی ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ لغایت ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ می‌باشد.

متقاضیان هنگام خرید بلیت قطارهای مسافری حتماً کارت ملی خود را برای ثبت کد ملی و تاریخ تولد افراد در داخل برگه‌های بلیت همراه داشته باشند.

بر این اساس، خریداران بعد از دریافت بلیت، بلافاصله مندرجات آن را با درخواست ارائه شده مطابقت داده و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت، سریعاً موضوع را به اپراتور فروش اطلاع دهند. بلیت‌های غیرهمنام یا مخدوش از درجه اعتبار ساقط می شود.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

رکورد تازه ایرانی‌ها در جهان که فکرش را هم نمی‌کردیم!

رکورد تازه ایرانی‌ها در جهان که فکرش را هم نمی‌کردیم! خواب، طبیعی‌ترین بخش زندگی است؛ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *