خانه > گردشگری > مسافرت و مهاجرت > هزینه اقامت در هتل های چهار شهر پرطرفدار ایران

هزینه اقامت در هتل های چهار شهر پرطرفدار ایران

بستگی دارد چه زمانی اقدام کنید. اگر دست بجنبانید و همین امروز برای رزرو اتاق اقدام کنید احتمالا با بسته های تخفیفی باورنکردنی رو به رو می شوید که در خواب هم نمی بینید. گزینه های سفر در ایام نوروز بسیار است. اما خیلی ها از تهران غافل می شوند. هر چقدر در طول سال تهران شلوغ و پرترافیک و با هوایی آلوده است، ایام نوروز خلوت است و جان می دهد برای یک سفر آرام و بی دغدغه و البته با هزینه ای کم.

این گفته رییس اتحادیه هتل داران و هتل آپارتمان تهران را دریابید که می گوید «در طول ایام عید نوروز هتل های تهران تخفیف ۴۰ درصدی را در اقامت مسافران اعمال خواهندکرد.» این به جذابیت تهران اضافه می کند. البته هتل های شهرهای دیگر کشور نیز دست روی دست نگذاشته اند و قیمت های مناسبی را برای ایام عید در نظر گرفته اند. آنها هم تخفیف های تا ۳۰ و ۴۰ درصد را اعمال می کنند تا به جذب مشتری های بیشتر بپردازند. در این مطلب از حیاط خلوت قیمت اقامت در هتل های شهرهای مختلف را بررسی کرده ایم. شهرهایی که بیشترین مسافرپذیری را در ایام نوروز دارند.

سفر به کیش

برای اولین مثال هتل آرامیس واقع در بازار پردیس کیش برای اقامت از ۲۸ تا ۳۰ اسفندماه قیمتی حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تعیین کرده است. این قیمت برای اقامت دو نفر در اتاق های «دوتخته- دابل» یا «دوتخته- تویین» تعیین شده. این دو نوع اتاق امکانات معمول چنین اتاق هایی را دارند.
هزینه اقامت در هتل های چهار شهر پرطرفدار ایران
هتل پنج ستاره ترنج کیش قیمت بسیار بیشتری نسبت به آرامیس برای این بازه زمانی دارد. این هتل در میدان جاسک کیش واقع شده است. اگر بازه زمانی را به یک تا چهارم فروردین تبدیل کنیم، هتل آرامیس دو اتاق «دوتخته- دابل» یا «دوتخته- تویین» را با قیمتی معادل دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان ارائه می کند. برای اقامت در این مدت در اتاق «دوتخته- دابل» یا «دوتخته- تویین» را با قیمتی معادل دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان ارائه می کند. برای اقامت در این مدت در اتاق «دوتخته ترنج- تویین» هتل ترنج باید چهار میلیون و ۸۳۰ هزار تومان هزینه کنید.
اتاق «دوتخته کلاسیک رو به دریا» نیز قیمتی برابر شش میلیون و ۲۷۰ هزار تومان دارد. هتل ترنج یک سوییت دارد که با عنوان «رویال ترنج رو به دریاچه» در منوی هتل قید شده است. اگر بخواهید چهار شب در این سوییت در بازه زمانی یکم تا چهارم فروردین اقامت کنید، باید شش میلیون و ۹۰ هزار تومان هزینه کنید. یک اتاق شیک و باکلاس دیگر هم هست. اتاق «دوتخته کلاسیک رو به غروب- دابل» گزینه دیگری است که در برابر شما گذاشته شده. هزینه این یکی شش میلیون و ۹۹۰ هزار تومان است.

هتل لوتوس کیش سه ستاره است و برای عید دو گزینه دارد. می توانید از «دوتخته- دابل» یا «دوتخته- تویین» یک میلیون و ۲۳۰ هزار تومانی استفاده کنید. هتل آرامش کیش نیز دو گزینه دارد؛ یکی «دوتخته- تویین» و دیگری «دوتخته- دابل» که هر دو قیمتی برابر دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان دارند. هتل چهارستاره گراند کیش ۱۴ درصد تخفیف برای میهمانان نوروزی خود در نظر گرفته است. «دوتخته- دابل» یا «دوتخته- تویین» این هتل برای بازه زمانی مورد نظر یک میلیون و ۹۵۰ هزار تومان قیمت دارد.

******************************

سفر به مشهد

هتل جواهر مشهد سه ستاره است. این هتل برای اقامت دو نفر در مشهد در بازه زمانی ۲۸ تا ۳۰ اسفندماه امسال سه گزینه پیش روی شان می گذارد. «دوتخته- دابل» قیمتی معادل ۴۲۰ هزار تومان دارد. اقامت در «دوتخته- تویین» هم چنین هزینه ای دارد. اما «دوتخته فولبرد» قیمت بیشتری دارد و برای اقامت در این اتاق باید ۷۴۰ هزار تومان هزینه کرد.
هزینه اقامت در هتل های چهار شهر پرطرفدار ایران
دو اتاق اول با ۱۶ درصد و اتاق سوم با هفت درصد تخفیف ارائه می شود. هتل چهارستاره اترک دو اتاق «دوتخته- تویین» و «دوتخته- دابل» را دارد که هر دو با قیمت ۶۷۶ هزار و ۸۰۰ تومان عرضه می شوند.
هتل «سی نور» مشهد که در مجاورت بازار معروف «رضا» واقع شده، سه گزینه پیش روی مشتری خود می گذارد. اتاق های «دوتخته- تویین» و «دوتخته- دابل» با قیمتی معادل ۶۹۰ هزار تومان کرایه داده می شود. اما «دو تخته فولبرد» ۹۸۰ هزار تومان هزینه به مشتری تحمیل می کند. اما شما فرض بازه زمانی سفر به مشهد را به یکم تا چهارم فروردین تبدیل کنید.
در همین هتل سی نور مشهد اتاق «دوتخته- تویین» و «دوتخته- دابل» با قیمت ۶۳۰ هزار تومان آن هم با ۳۴ درصد تخفیف عرضه می شود. آن اتاق «دوتخته- فولبرد» که گفتیم در چنین بازه زمانی با قیمت ۹۳۰ هزار تومان کرایه داده می شود.

برویم سراغ هتل مجلل و معروف «درویشی» که جزو پیشرفته ترین و فول امکانات ترین هتل های ایران است. این هتل هفت گزینه پیش روی شما می گذارد. «دوتخته اکونومی» ارزان ترین آنهاست. قیمت آن با لحاظ هشت درصد تخفیف یک میلیون و ۸۴ هزار تومانی گزینه بعدی است. «کویین دوتخته» با قیمت یک میلیون و ۴۵۲ هزار تومان، «سوییت دوتخته فصل» با قیمت یک میلیون و ۴۵۲ هزار تومان، «سوییت امپریال دوتخته» با قیمت یک میلیون و ۴۳۶ هزار تومان، «پنت هاوس اسپا» با قیمت سه میلیون و ۶۸۰ هزار تومان، «دوبلکس پرزیدنتال» با قیمت سه میلیون و ۶۸۰ هزار تومان نیز سایر گزینه های این هتل مجلل و فوق لوکس محسوب می شود.

******************************

سفر به تهران

تهران در ایام نوروز به شدت خلوت می شود. هوای پاک و ترافیک روان پایتخت در این ایام بهترین زمان ممکن سال برای سفر به تهران را باعث می شود. ضمن اینکه در چنان روزهایی هتل های تهران به خاطر کمبود مشتری و مسافر، تخفیف های خوبی لحاظ می کنند. هتل پامچال سه ستاره بوده و دو گزینه ساده و معمول پیش روی تان می گذارد؛ «دوتخته- دابل» و «دوتخته- تویین» با قیمت یک میلیون و ۳۸۸ هزار تومان گزینه های متوسطی محسوب می شوند.
هزینه اقامت در هتل های چهار شهر پرطرفدار ایران
هتل «شهر» تهران واقع در تهرانپارس در جوار جنگل های سرخه حصار قرار دارد. این هتل سه گزینه برای ما دارد. «دوتخته- دابل» و «دوتخته- تویین» با قیمت یک میلیون و ۳۳ هزار تومانی شان ارزان ترین گزینه های هتل شهر هستند. اتاق «دوتخته لوکس» نیز گزینه دیگری است که یک میلیون و ۷۰۱ هزار تومان قیمت دارد.
«هتل پارسیان اوین» از آن هتل های معروف تهران است که در یکی از خوش آب و هواترین مناطق تهران واقع شده است. این هتل آخر امکانات است و به همین تناسب، قیمت بالایی هم دارد. «دوتخته» معمولی این هتل دو میلیون و ۷۰ هزار تومان هزینه دربر دارد.
«سوییت معمولی دوتخته» دو میلیون و ۳۵۸ هزار تومان هزینه به مسافرینش تحمیل می کند. «سوییت رویال دوتخته» از این هم گران تر است. برای این نوع اتاق باید چهار میلیون و ۴۸۲ هزار تومان هزینه کرد. اما اگر بخواهید در بازه زمانی اول تا چهارم فروردین ماه به تهران سفر کنید هزینه ها کمی بالاتر می رود.

شاید هتل استقلال، معروف ترین هتل تهران باشد. جایی که تیم های پرسپولیس و استقلال هم برای شب بازی های خود در این هتل اقامت می کنند. قیمت اقامت در «دوتخته برج غربی- تویین» یک میلیون و ۴۷ هزار تومان است. «دوتخت برج غربی- دابل» نیز همین هزینه را در بردارد. هزینه  این چند شب اقامت در «دوتخته برج شرقی- تویین» یک میلیون و ۳۰۵ هزار تومان است.

******************************

سفر به اصفهان

در وصف اصفهان گفتنی ها گفته شده است. ما دوباره آنها را نمی گوییم. اتاق «دوتخته- دابل» هتل «سفیر» این شهر قیمت بالایی ندارد. برای این اتاق باید ۸۷۲ هزار تومان پرداخت کنید. «دوتخته- تویین» نیز همین قیمت را دارد. «سوییت دوتخته» این هتل چهارستاره یک میلیون و ۱۸۰ هزار تومان بیشتر هزینه نمی سازد.
هزینه اقامت در هتل های چهار شهر پرطرفدار ایران
می رویم سراغ «هتل پیروزی». این هتل که امکانات متوسطی دارد قیمتش از هتل سیر کمتر است. قیمت این اتاق و قیمت «دوتخته- تویین» هر دو ۷۵۱ هزار تومان است. اما «سوییت سانترال دوتخته» این هتل یک میلیون و ۱۰۸ هزار تومان قیمت دارد. هزینه اقامت در «سوییت رویال دوتخته» یک میلیون و ۲۵۲ هزار تومان است.
هتل دیگری هم به نام «زهره» در اصفهان وجود دارد که قیمت هایش نسبت به این دو هتل دیگر کمتر است. «بیزینس روم دوتخته» قیمتی برابر ۶۰۲ هزار تومان دارد. اتاق «دوتخته- دابل» از این هم ارزان تر بوده و تنها ۵۲۶ هزار تومان هزینه دارد. اتاق دیگر این هتل، اسم بامزه ای دارد. اتاق «دوتخته عروس و داماد» را می توانید با ۷۲۴ هزار تومان کرایه کنید. اما گزینه دیگر، اقامت در روزهای یکم با چهارم فروردین به عنوان زمان پیک سفرهاست. هتل «عباسی» اصهفان معروف ترین هتل این شهر قدیمی است.
اتاق «دوتخته- دابل» و «دوتخته- تویین» این شهر با قیمتی معادل یک میلیون و ۵۷۸ هزار تومان کرایه داده می شود. این هتل اتاقی دارد به نام «دوتخته چشم انداز- تویین» که قیمتی معادل دو میلیون و ۱۲۴ هزار تومان دارد. اتاق «دوتخته چشم انداز- دابل» نیز چنین قیمتی دارد. «سوییت دوتخته» هتل عباسی نیز دو میلیون  و ۵۸۳ هزار تومان هزینه به مسافر تحمیل می کند.
هتل کوثر این شهر نیز با قیمت یک میلیون و ۴۵۸ هزار تومانی اتاق های «دوتخته- تویین» و «دوتخته- دابل» از گزینه های اقامت در اصفهان به شمار می رود.
منبع:bartarinha.ir

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

راه اندازی کسب و کار در کانادا

راه اندازی کسب و کار در کانادا کانادا که به دلیل ثبات اقتصادی، محیط چند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *