خانه > ورزشی > زیبایی و تناسب اندام > ورزش های صورت برای از بین بردن غبغب

ورزش های صورت برای از بین بردن غبغب

عادت های خوبی که به سالم و جوان ماندن شما کمک می کند درست غذا خوردن و ورزش کردن است. این عادت ها نه تنها برای بدن بلکه برای عضلات صورت که به مرور زمان و با بالا رفتن سن سفتی و انعطاف پذیری خود را از دست می دهند نیز مفید هستند. اکنون با این ورزش های صورت می توانید زیبایی چهره خود را به حالت اولیه خود بازگردانید.

گرم کردن عضلات صورت: تکرار ۸ الی ۱۰ مرتبه

ورزش صورت

مثل همه ورزش های دیگر می خواهیم عضلات صورت را نیز گرم کنیم. به همین منظور استخوان فک پایین را جلو و عقب و سپس به راست و چپ حرکت می دهیم. این حرکات باید خیلی آرام و شمرده انجام شود بدون این که فشاری به عضلات صورت وارد شود.

ورزش قاشق: تکرار ۵ الی ۷ مرتبه

ورزش های صورت برای از بین بردن غبغب

دهان را باز کنید و لب پایینی را روی دندان های پایین قرار دهید. تصور کنید فک پایینی حکم قاشق را برای برداشتن آب دارد. سرتان را به حرکت قاشق پایین بدهید و هنگام بالا دادن دهان تان را ببندید. هنگام انجام این ورزش باید گوشه های لب در حالت ریلکس باشند.

لمس بینی: تکرار ۵ مرتبه

رفع غبغب

یکی از دلایل ایجاد غبغب ضعف عضلات لامی گردن است. به همین دلیل این عضلات باید تقویت شوند. زبان را تا جایی که می توانید بیرون دهید و سعی کنید نوک زبان را به بینی برسانید. لب ها را در حالت ریلکس قرار دهید.

صورت بیضی: تکرار ۵ مرتبه

ورزش های صورت برای از بین بردن غبغب

اگر می خواهید صورت جوان تر شود و گونه ها بالاتر بروند این تمرین را انجام دهید: سر را به سمت چپ برگردانید و فک پایین را جلو بدهید. سعی کنید به ماهیچه های گردن فشار بیاورید. باید کشش ماهیچه ها را احساس کنید. سپس سر را به راست برگردانید و همان حرکات را دوباره تکرار کنید.

زرافه را ببوس: تکرار ۵ مرتبه و هر مرتبه به مدت ۵ الی ۸ ثانیه نگه دارید

ورزش های صورت

تصور کنید می خواهید زرافه ای را ببوسید. صورت را بالا بگیرید و به سقف نگاه کنید. فک پایین را جلو بیاورید و لب ها را به حالت بوسه جمع کنید. اگر این ورزش را درست انجام دهید در گردن احساس کشش شدیدی می کنید. به مدت ۵ الی ۸ ثانیه در همین حالت بمانید و ۵ مرتبه آن را تکرار کنید.

مقاومت: تکرار ۵ الی ۷ مرتبه

ورزش های صورت

دست ها را مشت کنید و درست زیر چانه قرار دهید. سپس چانه را به سمت دست ها پایین بکشید و همینطور که مقاومت می کنید ماهیچه های گردن را بکشید. فشار باید به تدریج زیاد شود. وقتی به نهایت مقاومت رسیدید ۳ ثانیه در همان حالت بمانید. سپس رها کنید و ۵ الی ۷ مرتبه دیگر آن را تکرار کنید.

لبخند: تکرار ۵ الی ۸ مرتبه

روش های رفع غبغب

دندان ها را به هم بفشارید و دهان را ببندید. سپس گوشه های لب را تا جایی که می توانید بکشید. زبان را به سقف دهان فشار دهید و به تدریج فشار را بیشتر کنید تا کشش ماهیچه های چانه را احساس کنید. ۵ ثانیه این حالت را نگه دارید و ۳ ثانیه رها کنید.

گونه های پفی: تکرار ۵ مرتبه

ورزش های صورت برای از بین بردن غبغب

نفس عمیقی بکشید و دهان را پر از باد کنید. دهان را ببندید و گونه را پف دهید. سپس با کف دست ها روی گونه ها فشار وارد کنید به طوری که کشش را روی گونه ها احساس کنید. به مدت ۳ الی ۵ دقیقه در همین حالت بمانید و بعد رها کنید و نفس را بیرون بدهید.

منبع:bedunim.ir

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *