خانه > اخبار ایران و جهان > آخرین شب آواز ایرانی سال ۹۵

آخرین شب آواز ایرانی سال ۹۵

 شب آواز ایرانی

خبرگزاری ایسنا: به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، در سری جدید شب آواز ایرانی که به علت تقارن با پایان سال ۹۵ یک هفته زودتر برگزار می‌شود، مانند گذشته شش گروه به اجرای برنامه خواهند پرداخت که یک گروه با عنوان مهمان ویژه از چهره‌های آواز و موسیقی اجرا دارد و پنج گروه جوان منتخب دیگر به شکل رقابتی به صحنه می‌روند و اجرای این گروه‌ها توسط هیئت داوران که از اساتید عرصه موسیقی و آواز ایرانی‌اند، ارزیابی می‌شود. در پایان هر برنامه نیز یک گروه به‌عنوان گروه برتر معرفی خواهد شد.

در نوزدهمین شب‌ آواز ایرانی اکرام مهرآوا همراه رضا پیامنی (نوازنده سنتور) یکی از گروه‌های شرکت‌کننده در مراسم خواهند بود که به اجرای آوازی در مایه راست پنجگاه با استفاده از شعرهای اکرام مهرآوا می‌پردازند.

از دیگر بخش‌های برنامه شب آواز ایرانی می‌توان به اجرای علیرضا جواهری همراه علی نعمت‌اللهی (نوازنده تار) اشاره کرد که به اجرای آوازی در مایه شور با استفاده از غزلیات حافظ می‌پردازد.

در این نشست ماهانه که با هدف تجلیل از پیشکسوتان آواز ایرانی، کشف و معرفی چهره‌های جدید شکل گرفته است، هنرمندان دیگری نیز اجرا خواهند داشت که علاقه‌مندان برای اطلاع از سایر بخش‌های برنامه می‌توانند به اخبار تکمیلی در وب‌سایت مرکز موسیقی حوزه هنری به نشانی www.musicenter.ir مراجعه کنند.

نوزدهمین شب آواز ایرانی ۲۱ اسفندماه ساعت ۱۸ در تالار «سوره» حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به حافظ برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

عکس های تتلو در دادگاه و پچ پچ های مردم !

چهره جدید تتلو /عکس های تتلو در دادگاه دیروز عکس‌هایی از اولین جلسه دادگاه تتلو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *