خانه > اخبار ایران و جهان > شهره لرستانی:تلویزیون مخاطبانش را از دست داده است

شهره لرستانی:تلویزیون مخاطبانش را از دست داده است

خبرگزاری ایسنا: شهره سلطانی که پس از دو سال دوری از تلویزیون، با مجموعه «پنچری» به تلویزیون بازگشته، معتقد است: باید چاره‌ای برای بازگرداندن مخاطبان به تلویزیون اندیشید؛ چراکه ما واقعا مخاطبان تلویزیون را از دست داده‌ایم.

این بازیگر درباره عملکرد تلویزیون در کارهای طنز و کمدی مطرح کرد: من هم تلویزیون نگاه نمی‌کنم، البته بخشی از علت آن به دلگیریم بر می‌گردد که اکنون با تلویزیون آشتی کرده‌ام. اما بخشی هم به انتظاری که از تلویزیون دارم بر می‌گردد. اینکه دوست‌دارم اگر کاری در تلویزیون می‌بینم، من را حداقل به عنوان یک مخاطب عادی پای تلویزیون نگه دارد که اینگونه نیست.

سلطانی در ادامه ضعف مجموعه‌های تلویزیون را مشکل نبود فیلمنامه دانست و گفت: مسئولان انتخاب در تلویزیون باید به دنبال متن خوب، کارگردان خوب و بازیگران خوب باشند. متاسفانه در حال حاضر بسیاری از بازیگرانی که مردم با آنها خاطره داشتند دیگر در  تلویزیون نیستند.
شهره لرستانی:تلویزیون مخاطبانش را از دست داده است

این بازیگر در عین حال گفت: نگاه و انتظار ما از یک کار طنز و کمدی باید بدانیم چیست. اینکه طنز را در چه می‌بینیم آیا فقط می‌خواهیم مخاطب را به هر قمیتی که شده بخندانیم و یا فکر می‌کنیم که اگر لودگی و هجو بگوییم هر طور شده باعث خنده مخاطب می‌شویم بنابر این یک کار  طنز و کمدی خوب، ابتدا به متن خوب بر می‌گردد، سپس به نگاه کارگردان و بعد به قابلیت‌های بازیگران. متاسفانه این اتفاق برای من خیلی تلخ است که یک مجموعه‌ای ضعیف با بازیگران موفق مجموعه‌های طنز تلویزیون روی آنتن می‌رود. سلامت کاری در خوب دیده شدن یک آثار طنز مهم است.

سلطانی در پاسخ به این که آیا علت ضعف مجموعه‌های تلویزیونی به کم کاری بازیگران هم برمی‌گردد؟ اظهار کرد: من هر زمانی که سر پروژه‌ای می‌روم، با تمام و کمال در آن پروژه کار می‌کنم اما زمانی که هیچ‌ چیزی متقابل نباشد، مطمئنا بازیگر هم در حد و اندازه‌ای که مقابلش کار می‌شود کار می‌کند.

این بازیگر در پایان درباره مجموعه پنچری و همکاریش با مهران مهام و بروز نیک‌نژاد گفت: امیدوارم اتفاق خوبی در این مجموعه صورت بگیرد.به مهارت‌ها و توانایی‌های هر یک از این دوستان واقف هستم و امیدوارم با این تیمی که چیده شده است مخاطبان را به تلویزیون برگردانیم. تا کنون دوازه قسمت از مجموعه به دستمان رسیده است و کلیات قصه را می‌دانیم.

شهره سلطانی  که در فیلم سایه‌های رعنا ایفای نقش کرده است، یادآور شد: ‌امیدوارم این فیلم که برای هنر و تجربه‌ است، دیده شود.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

عکس عاشقانه بوراک اوزچیویت و همسرش فاحریه

عکس جدید بوراک اوزچیویت و همسرش بوراک اوزچیویت بازیگر معروف و محبوب ترکیه ای است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *