خانه > سرگرمی > فال روزانه دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵

فال روزانه دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵

فال روزانه

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۱۶ اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!  امسال برای شما تحسین و تأیید دیگران و همچنین پاداش تلاش هایتان را به همراه خواهد داشت. سرمایه گذاری هایی که امسال در زمینه املاک انجام دهید برای شما منافع مادی بسیاری به همراه خواهند داشت. البته باید مواظب باشید بیش از اندازه درگیر حدس و گمان نشوید، زیرا این کار تنها نتایج بازدارنده برای شما به همراه خواهد داشت. مسائل حقوقی و قانونی که ذهن شما را درگیر کرده بودند بالاخره به صورت دوستانه و رضایت بخش حل خواهند شد. کودکان و همسرتان باعث خوشحالی و آرامش شما خواهند بود. شاید والدینتان از لحاظ سلامتی با مشکلاتی مواجه شوند، سعی کنید تا جایی که می توانید در کنار آنها باشید و به اندازه کافی برای آنها وقت بگذارید. یادتان باشد که پدر و مادر تنها انسان هایی هستند که هیچکس نمی تواند جایگزین آنها شود. امسال ممکن است به نظر دیگران زیاد اجتماعی نباشید، اما در واقع موضوع اصلی این است که آنقدر درگیر کارهایتان هستید که وقتی برای دیگران برایتان باقی نمی ماند.

فال روزانه

امروز از منبعی غیر منتظره که شاید حتی پیش از این برایتان ناشناس بوده است فرصتی برای کسب درآمد بیشتر از راه فعالیت های خلاقانه برایتان فراهم خواهد شد. شاید این فرصت برایتان غافلگیر کننده باشد، اما قطعا دوست دارید از آن بهره مند شوید. همچنین از لحاظ مادی نیز بخت با شما یار خواهد بود و پولی که به کسی قرض داده بودید به شما باز خواهد گشت و یا شاید حتی برنده جایزه نقدی کوچکی شوید، در هر صورت منتظر دریافت پولی غیر منتظره باشید. امروز شما این توانایی را دارید که به ایده هایی که در سرتان هستند جان بخشیده و آنها را عملی کنید و یا حداقل نقشه هایی ملموس برای به اجرا درآوردن آنها بکشید.

فال روزانه
امروز انرژی ذهنی و جسمی شما در سطح بالایی قرار دارد و آماده اید تا هر پروژه و هر اقدامی که لازم باشد را برای پیشرفت در مسیری که می خواهید به عهده بگیرید. فعالیت های هنری، کارهای گروهی و محافل اجتماعی برای شما فرصت های تازه ای را به همراه خواهند داشت، پس دست به کار شوید! امروز روزی پرهیجان خواهد بود و شما می توانید موفقیت های زیادی را کسب کنید. امروز در مورد رویاهایتان با شخصی که دوست دارید صحبت کنید. شاید در ابتدا این حرف ها به نظرتان ناراحت کننده و حتی غیر منطقی باشند، اما با شروع مکالمه این احساس را فراموش خواهید کرد. پس ترس و خجالت را کنار گذاشته و سفره دلتان را باز کنید.

فال روزانه

امروز فرصتی بی سابقه برای بیان نیات واقعی خود و از بین بردن سوء تفاهم هایی که این اواخر در محل کارتان پیش آمده اند خواهید داشت. خوشبختانه شما این توانایی را دارید که به خوبی منظورتان را به طرف مقابل منتقل کنید. دیگران تحت تأثیر لحن حرف زدنتان قرار گرفته و مذاکرات و صحبت هایتان به خوبی پیش خواهند رفت. بهترین روش در این موقعیت بیان صادقانه افکار و احساساتتان خواهد بود، تمام تلاشتان را برای جلوگیری از هر موقعیت ناخوشایند احتمالی به کار بگیرید. فعالیت های هنری که امروز انجام می دهید در هر زمینه ای که باشند مورد توجه دیگران قرار خواهند گرفت و حتی می توانند تبدیل به منبع درآمدی برای شما شوند.

فال روزانه

امروز ممکن است فرصتی برای یک سفر هوایی به همراه دوستان و یا همکارانتان برای شما پیش بیاید. شاید این سفر به قصد شرکت در یک نمایشگاه و یا به منظور فعالیت های کاری باشد، اما بهرحال فرصت های خوبی برای افزایش علم و دانشتان را برای شما به همراه خواهد داشت و تغییرات مثبت و بزرگی در زندگیتان ایجاد خواهد کرد. شما در حال حاضر استعداد فوق العاده ای برای یادگیری دارید و هر چیزی که به شما گفته و یا نشان داده شود را در ذهن خود ذخیره خواهید کرد. در هر صورت این نکته مهم را فراموش نکنید که اطلاعات جدیدتان را به کار بگیرید؛ دانشی که با عمل همراه نباشد و از آن استفاده نشود هیچ ارزشی ندارد.

فال روزانه

امروز ممکن است برخی پروژه های شخصی و یا کاری که کاغذبازی های اداری زیادی را باید برای آنها انجام دهید با موفقیت به انجام برسانید و در نتیجه این اتفاق باعث افزایش درآمد شما به صورت قابل توجهی خواهد شد. موفقیت های گذشته تان که به تازگی در زمینه کاریتان دیده شده اند فرصت های تازه ای برای رسیدن شما به موفقیت ایجاد خواهند کرد. همه چیز نشان دهنده این است که خوش شانسی و موفقیت و پیشرفت در انتظار شما هستند، پس خودتان را برای شروع دوره ای فوق العاده در زندگیتان آماده کنید. امروز ممکن است با شریک زندگیتان بحث هایی در مورد مالکیت و مادیات داشته باشید که هر چند در نگاه اول ناخوشایند هستند می توانند نتیجه خوبی داشته باشند.

فال روزانه
امروز ممکن است که فرصت هایی برای شروع یک پروژه کاری و یا شخصی برای شما ایجاد شوند. قراردادها، توافق نامه ها و مسائل قانونی و اداری به نفع شما پیش خواهند رفت، اما سر در آوردن از آنها می تواند کمی برایتان دشوار باشد. کافی است هر فرم و برگه ای که در برابرتان قرار می گیرد را با دقت و تمرکز مطالعه کنید. بهر حال گران هیچ چیزی نباشید، هر اتفاقی که امروز بیفتد زندگی شما را به طور مثبتی تغییر خواهد داد، پس تغییرات را با آغوش باز پذیرا باشید. امروز سعی کنید به عشقتان نشان دهید چقدر برایتان ارزش و اهمیت دارد و کجای دنیای شما قرار گرفته تا راه را برای بهتر شدن و نزدیک تر شدن رابطه تان باز کنید.

فال روزانه
امروز صبح بیشتر وقتتان را به انجام کارهای پیش پا افتاده و خسته کننده روزمره خواهید گذراند. شاید این خیلی برایتان خوشایند نباشد، اما اگر میخواهید وقتتان را برای انجام کارهایی که برایتان جذاب تر هستند خالی کنید باید ابتدا این کارها را به انجام برسانید. شاید مجبور باشید کاعذ بازی های اداری بسیاری را انجام دهید اما خوشبختانه همه این کارها به سرعت و با موفقیت انجام خواهند شد. با قدرت به رهتان ادامه دهید، شما در مسیر درست قرار دارید. شاید خودتان متوجه این قضیه نباشید، اما اگر کمی دقت کنید خواهید دید که رفتارتان با خودتان همراه با نامهربانی و حتی بیرحمی است. اینقدر به خودتان را سرزنش نکنید و کمی با خود مهربان تر باشید.
فال روزانه
سرکوب کردن احساساتتان کاری نیست که به خاطر آن تشویقتان کنند، حتی اگر فکر می کنید که ممکن است افکارتان بچگانه به نظر برسند بهتر است سعی کنید پیش از آن که خودشان راهی برای بروز یافتن بیایند، خودتان راهی برای بیان عاقلانه آنها پیدا کنید. مطمئن باشید پس از انجام این کار احساس خیلی بهتری خواهید داشت. امروز با شخصی که دوست دارید دیداری رمانتیک خواهید داشت و در مورد موضوعاتی که برای هر دوی شما جذاب هستند با یکدیگر صحبت خواهید کرد. شاید حتی برای آینده خود و این که چطور می توانید به یکدیگر نزدیک تر شوید برنامه ریزی کنید. امروز روز خیلی خوبی برای رشد و پیشرفت رابطه تان خواهد بود.

فال روزانه
امروز شاید به فکر ایجاد برخی تغییرات و بازسازی خانه تان باشید. ممکن است شما به قصد تفریح و یا ایجاد تنوع در آستانه سال نو این کار را انجام دهید، اما این تعمیرات و بازسازی ارزش قابل توجهی به خانه تان خواهند بخشید و اگر بخواهید آن را بفروشید از خودتان بخاطر انجام این کار ممنون خواهید شد. امروز به طور غیر منتظره ای با دنیای درون خود ارتباطی دوباره برقرار خواهید کرد و افکاری که مدت ها نادیده گرفته بودید ناگهان قدرت بیشتری یافته و توجهتان را به خود جلب می کنند تا مجبور شوید توجه بیشتری به آنها کنید. نباید احساس کنید که پرداختن به آنها باعث آسیب پذیری شما خواهد شد. گارد دفاعیتان را کنار گذاشته و با خودتان روراست باشید.

فال روزانه

امروز ذهنتان سرشار از ایده های جورواجور است و می توانید در حرف زدن و یا نوشتن این ایده های گوناگون را به صورتی خلاقانه به کار بگیرید، شاید حتی بخواهید با یکی از دوستان نزدیکتان تماس گرفته و درباره این موج عظیم از افکار و ایده های تازه که به سراغتان آمده است صحبت کنید. یادداشت این افکار می تواند راه بهتری برای تخلیه و آرام تر کردن ذهنتان باشد و این مزیت را نیز دارد که بعدا می توانید به آن رجوع کنید. امروز شما با توانایی قابل توجهی که در حرف زدن و البته گوش کردن دارید، برای یکی از نزدیکانتان که به راهنمایی نیاز دارد همچون بهشتی آرامش بخش خواهید بود. البته یادتان نرود که صبور باشید و بگذارید بیشتر او حرف بزند.
فال روزانه
اگر خانه ای از خودتان داشته باشید قیمت آن به صورت قابل توجهی افزایش خواهد یافت و درآمدتان از طریق املاک می تواند خیلی بیشتر از آن چیزی شود که انتظارش را داشته اید و این موضوع زندگیتان را به طوری نتمحسوس و البته مثبت تغییر خواهد داد. اکنون زمانی فوق العاده برای خرید و فروش خانه است و اگر در حال خرید یا فروش ملک هستید الان بهترین فرصت برای انجام کارهای قانونی مربوط به آن خواهد بود. شاید با خودتان فکر کنید که در حال حاضر عملکردتان در محل کار با آن سطحی که از خود انتظار دارید خیلی فاصله دارد، اما این هیچ چیزی از ارزش های شما نمی کاهد و نباید اجازه دهید این احساس باعث کاهش اعتماد به نفستان شود.

فال روزانه

امروز ممکن است به یک باره نامه ها، ایمیل ها و تماس های تلفنی بسیاری را دریافت کنید که خبرهای خوب و اطلاعات مفیدی را برای شما به همراه خواهند داشت. برخی از آنها ممکن است حتی فرصت های تازه و منحصر به فردی را برای شما در خود داشته باشند. بحث های زیادی در این رابطه خواهید کرد که ذهن شما را به خود مشغول خواهند نمود. آن چه را که نوید بخش رشد و پیشزفت بیشتری برای شماست را پیدا کرده و بیخیال بقیه شوید. امروز کلام شما می تواند تأثیری جادویی روی اطرافیانتان داشته باشد و حرف هایتان همچون فیلمی در ذهن طرف مقابلتان مجسم شده و برایش قابل درک خواهند بود، از این موقعیت استفاده کنید.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

طرح های زیبا بسم الله رحمان رحیم

مجموعه ای زیبا از عکس های بسم الله الرحمن الرحیم  گردآوری:مجله حیاط خلوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *