خانه > سرگرمی > فال روزانه سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵

فال روزانه سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵

فال روزانه

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۱۷ اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال سال برآورده شدن آرزوهایتان است. شما انرژی زیادی، به خصوص در مورد مسائل کاری دارید، شرایط فعلی هم برایتان مساعد است، به همین دلیل با کمی تلاش می توانید پیشرفت قابل توجهی به دست آورید. ایده هایی در سر دارید که می توانند شما را در حل کردن مشکل یاری کنند به شرط آنکه اعتماد به نفس کافی داشته باشید. اگر نهایت تلاش خود را به خرج دهید، تا قبل از تابستان به نتایج رضایت بخشی خواهید رسید. در ماه تیر مجبور می شوید که در مورد مسائل مهمی تصمیم بگیرید. اگر چه تردیدهای زیادی در سر دارید اما با کمک عزیزان زندگی تان، موفق خواهید شد.

فال روزانه

امروز با یکی از دوستان تان ملاقاتی داشته و در مورد مسائلی صحبت می کنید که برای هردویتان دغدغه محسوب می شود. مکالمه شما به خوبی پیش می رود و در نهایت به این نتیایج خوبی می رسید اما انچه اهمیت دارد، عمل کردن شما به آنهاست. هر چه این پروژه را به عقب بیاندازید، برایتان سخت تر خواهد شد. این را هم یادتان باشد که از صحبت هایتان نت بردارید زیرا ممکن است که فراموش شوند. حال زمان آن است که دانه های روابط عاطفی آینده تان را بکارید. شاید حال در شرایط عاطفی خوبی نباشید اما با تلاش به آنچه می خواهید می رسید.

فال روزانه
 امروز کتاب یا مقالاتی می خوانید که شما را به جمع آوری اطلاعات بیشتر تشویق می کند. بهتر است برای صرفه جویی در وقت اول از همه با دوستانی که در این زمینه اطلاعات دارند، تماس بگیرید. اگر بتوانید خوب در این زمینه فعال باشید، راه آسان تری را برای رسیده به اهداف تان طی خواهید کرد. شما در پیمودن راهی که برای رابطه عاطفی تان پیش گرفته اید عجله زیادی می کنید اما صبر می تواند شرایط بهتری را برایتان فراهم کند، پس صبوری در حال حاضر کلید موفقیت شماست.

فال روزانه

شما استعدادی در زمینه فعالیت های اجتماعی دارید که تا به حال برایتان پنهان بوده اما به زودی آن را کشف می کنید. بهتر است که در مورد این توانایی تان کمی جدی تر بیاندیشید و حتی آن را به عنوان شغلی حرفه ای دنبال کنید. فرصت های زیادی در این زمینه برای شما وجود دارد. اگر عجله کنید، موفقیت تان حتمی است. اگر مجرد هستید، به زودی با فردی آشنا می شوید که در نهایت رابطه عاطفی عمیقی میان تان برقرار خواهد شد.

فال روزانه

بالا بردن قوه تخیل تان می تواند شما را در کارهایی که در دست دارید، یاری رسانند. با مطالعه بیشتر، تماشای فیلم. تصاویر بیشتر می توانید این توانایی را در خود افزایش دهید. با این کار از نتیجه ای که می گیرید، به شدت سورپرایز می شوید. در سر دارید که به فردی نزدیک شوید اما دودلی هستید اما امروز تمام شک هایتان را دور بریزید و پا پیش بگذارید. شاید نزدیک شدن به او سخت باشد اما غیر ممکن نیست. بعدها از تصمیمی که گرفتید، خوشحال و راضی خواهید بود.

فال روزانه

ایده های اخیری که در سر دارید، به شما انگیزه لازم را به شما داده تا کاری را آغاز کنید. از دوستی که چون شما به این زمینه علاقه دارید بخواهید که شما را همراهی کند. یادتان باشد که این پروژه کم اهمیت و کوچکی نیست، پس از همین ابتدا با احتیاط قدم بردارید. در تلاش اید تا با فردی تماس بگیرید اما نمی توانید. بهتر است که فعلا اصرار بیجا نکنید. او به زودی خودش با شما تماس خواهد گرفت. در این شرایط کافی است تا سرتان را گرم کنید تا فکرهای بی مورد به سرتان نزند.

فال روزانه
 به مراسمی دعوت می شوید که در آن با افراد هنرمند آشنا خواهید شد. این آشنایی می تواند تغییرات بزرگی را در زندگی شما ایجاد کند. شاید این مراسم دیروقت باشد یا که شما آنقدر خسته باشید که حوصله آماده شدن را هم نداشته باشید اما پیشنهاد ما به شما این است که آن را از دست ندهید. یادگیری چیزهای جدید نه تنها در زمینه کاری شما بلکه در روابط عاطفی تان هم تغییرات مثبتی ایجاد خواهید کرد. پس برای ثبت نام در کلاس هایی که به آنها علاقه دارید، درنگ نکنید.

فال روزانه
  امروز احساس شادابی و نشاط دارید. طوری که دوست دارید به بیرون از خانه بروید و احساسات خود را با دیگران تقسیم کنید. حال فرصت خوبی است تا کاری را که مدت هاست می خواهید برای شریک زندگی تان انجام دهید استارت بزنید. خرید هدیه ای برای او نیز تاثیرات فوق العاده ای در رابطه تان خواهد گذاشت. شما در برخورد با فردی، کمی تند عمل کرده اید، بهتر است کمی در مورد آن فکر کنید سپس برای بهبود رابطه، خود پا پیش بگذارید. زندگی ارزش دلخوری های کوچک را ندارد.
فال روزانه
 امروز روز رمانتیکی برایتان خواهد بود از این رو که شما و شریک زندگی تان به نقاط مشترک زیادی خواهید رسید. از این فرصت استفاده کنید و خواسته هایتان را با او در میان بگذارید. او از صداقت شما لذت می برد و مطمئنا تمام تلاش خود را خواهد کرد. اگر برخی از اطرافیان تان با شما اختلاف نظر دارند، بهتر است که از آنها دوری کنید، در غیر این صورت درگیری لفظی میان تان رخ خواهد داد که اصلا به نفع تان نیست. برای رسیدن به آرامش طبیعت بهترین درمان است.

فال روزانه
 شما آرزوهای زیادی در سر دارید، اگر چه آنها کاملا شخصی هستند اما تاثیری جامع و گسترده دارند. شاید آنچه شما را از تلاش منصرف می کند، افکار منفی تان است اما این را بدانید که مثبت اندیشی کلید موفقیت شماست. یک ورق کاغد بردارید و هر آنچه در ذهن تان می گذرد را روی آن پیاده کنید. آن را جلوی چشمتان بگذارید و مطابق آن نخستین قدم تان را بردارید. اگر می خواهید که میان خود و شریک زندگی تان ارتباط مستحکم تری برقرار کنید، حال بهترین زمان است. فعالیت های مشترک مانند شرکت در مراسم و همایش ها می تواند در این راه به شما کمک کند.

فال روزانه

صحبت های فردی شما را تحریک می کند تا قدم های تازه ای را در مسیری که بدان علاقه دارید، بردارید. مطالعه کتاب های مرتبط هم می تواند برایتان مفید واقع شوند. اگر این راه را بدون خستگی دنبال کنید، زندگی تان از این رو به آن رو خواهد شد. در صورتی که امروز زمان اضافی پیدا کردید، آن را با شریک زندگی تان بگذرانید. به عنوان مثال به رستوران یا سینما بروید. این کار خستگی های اخیرتان را برطرف و صمیمیت میان شما را نیز بیشتر خواهد کرد.
فال روزانه
 از طریق یکی از همکاران تان وارد مسیر کاری جدیدی می شوید که بر درآمد مالی تان خواهد افزود. اگر چه این کار هفته ها یا حتی ماهها تلاش لازم دارد تا به نتیجه مطلوب برسد اما در نهایت شما را راضی و خشنود خواهد کرد. اگر مجرد هستید و به فکر شروع یک رابطه تازه، بهتر است که قبل از هر کاری خوب هدف تان را بشناسید. آیا واقعا شخصی که در مقابل تان ایستاده ایده آل شماست؟ آیا او را همانگونه که هست می پذیرید؟ قبل از باز کردن در خانه تان جواب این سوال ها را بدهید.

فال روزانه

شما نسبت به آینده امیدوار شده اید. از آنجا که انرژی شما زیاد است و انگیزه لازم را نیز دارید، بهتر است که از همین امروز قدم هایتان را به سمت هدفی که در سر دارید بردارید. فقط از آنجا که این کار احتیاج به دقت بالایی دارد، بهتر است که از خانواده یا افراد با تجربه کمک بگیرید. این روزها ورزش را در برنامه روزانه تان بگنجانید. نگذارید که خستگی مانع از فعالیت بدنی شما شود. با این کار نه تنها برای خود بلکه برای اطرافیان تان هم مفیدتر خواهید بود.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

طرح های زیبا بسم الله رحمان رحیم

مجموعه ای زیبا از عکس های بسم الله الرحمن الرحیم  گردآوری:مجله حیاط خلوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *