خانه > زناشویی > بارداری و زایمان > پیش از بارداری وزن تان را کم کنید!

پیش از بارداری وزن تان را کم کنید!

پیش از بارداری وزن تان را کم کنید
اگر قصد بچه دار شدن دارید، اکنون بهترین زمان است تا پیش از بارداری وزن تان را کم کنید تا علاوه بر آغاز بارداری در بهترین شرایط ممکن، سلامت آینده فرزندتان تضمین شود.
پس دفعه بعدی که روی ترازو می ‌ایستید به این موضوع فکر کنید که بچه‌های متولد شده از مادران سنگین وزن و چاق، هنگام تولد از چربی بیشتری برخورداند و احتمال این که آنها نیز در ادامه زندگی شان با مشکل چاقی مواجه شوند، بیشتر خواهد بود.
یافته های پژوهشی ۱۵ ساله که در بیمارستان کودکان شهر کانزاس امریکا انجام گرفته نشان می دهد، شاخص توده بدنی بانوان باردار بر ذخیره چربی نوزادن تاثیر گذار است.
دکتر لورا الیزابت رایلی، رئیس بخش زنان و زایمان بیمارستان دانشگاه ماساچوست باور دارد داشتن شاخص توده بدنی سالم (بین ۱۸٫۵ و ۲۴٫۹) پیش از لقاح جنین به رحمی سالم منجر می ‌گردد. برای دستیابی به شاخص توده بدنی سالم باید نکات زیر را اجرا کرد:
عرق کنید
اکثر بانوان باردار علاقه چندانی برای ورزش دوران بارداری ندارند. بنابراین پیش از بارداری با شروع یک برنامه منظم ورزشی، احتمال این که تمرینات خود را در بارداری تان نیز ادامه دهید، افزایش می ‌یابد. برای شروع ۳۰ دقیقه فعالیت ایروبیک روزانه را امتحان کنید یا پیاده ‌روی ملایمی داشته باشید.
رژیم‌ غذایی تان را اصلاح کنید
این کار می‌ تواند برای بانوانی که هنوز اساس رژیمی متوازن را نمی‌ دانند یا رژیم بسیار محدودی (مثل گیاه‌ خوران) دارند و به انتخاب‌ های سالم ‌‌تری نیاز دارند، کمک شایانی ‌کند.
منبع:نی نی پلاس

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

۷ نشانه اینکه شوهرتان از ازدواجتان راضی است

دوست دارید بدانید که شوهرتان از ازدواج با شما رضایت دارد یا نه؟ این لیست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *