خانه > اخبار ایران و جهان > آمار مصدومان حوادث چهارشنبه سوری در سراسر کشور

آمار مصدومان حوادث چهارشنبه سوری در سراسر کشور

 آمار مصدومان حوادث چهارشنبه سوری
خبرگزاری ایرنا: سرپرست اورژانس کشور گفت: جمع آوری آمار مصدومان حوادث چهارشنبه سوری در سراسر کشور نشان می دهد که در حوادث این شب ۲ هزار و ۶۰۰ نفر مصدوم شدند.
پیرحسین کولیوند بامداد چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: از این تعداد دو هزار نفر به صورت سرپایی مداوا و ۶۰۰ نفر به بیمارستانها و مراکز درمانی منتقل شدند.
وی گفت: بر اساس این آمار تعداد کل مصدومان سرپایی نسبت به چهارشنبه سوری سال ۹۴ حدود ۵۰ درصد کاهش داشت و تعداد مصدومان بستری و منتقل شده به بیمارستانها نیز ۲۹ درصد کمتر شده است.
سرپرست اورژانس کشور افزود: تعداد فوت شدگان حوادث چهارشنبه آخر سال تا این لحظه( ساعت ۴۴ دقیقه بامداد چهارشنبه) همان یک نفر نوجوان ۱۲ ساله در تهران است، البته حال یک مصدوم در اراک و نیز فرد ۲۷ ساله ای که در تهران دو دست و دو پای خود را از دست داد نیز وخیم است.
سازمان پزشکی قانونی پیش از این تعداد فوت شدگان حوادث چهارشنبه سوری سال ۹۴ را ۱۷ نفر اعلام کرده بود که همه آنها مرد بودند.
فوت یک نوجوان و مصدومیت ۲۱ تن
بنابر آخرین گزارش‌ها در مجموع تاکنون ۲۱ نفر در حوادث «چهارشنبه‌سوری» در تهران مجروج شده‌اند که از این تعداد، ۱۲ تن در بیمارستان بستری شده و چهار مصدوم نیز در حال انتقال به بیمارستان هستند. پنج مصدوم نیز به شکل سرپایی خدمات درمانی دریافت کرده‌اند.

همچنین گزارش‌ها حاکی از این است که یک نوجوان ۱۴ ساله در پی این حوادث جان خود را از دست داده است.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

حکم اعدام برای قاتل عجیب‌ترین پرونده قضایی سال

حکم اعدام برای قاتل عجیب‌ترین پرونده قضایی سال پنجشنبه گذشته، خبری مبنی بر ابلاغ حکم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *