خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار اقتصادی > ارزش کنونی سهام عدالت چقدر است؟

ارزش کنونی سهام عدالت چقدر است؟

ارزش کنونی سهام عدالت دو میلیون تومان است

عضو شورای عالی اصل ۴۴ قانون اساسی در آیین رونمایی از سامانه ساماندهی سهام عدالت گفت:اجرای خصوصی سازی در ایران از ابتدا با مشکلات زیادی مواجه بود که به دلیل مشکلات پس از انقلاب و دوران جنگ تحمیلی، کار به دست دولت افتاد، این در حالی است که بعد از جنگ به دلیل عدم قاعده مندی خصوصی سازی، برای طبقات پایین دست، تدبیری اندیشیده نشد و هنوز خاطره تلخ آن باقی مانده است.سهام عدالت

ارزش سهام عدالت هر فرد

ارزش سهام عدالت

عضو شورای عالی اصل ۴۴ افزود:مهمترین بحث پس از آن خاطره، طراحی اقدام همه جانبه بود که بر اساس گزارش اصل ۴۴ به رهبری، خصوصی سازی باید همراه با رشد اقتصادی باشد، به همین دلیل چارچوب جدید مبتنی بر مشارکت مردم است و در جایی که مفسده در کار باشد یا شرایط خاص و جایی که بخش خصوصی نمی آید، دولت وارد می شود.

وی تصریح کرد:در نهایت سیاستهای کلی اصل ۴۴ ابلاغ شد و بند ج که مربوط به طبقات مختلف مردم و شش دهک جمعیتی بود، تکمیل شد و قرار شد سهام به مردم واگذار شود.

اکنون ٣٠ درصد از سهام واگذار شده به مردم اختصاص یافته و اگر سهام عدالت آزادسازی شود، ۴۵ درصد از واگذاری به مردم انجام شده است.

ایشان گفتند:امیدواریم نحوه اداره بنگاههایی که در قالب سازمان تامین اجتماعی واگذار شده، ساماندهی شود تا به هدف برسیم. این در حالی است که تاکنون ٢۴ هزار میلیارد تومان از محل سود سهام عدالت مردم قسط پرداخته اند و عملا دو دهک پایین جامعه که از ۵٠ درصد تخفیف پرداختی برخوردار بوده اند دیگر هیچ واریزی نخواهند داشت.

وی افزود:مردم در دهک های دیگر باید تا سقف یک میلیون تومان واریزی داشته باشند که میزان این واریزی بر اساس وجوه قبلی است که از جانب سود و پرداختی های دیگر تعیین می شود.

منبع : رکنا

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

میزان یارانه ۱۴۰۳ چقدر است ؟

میزان یارانه در ۱۴۰۳ تعیین تکلیف شد عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس گفت: طبق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *