خانه > اخبار ایران و جهان > انتقال شجاع خلیل زاده به پرسپولیس در نقل و انتقالات پایان فصل!

انتقال شجاع خلیل زاده به پرسپولیس در نقل و انتقالات پایان فصل!

به گزارش “ورزش سه”، به نظر می رسد که اختلاف های برخی هواداران اصفهانی با شجاع خلیل زاده پایانی ندارد؛ این بازیکن در چند سال اخیر همواره مورد توجه باشگاه پرسپولیس بوده است ولی هر بار به دلیلی این انتقال نهایی نشده است.

انتقال شجاع خلیل زاده به پرسپولیس در نقل و انتقالات پایان فصل!
آخرین مرتبه ای که هواداران سپاهان به مدافع خود تاختند به چند روز پیش و شروع تمرینات طلایی پوشان باز می گردد؛ البته همانطور که گفته شد این موضوع اتفاق تازه ای نیست و در دیدار رفت لیگ شانزدهم نیز که  سپاهان در مقابل پرسپولیس بازی را با نتیجه ۳ بر ۱ واگذار کرد، عملکرد خلیل زاده با انتقادهای فراوانی روبرو شد. البته خلیل زاده هم جواب انتقاد را به این جملات داد:«  من واقعا برای برخی افراد متاسفم؛ یکسری آدم بیکار نشسته‌اند تا حاشیه درست کنند و خودشان را به نفهمیدن زده‌اند، می‌خواهند ثابت کنند نمی‌دانند فوتبال برد و باخت دارد. من در هر تیمی حضور داشتم، از جان و دل مایه گذاشتم اما برخی افراد کاسه داغ‌تر از آش شده‌اند و از سکوت من سوءاستفاده می‌کنند. من در ابتدای فصل از پرسپولیس پیشنهاد داشتم اما دوست داشتم در سپاهان بمانم. اگر نمی‌خواستم، در این تیم نمی‌ماندم و به پرسپولیس یا تیم‌های دیگر می‌رفتم. حالا چه شده که برخی اینطور حرف می‌زنند؟ من عاشق سپاهان و طرفدارانش هستم و هیچ‌کس نمی‌تواند رابطه من با این همراهان را خراب کند.»

انتقال شجاع خلیل زاده به پرسپولیس در نقل و انتقالات پایان فصل!
این موضوع تا جایی پیش رفت که در پنجره زمستانی هواداران سپاهان از عبدالله ویسی بابت نگه داشتن خلیل زاده انتقاد کردند و معتقد بودند با جدایی خلیل زاده تیم محبوبشان قوی تر خواهد شد و در شکست سنگین مقابل ماشین سازی خلیل زاده را یکی از دلایل شکست دانستند و او را با شعار “شجاع پرسپولیسی” بدرقه کردند.
در سوی دیگر چند روز پیش خبری مبنی بر توافق پرسپولیس با یک مدافع منتشر شد که در نگاه اول همه چشم ها را به سوی خلیل زاده معطوف کرد. البته این بازیکن سعی بر  این داشته که در چند سال اخیر به صورت واضح در مورد انتقال به پرسپولیس سخنی نگوید، اما به نظر می رسد با توجه به شرایط حاکم بر سکوها در اصفهان نسبت به این بازیکن و تنش هایی که پایانی نخواهد داشت خلیل زاده در انتهای فصل از سپاهان جدا خواهد شد و شاید صحبت های او که در پنجره تابستانی لیگ شانزدهم زده شد، با آغاز لیگ هفدهم به حقیقت بدل گردد. خلیل زاده در این مصاحبه پس از جدایی از تراکتورسازی و بازگشت به سپاهان گفته بود: “من و سروش در تبریز همخانه بودیم و دوری از او واقعا سخت است، هرچند هر روز با یکدیگر تماس داریم. مطمئن باشید در آینده من و سروش هم‌تیمی خواهیم شد.”
در هر صورت خلیل زاده حداقل ۶ دیدار دیگر با پیراهن سپاهان به میدان خواهد رفت و در صورت جدایی او در پایان فصل و پیوستنش به پرسپولیس، تنش ها میان او و هواداران سپاهان وارد فاز جدید و البته شدیدتری خواهد شد.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *