خانه > اسرار خانه داری > ایده هایی برای خرید هدیه روز مادر

ایده هایی برای خرید هدیه روز مادر

 

هدیه روز مادر

هدیه های روز مادر

 

۲۹ اسفند امسال با چند مناسبت مهم تاریخی و مذهبی متبرک شده است. یکی از آنها سالگرد ولادت حضرت زهرا (س) است که ما آن را با عنوان روز مادر هم جشن می گیریم.

اگر شما هم در خرید هدیه این روز خاص دچار مشکل می شوید، این راهنما احتمالا می تواند کار راه انداز باشد چون با وسواس و سلیقه از میان کلی محصول مختلف انتخاب شده است.

 

به غیر از عطر که انتخاب همیشگی است، شما می توانید روی خرید ابزارهایی تازه که به هیچ وجه کاربری آنها پیچیده نیست حساب باز کنید.

 

مثلا با انتخاب ابزارهای مدرن آشپزخانه می توانید زمان بیشتری به مادرتان هدیه دهید. اگر او از جمله افرادی است که زیاد کار می کند و معمولا از درد ناحیه شانه و گردن گلایه دارد، ماساژورهای مخصوص را توصیه می کنیم. یک کفش و فر کننده مو هم جزو هدیه های مخصوص دسته بندی می شود که باید با توجه به سلیقه خودتان درباره اش تصمیم بگیرید.

 

شیشه پاک کن 

شیشه پاک کن شبیه هیچ کدام از ابزارهایی که تا به حال دیده اید نیست؛ این محصول می تواند به عنوان یک دستگاه شستشو و خشک کردن کارآمد برای پنجره ها، کاشی ها، سطوح شیشه و آینه استفاده شود.

 

فر کننده مو

فر کننده مو به کمک گیره تعبیه شده داخل مخزن حرارتی و موتور چرخشی دستگاه، موها به دور میله داغ جمع می شوند. برای این کار باید یک دسته مو را داخل مخزن قرار داده و انبر را بست تا موتور شروع به چرخیدن کند و موها را به دور میله بپیچد. جهت چرخش میله را می توان در سه وضعیت چپ، راست و حالت خودکار تنظیم کرد.

 

ماساژور کتف و گردن

ماساژ قسمت گردن و شانه یکی از لذت بخش ترین و البته حساس ترین ماساژهاست. به دلیل حساسیت گردن، ماساژ این قسمت از بدن باید با دقت و به طور کاملا اصولی انجام شود؛ به همین جهت استفاده از دستگاه ماساژور بهتر خواهد بود.

 

کفش راحتی

کفش راحتی کفشی مناسب برای استفاده روزمره است. این کفش دارای قابلیت تهویه هوا است و شرایطی برای شما فراهم می کند تا در استفاده طولانی مدت و مستمر از این کفش، فضای داخلی آن بوی نامطبوع به خود نگیرد و پای شما خشک و خنک بماند.

 

انواع عطر

اگر دارید با خودتان فکر می کنید که خرید عطر به فکر هر کسی می رسد و به هیچ وجه خلاقانه نیست، سخت در اشتباهید. بخش خلاقانه این انتخاب در انجام عملیات خرید توسط فروشگاه های آنلاین خلاصه می شود. بعضی از آنها نه تنها در این ایام خاص بلکه در کل سال بخشی برای فروش عطر با تخفیف ویژه دارند که گاهی ممکن است تا ۴۰ یا ۵۰ درصد هم برسد.

 

جارو شارژی 

جارو شارژی، سبک و کارآمد است. استفاده از جارو شارژی آزادی عمل و راحتی بیشتری برای نظافت منزل به شما می دهد. این دستگاه ابعاد کوچک و وزن کمی دارد. در نتیجه باعث می شود تا کار کردن با آن آسان شود. جاروی شارژی به صورت دستی کار می کند.

 

ابزارهای آشپزخانه

کافی است سرتان را بچرخانید تا در آشپزخانه کلی وسیله جور واجور برقی ببینید که با کلی دقت و وسواس خریداری شده اند. احتمالا آن وسط انواع و اقسام خردکن و چرخ گوشت و آبمیوه گیری می بینید که از برندهای معتبری انتخاب شده اند اما فعلا بدون کاربری گوشه ای از آشپزخانه خاک می خورند. چرا؟

 

احتمالا به این خاطر که همه شان از برق استفاده می کنند و کار کردن با آنها نیازمند پشت سر گذاشتن دوره های تخصصی است. طبیعی است که مادرها در افتادن با چنین وسایلی را دوست نداشته باشند و کار کردن با آنها برایشان گیج کننده باشد. در عوض می توان از وسایل مدرن و تازه استفاده کرد که دست بر قضا کاملا شیک و آبرومند ساخته شده اند اما به خاطر فرآیند مکانیکی ساده شان دوست داشتنی تر به نظر می رسند. اگر کمی در فروشگاه های جدید لوازم خانگی بگردید حتما می توانید چندتایی از آنها را پیدا کنید.

 

ایده هایی دیگر برای خرید هدیه روز مادر برایتان جمع آوری کرده ایم امیدواریم استفاده کنید:

طلا و جواهرات و سکه طلا

انواع سینی چای

دمپایی روفرشی

قاب عکس خانوادگی

قاب های هنری

گلدان های زیبا

گلدان دیواری

رومیزی

جعبه های چوبی

وسایل تزیینی

ظروف و اثاث خانه

صندلی مادربزرگ

و …

 

منبع: beytoote.com

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

آموزش ماساژ دست برای بازگرداندن نشاط و زیبایی

ماساژ دست برای بازگرداندن نشاط و زیبایی نزدیک عید  است. بسیاری از خانم ها سخت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *