خانه > بیوگرافی > بیوگرافی سینا حجازی و همسرش میترا حجار + عکس

بیوگرافی سینا حجازی و همسرش میترا حجار + عکس

سینا حجازی ترانه‌سرا، نوازنده و خواننده ایرانی سبک پاپ رگی است. او فرزند صدرالدین حجازی بازیگر ایرانی است.

بیوگرافی سینا حجازی و همسرش میترا حجار + عکس

سینا حجازی تا کنون ۴۴ تک آهنگ منتشر کرده که در اینترنت در دسترس همگان قرار گرفته‌است. بیشتر ترانه‌های سینا حجازی را خود او گفته‌است. وی ۴ ترانه از حسین صفا و یک ترانه از محسن شیرالیخوانده‌است. او با خواندن تیتراژ مجموعهٔ تلویزیونی مسیر انحرافی، وجههٔ یک خوانندهٔ رسمی را به خود گرفت و در مدت‌زمان کوتاهی خودش و آثارش را به جامعهٔ موسیقی معرفی کرد.

بیوگرافی سینا حجازی و همسرش میترا حجار + عکس

وی با خواندن تیتراژ سریال مسیر انحرافی وجهه یک خواننده رسمی را به خود گرفت و در مدت زمان کوتاهی خودش و آثارش را به جامعه موسیقی معرفی کرد. بالاخره بعد از مدت ها انتظار، مجوز اشعار آلبوم رسمی سینا حجازی صادر شد. برای تیتراژ سریال و برنامه های تلویزیونی هم خوانده و البته در آلبوم من و ما هم اولین قطعه مجازش منتشر شده بود، به خوانندگان رسمی کشور پیوست.

این خواننده محبوب کارلوس کی روش که همیشه آهنگ هایش در اتوبوس های تیم ملی پخش می شود در آلبوم رسمی اش هم به سبک کارهای گذشته اش عمل کرده است.

سینا حجازی و همسرش میترا حجار + عکس

موسیقی او نه تند و ریتمیک است و نه شش و هشت. موسیقی او به موسیقی جاماییکایی یعنی سبک رگه پهلو می زند و ویژگی اصلی اش در نوع اجرای اوست. خواندن سینا حجازی حالتی فانتزی دارد و می توان گفت در بعضی لحظات، کمیک است.

او در کلام هم طنازی های خاص خودش را دارد هر چند خیلی به وزن و قافیه توجه نمی ند و گاهی به نثر نزدیک می شود اما همیشه و از جمله در قطعات همین آلبوم، در کارهایش جملات مخاطب پسند زیادی دارد که می تواند مخاطبان به ویژه تین ایجر را به شدت جذب کند.

سینا حجازی و همسرش میترا حجار + عکس

اغلب قطعات ریتم آرامی دارند و چندان شلوغ و پرهیجان نیستند. نکته اما اینجاست که سبک او در موسیقی پاپ ما یگانه است و حضورش می تواند تکاپویی در این بازار تکراری ایجاد کند.

عکس سینا حجازی و همسرش میترا حجار

میترا حجار با سینا حجازی ( خواننده ) ازدواج کرده که حاصل این ازدواج یک پسر به نام کسری است.

به همین بهانه بیوگرافی کوتاهی از میترا حجار را در ادامه خواهید خواند

میترا حجار در ۱۵ بهمن ۱۳۵۵ در شهر مشهد بدنیا آمد. مادر او مهری جاهد و پدرش محمد حجار می‌باشد. وی دارای یک خواهر به نام مریم حجار و یک برادر به نام مجتبی حجار می‌باشد. بازیگری را از سال ۱۳۷۶۶ با حضور در «غریبانه» ساخته احمد امینی آغاز کرد. حجار تجربه حضور در تلویزیون را نیز دارد که قابل اشاره‌ترین آن بازی در مجموعه «پلیس جوان» است.

میترا حجار در کنسرت همسرش سینا حجازی

از دیگر کارهای او حضور در نمایش‌هایی چون «هملت» و «دایی وانیا» است که دومی در فرانسه روی صحنه رفت. همچنین در زمینه موسیقی نیز در حال فعالیت است. حجار در سال ۸۴ ایران را به قصد فرانسه ترک کرد و برای تحصیل در رشته کارگردانی به آمریکا سفر نمود، او پس از حضور ۳ ساله در محافل فرهنگی خارج از کشور توانست در یک قسمت از سریال تلویزیونی آمریکایی به نام «اسمیت» بازی کند. میترا حجار در حال حاضر در ایران است و به نظر می‌رسد با توجه به تجربه فضای خارج از کشور خواهان ادامه فعالیت هنری خود در ایران باشد.

میترا حجار و همسرش سینا حجازی

مادر میترا حجار ، مهری جاهد و پدرش محمد حجار می‌باشد. وی دارای یک خواهر به نام مریم حجار و یک برادر به نام مجتبی حجار می‌باشد.

گردآوری بخش فرهنگ و هنر مجله حیاط خلوت

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

طرز تهیه موساکا غذایی خوشمزه با بادمجان

موساکا غذایی خوشمزه با بادمجان موساکا یک نوع گراتن است که با بادمجان درست می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *