خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار اجتماعی > حق بیمه شخص ثالث ۱۰ % گران می‌شود

حق بیمه شخص ثالث ۱۰ % گران می‌شود

حق بیمه شخص ثالث 10 % گران می‌شود

به گزارش ایسنا، پس از افزایش نرخ دیه، بیمه مرکزی نرخ بیمه اجباری شخص ثالث را برای سال ۱۳۹۶ حدودا ۱۰ درصد افزایش داده است. البته آن گونه که بیمه مرکزی از قبل اعلام کرده برای چند روز مانده سال ۱۳۹۵ نیازی به خرید الحاقیه برای بیمه های شخص ثالث نیست.

 

مبلغ دیه کامل در ماه های غیرحرام از ابتدای سال ۱۳۹۶ دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال تعیین شده است این نرخ در سال ۱۳۹۵ مبلغ ۱۹۰ میلیون تومان برای ماه های غیر حرام بود.

 

در سال ۱۳۹۶ حق بیمه برای تعهدات بدنی ۲۸۰ میلیون تومان، تعهدات مالی ۷ میلیون تومان و تعهدات بیمه حوادث راننده ۲۱۰ میلیون تومان است.

 

همچنین حق بیمه وسیله نقلیه کمتر از چهار سیلندر ۷۶۰ هزار تومان، پیکان، پراید و سمند ۹۰۰ هزار تومان، سایر چهار سیلندرها یک میلیون و ۵۸ هزار تومان و بیش از چهار سیلندر یک میلیون و ۱۸۴ هزار تومان تعیین شده است. برای وسیله نقلیه گازی ۱۸۸ هزار و ۸۰۰ تومان، وسیله دنده‌ای یک سیلندر ۲۳۰ هزار و ۶۰۰ تومان، وسیله دو سیلندر و به بالا ۲۵۳ هزار و ۳۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

 

حداکثر حق بیمه پوشش حوادث راننده برای سواری ۶۳ هزار تومان، اتوبوس بارکش ۲۱۰ هزار تومان و برای موتورسیکلت ۵۲ هزار و ۵۰۰ تومان است که به حق بیمه شخص ثالث اضافه می‌شود.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

رکورد تازه ایرانی‌ها در جهان که فکرش را هم نمی‌کردیم!

رکورد تازه ایرانی‌ها در جهان که فکرش را هم نمی‌کردیم! خواب، طبیعی‌ترین بخش زندگی است؛ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *