خانه > سرگرمی > شخصیت شناسی بر اساس شکل ابروها

شخصیت شناسی بر اساس شکل ابروها

اگر چشم ها پنجره روح هستند ابروها قاب پنجره هستند و می توانند چیزهای زیادی در رابطه با شخصیت ما بگویند. با حیاط خلوت همراه باشید تا این نظریه چهره شناسی را روی خودتان امتحان کنید.

ابروهای معمولی

شخصیت شناسی بر اساس شکل ابروها

ابروهایی که پهنا و فاصله متوسطی از هم داشته باشند نشاندهنده تعهد به ارزش های سنتی و کمال شخصیتی است. هیچ گاه برای نشان دادن ظاهر خوب کاری را انجام نمی دهید.

ابروهای خیلی بلند

شخصیت شناسی بر اساس شکل ابروها

کسانی که ابروهای بلندی دارند می توانند در مقابل هر استرسی مقاومت کنند و اجتماعی هستند. آن ها خستگی ناپذیر هستند و علائق خیلی زیادی دارند. اگر دارای این نوع ابرو هستید سعی می کنید مشکلات تان را خودتان به تنهایی حل کنید و به ندرت آن را با دیگران به اشتراک می گذارید.

ابروهای کوتاه

شخصیت شناسی بر اساس شکل ابروها

بسیار جزئی نگر و ریز بین هستید و همیشه روی حرف خودتان ثابت می مانید. دوست ندارید شنونده گله و شکایت های دیگران از زندگی باشید زیرا خودتان هم به سختی می توانید با مشکلات زندگی مبارزه کنید. اما با این حال مشکلات نمی توانند شما را از ادامه زندگی بازدارند.

ابروهای ضخیم

شخصیت شناسی بر اساس شکل ابروها

زمانی که هدفی را برای خودتان تعیین می کنید دیگر چیزی نمی تواند شما را از حرکت باز نگه دارد. طرز فکر دیگران نسبت به شما هیچ اهمیتی برایتان ندارد به همین همانگونه زندگی می کنید که دوست دارید.

ابروهای نازک

شخصیت شناسی بر اساس شکل ابروها

ابروهای خیلی نازک می تواند بیانگر ظرافت ذاتی باشد. بحث و درگیری جزء اولویت های شما نیست و تا جای ممکن از آن ها در زندگی دوری می کنید. شما یک شنونده عالی با روحی مهربان هستید.

ابروهای کمانی

شخصیت شناسی بر اساس شکل ابروها

کسانی که دارای ابروهای کمانی هستند در روابط روحیه بسیار حساسی دارند. شاید دیگران در اولین دیدار در مورد شما کاملا اشتباه کنند و شما را فردی خودخواه و مغرور ببینند اما واقعیت این است که به راحتی نمی توانید به کسی اعتماد کنید. در رابطه با ویژگی های شخصیتی، شما فردی کمال گرا و خود انتقادی هستید.

ابروهای کم قوس

شخصیت شناسی بر اساس شکل ابروها

کسانی که ابروهای کم قوس دارند به راحتی می توان به آن ها در هر شرایطی اعتماد کرد. این گونه افراد دارای شخصیت جذابی هستند و قادرند روابطی پایدار بسازند.

ابروهای هشتی

شخصیت شناسی بر اساس شکل ابروها

ابروهای هشتی نشاندهنده شخصیتی پر انرژی است. شما این استعداد را دارید که تمام موقعیت ها را ارزیابی کرده و زود تصمیم گیری کنید. این رفتار گاهی اوقات باعث می شود به نتایج نا مطلوبی برسید اما دیگران هیچوقت از همکاری و مشارکت با شما کسل نمی شوند. شما ذاتا رهبر هستید و از پذیرفتن مسئولیت شانه خالی نمی کنید.

ابروهای گرد

شخصیت شناسی بر اساس شکل ابروها

چنین ابروهایی نشانه مهربانی و توجه هستند. هرگز نسبت به مشکلات دیگران بی تفاوت نیستید و همیشه آماده کمک به دیگران هستید.

ابروهای صاف

شخصیت شناسی بر اساس شکل ابروها

ابروهای صاف و بی حالت بیانگر طرز فکر تحلیلی و تفکر منطقی است. در کارهایتان دچار اشتباه نمی شوید و با حقایقی که دیگران فرار می کنند مواجه می شوید و آن ها را می پذیرید.

ابروهای اریب

شخصیت شناسی بر اساس شکل ابروها

هر چه شرایط سخت تر باشد احساسات شما قوی تر می شود. شما روی افرادی که ملاقات می کنید تاثیری عمیق می گذارید. افرادی چون شما می دانند که از زندگی چه می خواهند و همیشه سریع ترین راه برای رسیدن به موفقیت را پیدا می کنند.

ابروهای بی رنگ

شخصیت شناسی بر اساس شکل ابروها

این مدل ابروها معمولا کمیاب هستند. این ابروها به قدری روشن هستند که به سختی می توان شکل آن ها را تشخیص داد. شما روی قابلیت ها و توانایی های خودتان شک دارید و این باعث می شود کم رو و خجالتی باشید. پیشنهاد من به شما این است که شک و تردیدها را کنار بگذارید و بال های خود را به سوی پیشرفت باز کنید.

ابروهای شما شامل کدام یک از موارد بالا می شود؟ آیا ویژگی های شخصیتی شما هم با موارد بالا همخوانی داشت یا نه؟

منبع:bedunim.ir

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متولدین کدام ماه به عشقشان وابسته‌تر هستند؟

متولدین کدام ماه به عشقشان وابسته‌تر هستند؟ جالب است بدانید ماه تولد بر روی تعریف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *