خانه > سرگرمی > فال روزانه جمعه ۱۱ فروردین ۱۳۹۶

فال روزانه جمعه ۱۱ فروردین ۱۳۹۶

فال روزانه

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۱۱ فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! سالی که پیش رو دارید برای شما سالی سرشار از شروع های تازه خواهد بود و نقطه عطف های مهمی را در زندگی خود تجربه خواهید کرد و مرحله جدیدی از زندگیتان دارد شروع می شود. اکنون زمان آن فرا رسیده است که به زندگیتان تکانی بدهید و راه های جدیدی را برای بهبود بخشیدن به وضعیت زندگی خود امتحان کنید. امسال سالی فوق العاده برای انجام پروژه هایی است که شامل خرید و فروش و همچنین فعالیت های اجتماعی می شوند. شما محبوبیت زیادی پیدا خواهید کرد و حسن اعتبارتان موقعیت های زیادی را برایتان به همراه خواهد داشت. شما سعی دارید در روابط عاطفی خود آرامش و تعادل را برقرار کنید و آماده اید برای به دست آوردن رضایت کسی که دوست دارید هر کاری که لازم باشد بکنید. شاید پاییز و زمستان آینده از لحاظ اقتصادی برای شما زمان چندان مساعدی نباشد، اما این بدان معنا نیست که با کمبود منابع اقتصادی مواجه خواهید شد؛ فقط باید با احتیاط بیشتری دستتان را به سمت جیبتان ببرید.
فال روزانه
امروز ممکن است به صورت کاملا غیر منتظره پولی که مدت ها پیش قرار بوده است دریافت کنید به دستتان برسد. این پول که به کسی قرض داده بودید و یا به خاطر کارهایی که در گذشته انجام داده بودید به دستتان رسیده است خیلی به موقع رسیده و حسابی به کارتان خواهد آمد. همچنین احتمال دارد به خاطر کارهایی که از روی خیرخواهی و مهربانی انجام داده اید مورد تحسین و تشویق دیگران قرار بگیرید و این موضع انرژی و انگیزه شما را برای چنین کارهایی چند برابر خواهد کرد. شاید به خاطر درگیری هایی که در چند روز گذشته با شخصی که دوست دارید داشته اید کمی ناراحت باشید، منتظر منت کشی ننشینید و خودتان برای حل مشکل پیش قدم شوید.
فال روزانه
امروز ممکن است دوستان و یا گروه دیگری از آشنایانتان به شما پیشنهاد یک سفر دو سه روزه را بدهند. شاید این فرصتی فوق العاده برای یک ماجراجویی هیجان انگیز به نظر برسد و شما هم به احتمال زیاد آن را خواهید پذیرفت. این سفر برایتان بسیار خوشایند خواهد بود و دوستان تازه ای نیز در آن پیدا خواهید کرد و شاید حتی بتوانید نیمه گمشده خود را پیدا کنید. اگر تمام تعطیلات به هیچ سفری نرفته اید این فرصت را از دست ندهید، این سفر حال و هوایتان را عوض کرده و شما را برای از سر گرفتن روال عادی زندگیتان آماده خواهد کرد. خودتان را آماده کنید، بعد از تعطیلات فرصت های کاری و تحصیلی بسیاری در انتظارتان خواهند بود.

فال روزانه

امروز ممکن است فرصتی برای انجام کارهای اضافه ای که خارج از محدوده کاری خودتان هستند برای شما فراهم شود. این فرصت را از دست ندهید، زیرا نه تنها امکان کسب درآمد بیشتر را برای شما فرهم خواهد کرد بلکه موقعیت هایی برای گسترش افق های حرفه ای پیش رویتان نیز برای شما به وجود خواهد آورد. تنها جنبه منفی این موضوع این است که خودان را بیش از حد خسته خواهید کرد و زمان زیادی برای پرداختن به کارهای شخصیتان برایتان باقی نخواهد ماند. اشکالی ندارد اگر برای مدت کوتاهی به این صورت پیش بروید، اما نباید این کار را برای خودتان عادت کنید. شما باید وضعیت جسمانی و سلات خود را نیز در نظر داشته باشید.
فال روزانه
امروز حسابی سرتان شلوغ خواهد بود. دعوت به مهمانی های بزرگ، دور همی های صمیمانه با دوستان و قرار عاشقانه با کسی که دوست دارید، همه و همه ناگهان شما را به خود فرا می خوانند تا یک روز پر جنب و جوش را برایتان رقم بزنند. البته شما مجبور به پذیرش همه این مهمانی ها و دعوت ها نیستید. اگر محدودیت زمانی دارید، سعی کنید وقت خود را به آنهایی اختصاص بدهید که برایتان از ارزش و اهمیت بیشتری برخوردار هستند و نقاط مشترک بیشتری با شما دارند. به احتمال زیاد در این جمع ها با افراد جدیدی نیز آشنا خواهید شد که فرصت هایی برای گسترش افق های پیش رویتان را نیز در اختیارتان قرار خواهند داد.
فال روزانه
امروز ممکن است یک مهمان ناخوانده و یا تماس تلفنی غیر منتظره، شما را با موقعیت های کاری تازه ای روبرو کنند. این پیشنهاد و یا موقعیت می تواند به پیشرفت کار فعلیتان کمک کند و یا زمینه ساز شروع یک کار شخصی برای شما باشد که در آن از هیچ شخص دیگری فرمان نمی گیرید و خودتان رئیس خودتان هستید. در هر صورت این پیشنهاد به نظر شما بسیار هیجان انگیز خواهد بود و شاید حتی با بی صبری تمام بخواهید هر چه سریعتر آن را شروع کنید. بهتر است کمی جلوی خودتان را بگیرید و با آرامش پیش بروید. با این کار هم خودتان را خیلی زود خسته نخواهید کرد و هم فرصت خواهید داشت تا تمام جوانب و عواقب احتمالی آن را نیز در نظر بگیرید.
فال روزانه
اگر هنوز نیمه گمشده خود را پیدا نکرده اید، امروز پیاده روی در پارک تزدیک خانه تان، کار روزمره مثل خرید، و یا هر کار پیش پا افتاده دیگری می تواند شما را در برابر شخصی قرار دهد که شما را خیلی سریع به خود جذب خواهد کرد. این برخورد ممکن است زمینه ساز یک رابطه طولانی مدت و یا حتی ازدواج باشد، البته توجه داشته باشید که فقط ممکن است، به هر حال هیچ چیز در این دنیا قطعی نیست، اما در هر صورت آغازگر رابطه ای لذت بخش خواهد بود. اگر هم متأهل هستید یک بعداز ظهر رمانتیک همراه با عشقتان فرصت مکالماتی صمیمانه و عاشقانه را برای شما فراهم خواهد کرد و صمیمیت و نزدیکی بیشتری بین شما دو نفر به وجود خواهد آورد.
فال روزانه
پولی که برای بهتر کردن شرایط زندگی خود و یا توسعه کسب و کارتان کنار گذاشته بودید امروز ذهن شما را به خود مشغول کرده است. ایده های مختلفی برای به کار گرفتن آن به بهترین نحو ممکن که رضایت خاطر شما را فراهم خواهد آورد به ذهنتان خواهند رسید. فعلا هیچ تصمیمی نباید در این زمینه بگیرید، اما نوشتن این ایده ها این فرصت را برای شما به وجود خواهد آورد که بعدا سر حوصله به آنها فکر کرده و بهترین گزینه را بر اساس نیازها و اولویت هایتان برای خود انتخاب کنید. فعلا بهتر است از آخرین روزهای تعطیلات بیشترین بهره ممکن را ببرید. شاید حتی بتوانید به یک مسافرت دو سه روز به یکی از شهرهای نزدیک بروید.
فال روزانه
امروز کمی بیشتر حواستان را به محیط اطرافتان جمع کنید، زیرا به احتمال خیلی زیاد ماجراجویی هیجان انگیزی که مدت ها در انتظارش بوده اید یک جایی همین نزدیکی ها در انتظار شماست. البته امروز تقریبا تمام اتفاقاتی که برایتان می افتند با هیجان زیاد یهمراه خواهند بود، اتفاق های جدید، آشنایی با افراد تازه و کارهایی که از انجام آنها لذت می برید و به شما روحیه و انرژی می دهند. شاید حتی با یک گروه فرهنگی، ورزشی و یا اجتماعی که علایق مشترکی با شما دارد آشنا شوید. نشستن در خانه و وقتتان را به بطالت گذراندن با این همه فرصتی که در بیرون خانه در انتظارتان است اصلا ایده خوبی به نظر نمی رسد.
فال روزانه
اطلاعاتی که امروز دریافت خواهید کرد تخیلات شما را به هیجان آورده و شما را به آغاز یک پروژه هنری و یا خلاقانه تشویق خواهند کرد. داستان ها، تصاویر و مفاهیم انتزاعی همه و همه در ذهن شما جمع شده و الهام بخش ایده ای خواهند شد که می تواند حتی زندگیتان را به طور کلی تغییر دهد. تمام افکار خود را یک جا یادداشت کنید و به مرور به آنها فکر کنید و برای عملی کردنشان برنامه ریزی کنید. خودتان هم از آنچه به وجود خواهید آورد تعجب خواهید کرد. دست از مقایسه شخصی که دوست دارید با دیگران بردارید، این بی منطق ترین کاری است که می توانید انجام دهید! آخر شما که در جریان زندگی خصوصی بقیه نیستید.
فال روزانه
امروز ماجراجویی های بسیاری در انتظارتان هستند. شما انرژی جسمی و ذهنی بسیاری در اختیار دارید و شور و هیجان لازم را نیز دارید و همین شما را به انتخاب هدف هایی تشویق خواهد کرد که شاید به نظر دیگران خیلی مخاطره آمیز و یا غیر واقع گرایانه باشند. اجازه ندهید نظرات آنها مانع شما شده و یا باعث تردیدتان شوند. هر ایده ای که به ذهنتان می رسد را خیلی جدی مورد بررسی قرار دهید و اگر می بینید ارزش امتحان کردن دارد حتی یک دقیقه هم دچار تردید نشوید. رویاهایی خیلی عجیب تر از این هم بوده اند که دیگران به آنها دست پیدا کرده اند، چرا شما نباید به رویای خودتان برسید؟! آنچه اهمیت دارد فقط ایمان، هدف و تلاش است.
فال روزانه
شما اهداف حرفه ای جدیدی برای خود در سر دارید که فرصت هایی را که پیش از این اصلا در نظر نمی گرفته اید را در چشم شما بزرگ خواهند کرد. این می تواند برایتان بسیار هیجان انگیز باشد. شاید حتی این موقعیت فرصتی برای برآورده کردن آرزوهای کودکیتان باشد که مدت ها بیخیال آنها شده بودید. این اهدافی که ممکن است در رابطه با هنر، تکنولوژی مدرن و یا هر دو باشند می توانند شما را به جاهای خیلی خوبی برسانند، اما تنها جنبه منفی که دارند این است که شما با کار کردن بیشتر از این خودتان را بیش از اندازه خسته خواهید کرد و دیگر زمان و توانی برای پرداختن به زندگی شخصیتان برایتان باقی نخواهد ماند. کمی دست از بلندپروازی بردارید.
فال روزانه
امروز اطلاعات جدید و جالبی از طریق تلویزیون و یا اینترنت به دست خواهید آورد که زمینه ساز فرصت هایی برای پیشرفت تحصیلات و سطح آموزشیتان خواهند بود. شاید فرصت آشنایی و برقراری ارتباط با افرادی در خارج از کشور برای شما پیش بیاید و این برای شما بسیار هیجان انگیز خواهد بود و بلافاصله شروع به برنامه ریزی برای آن خواهید کرد. ممکن است این گزینه خیلی جذاب به نظر برسد، اما طبق معمول همیشه باید منطقی و عمل گرایانه تصمیم بگیرید و پیش از هر اقدامی تمامی جوانب و مشکلات احتمالی را در نظر بگیرید. امروز شاید نتوانید با شخصی که دوست دارید دیدار کنید، اما یک مکالمه تلفنی عاشقانه طولانی مدت شما را به هم نزدیک خواهد کرد.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

طرح های زیبا بسم الله رحمان رحیم

مجموعه ای زیبا از عکس های بسم الله الرحمن الرحیم  گردآوری:مجله حیاط خلوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *