خانه > سرگرمی > فال روزانه دوشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۶

فال روزانه دوشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۶

فال روزانه

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۷ فروردین به دنیا آمده ای تولدت مبارک! امسال از آن سال هایی است که روابط اجتماعی نقش بسیار مهمی را در زندگی شما ایفا خواهند کرد. شما از بودن در کنار دیگران لذت می برید و رفتار دوستانه و صمیمانه تان زندگی را برای خودتان نیز راحت تر می کند. شما باید سعی کنید با دیگران ارتباط برقرار کرده و برای خودتان دوست های تازه ای پیدا کنید تا فرصت های تازه ای برای شروع روابط کاری و عاطفی که مدت ها در انتظارشان بوده اید را برای خود فراهم کنید. امسال شما باید برای رسیدن به اهداف حرفه ای خود تلاشی بیش از گذشته داشته باشید و رسیدن به اهداف کاریتان برای شما به سادگی آب خوردن نخواهد بود. در واقع هیچ وقت موفقیت اتفاقی نیست و محتاج کار و تلاشی بیش از آن چیزی است که تا پیش از آن داشته اید. هیچ وقتی برای تنبلی نخواهید داشت و همین ممکن است باعث شود گاهی احساس بی حوصلگی کنید و از روند تکراری کارها خسته شوید، اما نتیجه ای خیلی بهتر از انتظارتان را برایتان به همراه خواهد داشت.
فال روزانه
امروز به احتمال زیاد بیشتر روز را در تنهایی خواهید گذراند. سعی کنید از این فرصتی که بعد از چندین روز دست داده است بیشترین بهره ممکن را ببرید و خودتان را با خواندن کتاب ها و تماشای فیلم هایی که اطلاعات شما در زمینه تاریخ، مذهب و فلسفه را افزایش می دهند سرگرم کنید. این کار باعث خواهد شد بتوانید حداقل نسبت به یکی از جنبه های زندگی خود نگاه تازه ای پیدا کنید که به نفعتان نیز خواهد بود. شما امروز خیلی خوب م یتوانید افکار و ایده های خود را بیان کنید و این موضوع به شما کمک خواهد کرد که حرف هایی که مدت ها سر دلتان سنگینی می کرده اند را بتوانید بالاخره به زبان بیاورید، به ویژه اگر طرف مقابلتان عشق زندگیتان باشد.
فال روزانه
 رویاهای عجیبی که دیده اید امروز صبح ذهنتان را به سوی تخیلاتی خواهند برد که کنجکاوی شما را به شدت برمی انگیزد، اگر در نهایت این جستجوهای درونی منجر به یافتن شناختی تازه نسبت به خودتان شد تعجب نکنید زیرا به چیزهایی در مورد خود پی خواهید برد که تا کنون نسبت به آنها هیچ گونه آگاهی نداشته اید. امروز یکی از دوستان یا نزدیکانتان حرف هایی به شما خواهد زد که باور آنها برایتان مشکل خواهد بود و باعث می شوند نسبت به آنچه خودتان فکر می کرده اید می دانید دچار تردید شوید. با این حال اصلا نباید ناراحت شوید، زیرا تغییرات ناگهانی برای شما فرصت های تازه ای را به همراه خواهند داشت که می توانند شما را به مرحله جدیدی از زندگیتان وارد کنند.

فال روزانه

شما در حال حاضر هیچ تمایلی به صحبت کردن در مورد برنامه هایتان و کارهایی که قرار است بکنید ندارید و این رفتارتان در واقع خیلی هم منطقی است. وقتی خودتان هم هنوز در این رابطه اطمینان کامل ندارید چرا باید در مورد آن حرفی زده شود، به وقتش دیگران را هم در جریان کارهایتان قرار خواهید داد. امروز شما زمان زیادی را صرف مطالعه کردن خواهید کرد و کتاب ها و مجلاتی که در رابطه با مسائل روانشناسی و علوم فراطبیعی باشند برای شما از جذابیت بیشتری برخوردار هستند. شاید با خواندن این مطالب ایده های جدیدی به یک باره به سرتان بزنند که باعث شوند خودتان هم تعجب کنید که چرا زودتر چنین چیزی به فکرتان نرسیده بوده است.
فال روزانه
امروز ذهنتان درگیر مسائل اقتصادی است و شما در جستجوی راه های تازه ای برای به دست آوردن پیشرفت و موفقیت در این زمینه هستید که تا پیش از این برایتان ناشناخته بوده اند. شاید بتوانید با مشورت با دوستان و همکاران خود در جهت درست تری گام بردارید. سعی کنید لیستی از فرصت ها و موقعیت هایی که در اختیارتان قرار دارند تهیه کرده و در اولویت بندی کردن آنها پیش از هر چیز به احساس درونی خود رجوع کنید زیرا در حال حاضر این حس شما از قدرت بسیار بالایی برخوردار است و می تواند شما را به درستی راهنمایی کند. در هر صورت پیش از آن که به فکر عملی کردن ایده های خود بیفتید چند روزی دست نگه دارید تا هم تعطیلات تمام شده و هم خودتان مطمئن شوید.
فال روزانه
امروز با یکی از دوستان صمیمی و حتی شاید عشقتان مکالماتی بسیار نزدیک و صمیمانه و در عین حال طولانی خواهید داشت که احساسات بسیاری پشت آنها نهفته است و طرف مقابلتان را به شدت تحت تأثیز قرار داده و حتی باعث عمق یافتن رابطه تان و نزدیکی بیشتر شما خواهد شد. احساسات بین شما در حدی هستند که حتی نیازی به زیاد حرف زدن نیست و می توانید با گرفتن دست یکدیگر و قدم زدن در هوای زیبای بهاری نیز این نزدیکی را احساس کنید. امروز با یک جستجوی ساده در مورد یکی از موضوعات مورد علاقه خود به نتایج ویژه ای دست پیدا خواهید کرد که حتی می توانند نگرش شما نسبت به زندگی و دنیای اطرافتان را به کل تغییر دهند.
فال روزانه
امروز شاید به دنبال تنهایی باشید و دلتان بخواهد در خلوت خود به وضعیت فعلیتان فکر کنید و یا با کمی تمرکز و سکوت حس آرامش بیشتری را تجربه کنید. شما با خودتان فکر می کنید که انگار بر سر یک چهار راه قرار گرفته اید و مجبور هستید با دقت و توجه بسیار مسیری که باید در پیش بگیرید را انتخاب کنید. شاید این تصمیم گیری در مورد رابطه عاطفی، آینده کاری و یا یک موضوع معنوی کاملا شخصی باشد. ممکن است احساسات مربوط به گذشته نیز در این میان زنده شوند، اما این برای شما یک پیشرفت مثبت را به همراه خواهد داشت و نباید با آن مبارزه کنید. پس سپرتان را کنار گذاشته و با آنچه پیش می آید در آرامش و بدون نگرانی روبرو شوید.
فال روزانه
امروز زمان زیادی را صرف بحث و تبادل نظر با دوستانی خواهید کرد که نظرات و علایقی شبیه به خودتان دارند و حرف زدن با آنها برای شما ایده های تازه ای را به همراه خواهد داشت و برخی نظراتتان را تغییر خواهد داد. این ذهن بازی که شما نسبت به افکار و عقاید یکدیگر دارید باعث نزدیکی و صمیمیت بیشتر شما نیز خواهد شد. خبرهای خوبی در مورد یکی از اهدافی که دنبال می کرده اید از طریق ایمیل، تماس تلفنی و یا پیامک به شما خواهند رسید که خودتان نیز در مورد آن تماس های زیادی خواهید گرفت. شاید حرفی از دهان یکی از دوستانتان بپرد و شما فکر کنید که او قصد داشته آن را از شما مخفی کند، اینقدر زود قضاوت نکنید!
فال روزانه
امروز شاید بخواهید دنبال برخی کارهای اداری بروید، اما به علت تعطیلات به احتمال زیاد شخصی که با او کار دارید را پیدا نخواهید کرد و کارتان انجام نخواهد شد. اما این موضوع اصلا برای شما نتیجه منفی یا بدی به همراه نخواهد داشت و تنها کارتان را با تاخیر مواجه خواهد کرد، پس بی دلیل حرص نخورید. در واقع این تأخیر به نفع خودتان تمام خواهد شد و  در نهایت نتیجه ای بهتر به دست خواهید آورد. هنوز نیمه ماه نرسیده ولی شما بیشتر حقوقتان را خرج کرده اید و نگران وضعیت مادی خود تا آخر هستید. با کمی برنامه ریزی و بودجه بندی مناسب خواهید توانست بدون آن که به هیچ گونه مشکل جدی بربخورید تا آخر ماه دوام بیاورید.
فال روزانه
امروز دلتان می خواهد وقت آزاد خود را به تنهایی بگذرانید و زیاد تمایلی به حضور در جمع های شلوغ ندارید. شاید تصمیم بگیرید بدون آن که مقصدتان را مشخص کرده باشید از خانه بیرون زده و به گردش بروید و حتی از شهر بیرون بزنید و به دامان طبیعت بروید. در این هوای مطلوب و لذت بخش این ایده می تواند بسیار جذاب به نظر برسد. مطالعه در مورد موضوعات فلسفی و معنوی، فرهنگ های جدید و زبان های بیگانه نیز می تواند گزینه دوم شما باشد. هر آن چه که امروز یاد بگیرید اثراتی جدی و پایدار روی ذهن شما خواهد گذات و شما را به جهت های تازه ای خواهد کشاند ه حتی این پتانسیل را دارند که مسیر زندگیتان را به طور کلی تغییر دهند.
فال روزانه
امروز موضوعات و مفاهیم عمیق و جدی ذهن شما را به خود مشغول کرده اند و شاید به دنبال پیدا کردن مفهوم زندگی، درک دنیای پس از مرگ و برخی مسائل ماوراء الطبیعه باشید. شاید ایده های جدیدی به ذهنتان برسند که فکر شما را تا چندین ساعت به خود مشغول نگه دارند و به همین دلیل هم دلتان می خواهد کمی تنها بمانید و به این مسائل فکر کنید. هیچ اشکالی ندارد اگر زمانی را به این کار اختصاص دهید، اما تمام روزتان را صرف آن نکنید، کارهای خیلی بهتری در انتظارتان هستند. امروز به صورت خیلی ناگهانی با یکی از اعضای خانه درگیر خواهید شد و این تنش چنان سریع پیش می آید که نمی دانید چه واکنشی نشان دهید، هر چه می کنید آرامشتان را از دست ندهید!
فال روزانه
امروز به صورت ناگهانی احساس می کنید که نسبت به افکار، احساسات و خواسته های دیگران آگتهی و حساسیت بیشتری دارید و در نتیجه این وضعیت روابطتان با دیگران خیلی خوب و واضح پیش خواهند رفت و به مشکل خاصی برنخواهید خورد، حتی احساس نزدیکی بیشتری نسبت به دیگران و به ویژه عشقتان خواهید داشت. البته نباید انتظار داشته باشید که دیگران هم درکی مشابه به شما داشته باشند، بالاخره هر کسی مشکلات خودش را دارد و همه مثل شما نیستند. اگر قصد دارید با کسی در مورد مسائل عمیق و جدی بحث کنید باید سعی داشته باشید ایده هایتان را در کمال آرامش بیان کرده و حرف ها و نظرات خود را به دیگران تحمیل نکنید.
فال روزانه
امروز ذهن شما بسیار قوی و متمرکز است و در کنار آن از لحاظ جسمانی نیز بسیار شاداب و سرحال هستید. ایده هایی که ناگهان انگار به شما الهام می شوند باعث می شوند تایید دیگران و به ویژه شخصی که برایتان از اهمیت زیادی برخوردار است را نیز به دست بیاورید. خوشبختانه امروز همه چیز دست به دست هم داده است تا شما هم از لحاظ جسمی و هم روحی در وضعیتی بسیار خوب قرار بگیرید و حتی حس ششمتان نیز در این راه به شما کمک می کند، پس از این موقعیت حداکثر استفاده را ببرید. از انرژی جسمانی زیادی که در وجود خود احساس می کنید بهره گرفته و به فعالیت های ورزشی مفرحی مانند کوهنوردی همراه دوستان خود بپردازید.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

طرح های زیبا بسم الله رحمان رحیم

مجموعه ای زیبا از عکس های بسم الله الرحمن الرحیم  گردآوری:مجله حیاط خلوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *