خانه > سرگرمی > فال روزانه پنج شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵

فال روزانه پنج شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۱۹ اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!  سال جدید برای شما امیدهای تازه و فرصت های جدیدی را به همراه خواهد داشت. با زیادتر شدن تلاشتان درآمدتان نیز افزایش قابل توجهی پیدا خواهد کرد و شانس نیز در این زمینه قطعا با شما یار خواهد بود. مهارت شما و قدرت تخیلتان دست به دست هم داده و شما را قادر به انجام کارهایی فوق العاده خواهند کرد و عملکردتان را به اوج خود خواهند رساند. بهترین فرصت هایی که امسال برایتان ایجاد خواهند شد از طریق بهتر کردن روابطتان با مقامات مافوقتان به وجود خواهند آمد. باید مواظب باشید پولتان را با عجله خرج نکنید و یا سرمایه گذاری های حساب نشدهانجام ندهید تا از ضرر مالی جلوگیری کنید. برای آنهایی که صاحب فرزند هستند امسال خبرهای خوبی در رابطه با فرزندانشان به همراه خواهد داشت و شاهد رشد و پیشرفت آنها خواهند بود. مجردها امسال در ظاهر فرصت های بسیاری را در پیش روی خود خواهند یافت، اما باید در انتخاب شریک راهشان دقت بیشتری کنند.

اعتماد به نفستان در حال حاضر باید در سطح بالایی قرار داشته باشد و به همین دلیل هم می توانید قدم های بلندی به سمت اهداف دراز مدت خود بردارید. پس سعی کنید تمام تلاش و انرژی خود را به کار بگیرید و به کارتان بچسبید تا با انرژی کیهانی موجود در امروز بتوانید نتایج مورد انتظارتان را به دست بیاورید. امروز ممکن است بخواهید وسط بحث دو نفری که اصلا سر صحبتشان با شما نیست پریده و اظهار نظر کنید، اما خوشبختانه پیش از آن که خودتان را به دردسر بیندازید چیزی شما را از این کار باز خواهد داشت. شاید سکوت کردن در حال حاضر برایتان بسیار دشوار باشد اما قطعا به نفعتان خواهد بود، پس سعی کنید سرتان به کار خودتان باشد.

امروز دیگران به جای این که به شما کمک کنند دست و پایتان را هم می بندند و این موضوع ممکن است باعث شود رفتارهای عصبی از خودتان نشان بدهید. با این حال تا زمانی که از درست بودن کار خودتان مطمئن شده اید هیچکس را به چنین کاری متهم نکنید، شاید اشکال از خودتان باشد و با این کار گناهی که خودتان مرتکب شده اید را به گردن دیگران بیندازید. اگر فکر می کنید تنهایی پیشرفتتان سریعتر خواهد بود در اشتباه هستید؛ به جای این که دیگران را از دور خود پراکنده کنید بهتر است سعی کنید مشکلات موجود در روابطتان را از میان بردارید. همین امروز برای چند هفته آینده خود برنامه ریزی کنید و منتظر نمانید تا در لحظه تصمیم گیری کنید.

امروز شما این فرصت را خواهید داشت که کارهایی را که به تازگی آغاز کرده اید و یا برنامه هایی که برای آینده نزدیک دارید را یک بار دیگر از نظر بگذرانید. شما باید پیش از آن که مسیرتان را ادامه دهید از درست بودن برنامه هایتان اطمینان حاصل کنید تا بعدا با هیچ مشکل یا خطری مواجه نشوید. اگر هر گونه شک و تردیدی در وجود خود احساس کردید به شخصی که می دانید در این زمینه تخصص دارد مراجعه کرده و درخواست راهنمایی کنید. گاهی بهتر است در همان اوایل راه همه چیز را از اول شروع کنید تا بعدا مجبور نباشید راه درازی که به اشتباه آمده اید را بازگردید. مواظب حرفی که از دهانتان بیرون می شود باشید، آب رفته به جوی باز نمی گردد.

امروز تنبلی به شما غلبه کرده و بیرون آمدن از تختخوابتان برای شما بسیار دشوار به نظر می رسد. اگر به خودتان باشد اصلا دلتان نمی خواهد هیچ کاری انجام دهید، اما متأسفانه چنین چیزی برایتان مقدور نیست. برای این که کمتر اذیت شوید و از آنچه انجام می دهید لذت ببرید سعی کنید به هر کاری که انجام می دهید جنبه تفریح بدهید و از زوایه مثبت به آن نگاه کنید. دوستان و خانواده برای شما از ارزش و اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و هر گاه به تفاوت هایی که با آنها دارید فکر می کنید سعیتان بر این است که اولویت هایتان را به گونه ای تغییر دهید که با آنها هماهنگ شود. این کار می تواند گاهی برایتان خطرناک باشد و حتی آینده تان را به خطر بیندازد.

امروز ممکن است با یک نفر که او هم به اندازه شما سرسخت است و خیال ندارد کوتاه بیاید درگیر شوید. این چالش می تواند برای شما درس جدیدی به همراه داشته باشد و به شما متذکر شود که برای به دست آوردن آنچه می خواهید همیشه باید یک پله بالاتر از نیروی مقاوم و بازدارنده ای که در برابرتان قرار گرفته است بروید. شما امروز اصلا دلتان نمی خواهد که دیگران ضعف ها و کمبودهایتان را ببینند تا مبادا نگرشی که نسبت به شما دارند تغییر کند. شما طبق معمول همیشه ترجیح می دهید به جای این که زیر سوال بروید مورد تحسین و تشویق قرار بگیرید. اما یادتان نرود که وقتی به خاطر آن چه نیستید مورد تأیید قرار بگیرید اصلا برایتان لذت بخش نخواهد بود.

امروز ممکن است با موانعی برخورد کنید، اما به هیچ عنوان جای نگرانی نیست. شما قادر هستید کارهایی انجام دهید تا این موانع را دور بزنید، اما چیزی که ذهن شما را بیش از خود این مانع ها درگیر کرده این است که آنها چرا و از کجا پیدا شده اند. سعی کنید زیاد ذهنتان را درگیر این موضوع نکنید، آنچه اهمیت دارد از بین رفتن آنهاست. امروز ممکن است با بحثی که بین شما و یکی از دوستان نزدیکتان پیش می آید از خودتان بپرسید که آیا اصلا این رابطه از اول درست بوده است. در هر حال سعی نکنید عقاید و نظرات واقعی خود را از دیگران مخفی کنید. این که نظرتان با بقیه فرق داشته باشد کاملا طبیعی و حق مسلم شماست. آزادی واقعی این است که بی آن که منتظر تأیید دیگران بمانید خودتان باشید.

امروز ذهن شما بسیار تیز است و از لحاظ فیزیکی نیز مشتاق و آماده اید که با تمام توان کار کنید. از این ترکیب فوق العاده استفاده کرده و بیشترین بهره ممکن را از آن ببرید. ذهن شما همچون یک دستگاه تصویربرداری بسیار قوی عمل می کند و حتی کوچک ترین جزئیات نیز از چشم تیزبینتان مخفی نخواهند ماند، تنها چیزی که در حال حاضر باید مواظب آن باشید این است که اجازه ندهید دیگران جلوی پیشرفتتان را بگیرند. شما عادت دارید حتی اگر با طرف مقابلتان مخالف باشید هم لبخند زده و سر تکان دهید، شاید خودتان فکر کنید این کار از روی ادب و احترام است، اما در واقع تنها دارید سوئ تفاهم هایی در ذهن طرف مقابل ایجاد می کنید که بعدها م یتوانند برایتان مشکل ساز شوند.
امروز صبح که از خواب بیدار می شوید با یک پرش از رختخوابتان بیرون می جهید و احساس می کنید که هزار تا کار روی سرتان ریخته است و هر یک شما را به سویی می کشد. به نظر می رسد که امروز اطرافیانتان به شما نیاز بیشتری دارند، پس سعی کنید آنچه در توانتان است را برای آنها انجام دهید. برای این که بتوانید از پس این همه کاری که امروز به عهده تان است بربیایید باید مواظب باشید آنقدر هیجان زده نشوید که دیگر نتوانید کاری انجام دهید و شور و هیجانتان نقش بازدارنده پیدا نکند. کارهایتان را با همان سرعت همیشگیتان انجام دهید و خیالتان راحت باشد که خیلی هم موفق خواهید بود و بخش عمده آنها را به انجام خواهید رساند.

سعی نکنید خطاها و اشتباهات خود را به گردن دیگران بیندازید. تنها کسی که در به وجود آمدن شرایط فعلیتان مقصر است خودتان هستید. امروز ذهنتان بیش از اندازه فعال شده است و همچون زنبوری پر تحرک و پر سر و صداست و اگر سعی نکنید آن را آرام کرده و در جهت درست قرار دهید تا آخر شب سرسام خواهید گرفت. به جای این که درگیر احساساتتان شوید باید به واقعیت هایی که به وجود آمدن شرایط فعلی منجر شده اند فکر کنید. شاید پیدا کردن راه حل این مشکل به خاطر اختلاف نظرهایی که با اطرافیانتان دارید چندان راحت نباشد، اما نباید اجازه دهید که این مسائل در فضای خانه و خانواده تشنج ایجاد کنند.

اروز به نظر می رسد که شما درگیر نبرد قدرتی شده اید که نمی توانید خودان را از آن بیرون بکشید. مشکل اصلی این است که این چالش در واقع اصلا هیچ ربطی به شما و کارهایتان پیدا نمی کند و باید تمام سعیتان را به کار بگیرید که تا جای ممکن خودتان را درگیر تنش هایی که به شما ارتباطی ندارند نکنید. شما صبر و تحملی به مراتب بیشتر از دیگران دارید اما گاهی با خودتان و طوری که هیچکس دیگری نشنود می گویید که ای کاش اوضاع کمی بهتر و راحت تر بود. خوشبختانه در حال حاضر این امکان وجود دارد که تحمل اوضاع برایتان ساده تر شود، تنها کاری که باید انجام دهید این است که کارهایی که باعث آرامشتان می شوند مانند طبیعت گردی یا پختن یک غذای خوشمزه را در برنامه تان جای دهید.
امروز روش ثابت، منطقی و تغییر ناپذیر همیشگیتان ممکن است به چالش کشیده شود و یک نفر که خیلی هم از خود راضی تشریف دارد در برنامه هایی که با نظم و دقت بسیار چیده بودید مشکلاتی جدی ایجاد خواهد کرد. اجازه ندهید این کار بین شما و طرف مقابلتان باعث ایجاد نبردی بر سر قدرت و محبوبیت شود و سعی کنید رفتارتان احساسی نباشد.برای نشان دادن هوش و خلاقیت فوق العاده ای که دارید نیازی نیست که بخواهید از کلمات و استدلال های پیچیده و غیر قابل درک استفاده کنید. ذکاوت واقعی در این است که پیچیده ترین چیزها را به ساده ترین شکل ممکن و به گونه ای که برای همه قابل درک باشد بیان کنید.

شما باید نهایت تلاشتان را بکنید که اعتماد به نفس خود را وابسته به نظرات و حرف های دیگران نکنید. نباید اجازه دهید با یک تعریف ساده به اوج آسمان رفته و با یک انتقاد کوچک محکم به زمین بخورید. اجازه ندهید مانند بادکنکی در دست دیگران شوید که هر لحظه بخواهند بادش می کنند و هر وقت بخواهند آن را می ترکانند. رشد روحی و معنوی شما چیزی است که خودتان اولین نفری هستید که باید به آن پی ببرد، اما دلتان می خواهد که آن را از زبان یک نفر دیگر بشنوید. تا زمانی که خودتان به این واقعیت پی نبردی حتی اگر دیگران آن را تأیید کنند هم هیچ ارزشی نخواهد داشت، پس اول مشکلتان را با خودتان حل کنید.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *