خانه > سرگرمی > فال روزانه چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵

فال روزانه چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵

فال روزانه

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۱۸ اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال برای شما منافع مادی زیادی را به همراه خواهد داشت. انرژی جسمی و ذهنی شما در سطح بسیار بالایی قرار دارد و همین مزایا و منافع زیادی را برایتان به وجود خواهد آورد. سرمایه گذاری هایی که در زمینه مسکن انجام شوند موفقیت آمیز خواهند بود. مسافرت خارجی به منظور تفریح و یا به دلیل مأموریت های کاری در برنامه امسالتان خواهد بود و شما خواهید توانست در این سفر چیزهای بسیاری را یاد بگیرید که زندگیتان را به طور جدی تغییر خواهند داد. امسال شما با دنیای اطرافتان و آنهایی که در زندگیتان هستند هماهنگی بیشتری خواهید داشت و رفتارتان با ملایمت و آرامش همراه خواهد بود؛ همین موضوع باعث خواهد شد افراد زیادی را به خود جذب کنید. به ویژه با فرا رسیدن فصل زمستان باید سعی کنید روابط اجتماعی خود را افزایش دهید و با افراد بیشتری آشنا شوید. این دوره که با شور و هیجان بسیاری نیز همراه خواهد بود می تواند زمینه ساز آشنایی شما با نیه گمشده تان شود.

فال روزانه

شاید چتد روز گذشته زیاد سر حال نبوده باشید و تا حدودی احساس افسردگی کرده باشید، اما امروز دوباره قدرت قبلیتان به شما باز خواهد گشت و با شور و هیجانی بیش از قبل به روال عادی زندگیتان باز خواهید گشت. ایده هایی جدید و خلاقانه به ذهنتان خطور خواهند کرد که باعث می شوند هر کاری که امروز انجام می دهید منحصر به فرد و تحسین برانگیز باشد. شما موج جدیدی از قدرت و مثبت اندیشی را تجربه خواهید کرد، اما باید حواستان را جمع کنید که این تغییرات ناگهانی را زیاد در جمع بروز ندهید تا باعث ایجاد سوء تفاهم در اطرافیانتان نشوید. اگر ترجیح می دهید عشقتان به جای حرف هایش با کارهایش به شما نشان دهد که دوستتان دارد این موضوع را با احتیاط با او در میان بگذارید.

فال روزانه
امروز ناگهان ایده هایی خارق العاده به ذهنتان خواهند رسید که می توانند در انجام پروژه های خلاقانه برای شما بسیار الهام بخش باشند. در هر زمینه ای که کار می کنید این موج جدید خلاقیت حسابی به کارتان خواهد آمد و عمق و معنای جدیدی به کارتان خواهد بخشید. شاید بدون آن که خودتان حتی متوجه باشید ساعت ها در محل کارتان سرگرم ایده های جدیدتان باشید. امروز عشق و روابط رمانتیک نیز از اولویت های اصلیتان هستند و دلتان می خواهد یک بعدازظهر عاشقانه را با شخصی که دوست دارید بگذرانید. با این شور و هیجانی که شما در وجود خود احساس می کنید قطعا این دیدار بسیار خوشایند و خاطره آمیز خواهد بود.

فال روزانه

امروز شاید بخواهید در محل کارتان با کمی غیبت سر خودتان و همکارانتان را گرم کنید. به جای اتلاف وقت با این کارها سعی کنید روی کارها و وظایف خودتان متمرکز شوید و کاری به کار دیگران نداشته باشید. امروز می توانید درانتظار برخی تغییرات در محل زندگیتان باشید. شاید همسرتان بی آن که به شما چیزی گفته باشد وسیله جدیدی برای خانه بخرد و یا تغییراتی در دکوراسیون منزل ایجاد کند، شاید حتی بعضی ها به طور کلی تغییر مکان داده و به خانه جدیدی بروند. در هر صورت انتظار این را نداشته باشید که بعدازظهر که به خانه می روید یک جا لم داده و استراحت کنید، کارهای زیادی در خانه در انتظارتان خواهند بود.

فال روزانه

شما این استعداد را دارید که با بحث های جالب در مورد مسائل روز و یا حتی مکالمات پیش پا افتاده روزمره دیگران را به خود جذب کرده و سرشان را گرم کنید. امروز اطلاعات جالبی به دستتان خواهد رسید که سوژه این حرف هایتان را برای چند ماهی تأمین خواهد کرد. شاید اخباری در مورد اکتشافاتی خارق العاده در آن سوی دنیا به شما برسد و یا دوست و آشنایی را پس از مدت ها دیده و خبرهای تازه ای از آنها دریافت کنید. امروز برای شما روزی پر از غافل گیری های خوشایند خواهد بود، پس خودتان را برای هر چیزی آماده کنید! با وجود این که مقایسه کردن خودتان با دیگران معمولا کار خوبی نیست، این کار هر از گاهی می تواند به شما نشان دهد چقدر خوشبخت هستید.

فال روزانه

امروز بدون آن که کسی چیزی به شما بگوید خودتان دقیقا می دانید چکار باید بکنید. انگار می توانید موانع و مشکلات را پیش از آن که به وجود بیایند دیده و بدون هیچ زحمتی از کنارشان میانبر بزنید و رد شوید. امروز می توانید به حس ششم خود اعتماد کرده و حتی به دیگران نیز پیشنهاد بدهید چطور از مشکلات دوری کنند. امروز ممکن است به صورت کاملا ناگهانی و غیر منتظره تغییرات مثبتی در وضعیت اقتصادی شما ایجاد شوند و حقوق های عقب افتاده تان را دریافت کنید، یا وامی که مدت ها پیش قرار بوده بگیرید بالاخره به حسابتان واریز شوید. این موضوع شما را خیلی خوشحال خواهد کرد و شاید حتی تصمیم بگیرید به خانواده تان یک شیرینی حسابی بدهید.

فال روزانه
امروز شما آماده اید تا نظرات و حرف هایتان را به هر طریقی که لازم باشد و درک آنها را راحت تر کند به دیگران بفهمانید. البته خوشبختانه در حال حاضر شما توانایی بالایی در بیان حرف هایتان دارید و نیازی نیست خودتان را برای انتقال منظورتان زیاد خسته کنید. اما اگر کسی نخواهد حرف هایتان را بفهمد و بپذیرد ممکن است صدایتان را بالا برده و با او درگیر شوید، بهتر است کمی تحملتان را بالا ببرید. امروز ذهن کنجکاوتان بسیار فعال شده است و آماده اید تا پرده از رازی که مدت ها ذهنتان را به خود مشغول کرده بوده است بردارید. بهتر است اجازه ندهید این کنجکاویتان به فضولی تبدیل شود. خواندن یک رمان جنایی نیز این حس شما را تا حدود زیادی ارضا خواهد کرد.

فال روزانه
امروز صبح که از خواب بیدار می شوید وقتی به لیست کارهای روزانه تان نگاه می کنید به خودتان می گویید حتما همه این کارها را به راحتی و به طور کامل به انجام خواهید رساند. انرژی شما آنقدر زیاد هست که بتوانید همه این کارها را انجام دهید، اما باید کمی عجله کنید و کارهایتان را هرچه سریعتر به انجام برسانید، زیرا بعدازظهر ممکن است موقعیتی برای تفریح و خوشگذرانی برایتان پیش بیاید که شما را وسوسه می کند کارها و وظایفتان را رها کرده و به دنبال آن بروید. امروز شما توانایی زیادی در گوش کردن به حرف ها و احساسات دیگران دارید و می توانید این احساس را به آنها ببخشید که صدایشان شنیده می شود، این حس خوب را قبل از همه به عشقتان هدیه کنید.
فال روزانه
به نظر می رسد که حتی اگر خودتان هم نخواسته باشید در چنین موقعیتی قرار بگیرید، امروز اداره کارها به شما سپرده شده باشد. این طور به نظر می رسد که شما می دانید چه کاری باید انجام شود و دیگران هم در کمال تعجب برای این که تکلیفشان مشخص شود و بدانند چه کار باید بکنند به سراغ شما می آیند. حالا که این قدرت در اختیارتان قرار گرفته به درستی از آن استفاده کنید. شما میل بسیار شدیدی به رفتن به یک سفر خارجی احساس می کنید، اما با خودتان فکر می کنید که خیلی دیر شده و برای تعطیلات امسال چنین فرصتی نخواهید داشت. اگر دست بجنبانید هنوز خیلی دیر نشده و می توانید برنامه ریزی های لازم را همین حالا آغاز کنید.

فال روزانه
شما به خودتان و این که می توانید نقشه های بزرگی که برای زندگی و آینده تان دارید را عملی کنید اطمینان کامل دارید و این ایمانی که نسبت به خودتان و توانایی هایتان دارید قطعا روی عملکرد شما تأثیر خواهد گذاشت. امروز دنیای اطرافتان دارد شما را به گوش کردن تشویق می کند و روز خوبی برای بحث و جدل یا صحبت کردن در مورد مسائل بحث برانگیز نیست و شما در تلاش برای قانع کردن دیگران به پذیرفتن نظرات و ایده هایتان چندان موفق نخواهید بود. کاری که شما امروز باید انجام دهید این است که با دقت و توجه بسیار به حرف های دوستان، همکاران و اعضای خانواده تان گوش کنید و این احساس را به آنها منتقل کنید که درکشان می کنید، این کار باعث محکم تر شدن رابطه شما با آنها خواهد شد.

فال روزانه

فرصت های ناگهانی و ایده هایی خلاقانه ای که به سرتان زده اند راه را برای پیشرفت بیشتر شما هموار کرده اند و شما قصد دارید از آنها نهایت استفاده را ببرید. شما استانداردهای بالایی را برای کاری که انجام می دهید در نظر دارید و می خواهید حتی در اولین تلاشتان برای انجام یک کار آن را به بهترین نحو ممکن انجام دهید. برای انجام این کار به تمرکز بالا و تلاش بسیار نیاز دارید. البته این موضوع باعث خواهد شد در حالی که تمام تمرکزتان روی پیش بردن کارها و وظایف خودتان است، این طور به نظر دیگران برسد که سعی دارید برایشان رئیس بازی در بیاورید. مواظب باشید با لحن جدی و محکم خود باعث ناراحتی و دلخوری دیگران نشوید و در انتخاب کلمات دقت بیشتری داشته باشید.
فال روزانه
به نظر می رسد که امروز حس ششم شما دارد خیلی خوب کار می کند و شما را قادر می سازد که به ارزش واقعی هر چیزی پی ببرید. همین موضوع باعث شده بتوانید در معاملات مختلف خیلی خوب عمل کنید و در نتیجه هر گونه خرید و فروشی که امروز انجام دهید با موفقیت همراه خواهد بود و می توانید بیشترین بهره ممکن را از پولتان ببرید. البته این توانایی شما محدود به مسائل مادی نمی شود و می توانید به خوبی تشخیص دهید کدام یک از افکار و ایده هایتان ارزشمند هستند و کدام ها را باید رها کنید. این موضوع باعث افزایش اعتماد به نفس شما خواهد شد و در نتیجه آن دیگر از سنگینی نگاه دیگران هراسی نخواهید داشت.

فال روزانه

هرچیزی که در حال حاضر ذهن شما را به خود مشغول کرده است به احتمال زیاد راه خود را به سوی دنیای واقعی باز کرده و به حقیقت خواهد پیوست. همین موضوع اگر به انرژی منفی مجال بروز دهید می تواند زمینه ساز اتفاقاتی شود که اصلا دلتان نمی خواهد بیفتند، پس ذهنتان را روی چیزهای مثبت متمرکز کنید تا رویاهایی که در سر دارید را به واقعیت بدل کنید؛ شرایط کیهانی همیشه شما را در چنین موقعیت هایی قرار نخواهند داد. شما می توانید توانایی هایتان را به خوبی نشان دهید و همین باعث خواهد شد که در محل کارتان مورد تحسین و تأیید همکاران و یا حتی رئیستان قرار بگیرید و به خاطر زحماتی که می کشید دیده شوید.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

طرح های زیبا بسم الله رحمان رحیم

مجموعه ای زیبا از عکس های بسم الله الرحمن الرحیم  گردآوری:مجله حیاط خلوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *