خانه > سرگرمی > فال روزانه چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵

فال روزانه چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵

فال روزانه

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۲۵ بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال برای شما سال تکامل و تحول خواهد بود. شما باید چیزها و افرادی که دیگر در زندگیتان نقشی ندارند و تنها همچون عاملی بازدارنده عمل می کنند را برای همیشه کنار بگذارید و به آنچه بپردازید که به آینده ای بهتر برای شما می انجامد. شما باید بارهای اضافی را از دوش خودتان بردارید تا بتوانید به راحتی و سرعت بیشتری به سوی اهداف خود گام بردارید. شاید اوایل سال با سکون بیشتری همراه باشند، اما با فرا رسیدن فصل زمستان زمان حرکت و عمل کردن برای شما فرا خواهد رسید. دانه هایی که در این زمان خواهید کاشت دیر یا زود به ثمر خواهند نشست و زحماتی که می کشید بی نتیجه نخواهند ماند. شاید ب خاطر حجم سنگین کارهایتان مجبور شوید از دیگران کمی فاصله بگیرید تا تمرکز بیشتری روی کارهایتان داشته باشید، اما به هیچ عنوان اجازه ندهید که عزیزانتان احساس کنند نسبت به آنها بی تفاوت هستید. فصل تابستان بهترین زمان ممکن برای محکم تر کردن روابط عاطفی موجود و یا آغاز روابط عاطفی جدید خواهد بود.

فال روزانه

امروز همه چیز اقریبا در آرامش و سکون است و استرس چندانی احساس نخواهید کرد. شما به احتمال زیاد خیلی خوب با همکاران، دوستان و اعضای خانواده، حتی با بدقلق ترین های آنها، کنار خواهید آمد. در نتیجه این رفتار مسالمت آمیز و هماری متقابل خواهید توانست نتایجی خیلی بهتر از همیشه به دست آورده و کارهایتان را با سرعتی بیشتر پیش ببرید و در پایان روز با خوشحالی به خودتان و آنچه انجام داده اید افتخار کنید. امروز اگر کسی که دوست دارید جواب سوال هایتان را ندهد خودتان به جستجوی پاسخ آنها خواهید رفت، اما شک و تردیدی که در وجود شما ایجاد شده استمی تواند شما را به نتیجه گیری های اشتباه بکشاند، پس کمی دست نگه دارید.

فال روزانه
اگر دیگران نمی خواهند چیزی را با شما در میان بگذارند حتما دلیلی برای این کار دارند و اگر شما هم بخواهید مقابله به مثل کرده و سکوت اختیار کنید هم ناراحت نخواهند شد! امروز عشق جزء اولویت های اصلی شما خواهد بود. اگر عشقتان در حال حاضر در جایی دور از شما زندگی می کند می توانید امشب با خیال راحت در انتظار دیدار او باشید، شاید حتی شما را به یک شام رمانتیک، سینما و یا کنسرت دعوت کند و این دیدار برای شما فوق العاده آرامش بخش خواهد بود. حتی اگر به احتمال ضعیف نتواند به طور حضوری به دیدنتان بیاد قطعا با به کار گرفتن تکنولوژی دنیای مدرن با شما تماس تصویری برقرار خواهد کرد.

فال روزانه

یکی از دوستان و یا اعضای خانواده که به تازگی دوران سختی و بیماری را پشت سر گذاشته و شاید حتی هنوز به بهبودی کامل دست پیدا نکرده است امروز از شما به خاطر همدردی و حمایتی که از او کرده اید تشکری ویژه خواهد کرد. شاید این موضوع برایتان غافلگیر کننده باشد و خودتان فکر کنید که کار مهمی برای این شخص انجام نداده اید، اما هر آنچه برای او انجام داده اید قطعا اثری بزرگ در زندگی اش داشته است. احساس این که مورد قدردانی قرار گرفته اید و دوست داشته می شوید برای شما بسیار خوشایند خواهد بود و انگیزه زیادی به شما خواهد بخشید. توجه شما به جزئیات خیره کننده است، اما اجازه ندهید این موضوع شما را به طور منفی تحت تأثیر قرار دهد.

فال روزانه

امروز توانایی و میل شدیدی به نوشتن افکارتان و نتیجه پروژه های تحقیقاتی احتمالی که در دست انجام داشته اید احساس می کنید. اگر مدت زیادی است که قصد داشته اید کتاب و یا مقاله ای در این مورد بنویسید امروز روز بسیار خوبی برای شروع این کار می تواند باشد و پروژه هایی که امروز آغاز می کنید با ذهن باز و قدرت بیان بالایی که دارید قطعا به نتیجه خواهند رسید. امروز شما با فکر کردن به تنش های اخیری که بین شما و اعضای خانواده تان وجود داشته اند و تکرار تک تک صحنه ها و حرف ها به جزئیات تازه ای پی خواهید برد که می توانند نقش بسیار مهمی در حل مشکلات به وجود آمده داشته باشند و ریشه اصلی آنها را به شما نشان دهند.

فال روزانه

امروز استعدادهای هنریتان را به کار بگیرید! همه به خوبی می دانند که شما استعدادهای فوق العاده ای در این زمینه دارید و امروز در هر کاری که از آنها استفاده کنید نتیجه رضایت بخش و حتی خیره کننده خواهد بود. شاید بخواهید نقاشی بکشید، یا در خانه تغییر دکوراسیون بدهید و یا مقدمات سفره هفت سین را آماده کنید. این کار هر چه که باشد نه تنها برایتان لذت بخش خواهد بود، بلکه حال و هوایتان در چند روز آینده را نیز به کلی تغییر خواهد داد. امروز رجوع به خاطرات گذشته و تماشای عکس های قدیمی خانوادگی می تواند خاطراتی را در ذهن شما زنده کند که پرداختن به آنها می تواند در نهایت به رشد شخصی شما بینجامد، این فرصت را دست کم نگیرید.

فال روزانه
امروز هنرهای بصری برای شما از جذابیت فوق العاده ای برخوردار هستند. اگر می توانید به یک نمایشگاه هنرهای تجسمی بروید و یا اگر اهل نقاشی و هنرهای این چنینی هستید خودتان دست به کار شوید. شاید بتوانید شخصی که دوست دارید را هم با خودتان همراه کنید تا از این فعالیت ها لذت بشتری ببرید. شاید در آستانه مکالمه بسیار مهمی که امروز قرار است داشته باشید کمی دچار تردید و یا استرس شوید و نتوانید حرف هایتان را جفت و جور کنید، اما جای هیچ گونه نگرانی نیست، زیرا همین که شروع به حرف زدن کنید ذهنتان و به تبع آن حرف هایتان انسجام خود را باز خواهند یافت. امروز قانع کردن شما به پذیرفتن حرف های بی اساس کاری دشوار و غیر ممکن خواهد بود.

فال روزانه
امروز قدرت تخیل و خلاقیت شما در اوج خود قرار دارد و برای هر چالشی که در برابرتان قرار بگیرد راه حل هایی نبوغ آمیز پیدا خواهید کرد که به عقل هیچکس دیگری نخواهند رسید. از طرفی مسائل عاطفی و احساسات رمانتیکتان هم برایتان اهمیت پیدا کرده اند و در این روز فوق العاده می توانید از این تخیل و خلاقیت بی نظیر برای بهتر کردن روابط عاطفی خود استفاده کنید. شما از آن دسته افرادی هستید که در برابر زیبایی نمی توانند مقاومت کنند و همین موضوع باعث می شود گاهی چیزهایی را بخرید که در واقع هیچ کاربردی برایتان ندارند و تنها از زیبایی ظاهری آنها لذت می برید، اما امروز باید سعی کنید به این احساس خود غلبه کنید.
فال روزانه
امروز ممکن است تماسی تلفنی از یکی از دوستانتان دریافت کنید که خبرهای خیلی خوبی برای شما خواهد داشت. شاید این خبر در رابطه با یک پروژه کاری باشد که هر دوی شما در آن فعالیت داشته اید و آنقدر مهم هست که بخواهید آن را جشن بگیرید. این موقعیت فوق العاده برای شادی و خوشحالی را دست کم نگیرید. امروز اگر بتوانید ذهن و احساسات خود را روی هدفی مشخص متمرکز کنید هیچ چیزی برایتان دور از دسترس نخواهد بود. شما باید بتوانید انرژی فوق العاده ای که در وجودتان انباشته شده است را تحت کنترل خود در بیاورید تا توانایی هایتان بیهوده هدر نروند و از امروزتان بیشترین بهره ممکن را ببرید.
فال روزانه
شاید امروز یکی از دوستان و یا عشقتان را بدون هیچ مناسبت ویژه ای، با یک هدیه غافلگیر کنید. شاید با دیدن چیزی در یک مغازه به یاد او افتاده باشید و فکر کنید او به آن نیاز داشته و یا از آن خوشش خواهد آمد و این هدیه را برای او خریده باشید. این کار شما مورد قدردانی طرف مقابلتان قرار خواهد گرفت و او را بسیار خوشحال خواهد کرد. طوری رفتار نکنید که انگار این کار وظیفه تان بوده است. شما امروز ایده های جدیدی در سر دارید و جنبه مثبت این ماجرا این است که شما این قابلیت را دارید که پیش از عملی کردن این ایده ها که قطعا همه آنها نمی توانند نتیجه بخش باشند خطرات و کاستی های آنها را بسنجید و از میان آنها بهترین ها را استفاده کنید.

فال روزانه

امروز جایی که مدت هاست نرفته اید، اما دلتان می خواهد دوباره به آنجا بروید ذهنتان را به خود مشغول کرده است. شاید به فکر رفتن به آنجا بیفتید، اما از این که این کار ایده خوبی باشد چندان مطمئن نیستید. حداقل می توانید شرایط را بسنجید و ببینید این سفر برایتان خوب خواهد بود یا خیر. هنوز هم برای برنامه ریزی برای یک مسافرت لذت بخش در تعطیلات نوروز خیلی دیر نیست. امروز اصلا نمی توانید با آنهایی که مدام به فکر در رفتن از زیر کارشان هستند و می خواهند کارها را به تاخیر بیندازند کنار بیایید، اما فراموش نکنید که نمی شود انتظار داشت همه مثل شما باشند، پس سعی کنید رفتاری مسالمت آمیز با آنها داشته باشید.
فال روزانه
شما روی اهداف حرفه ای خود متمرکز شده اید و با تمام وجود می خواهید به آنها دست پیدا کنید. اهمیت توصیه های سودمندی که افراد متخصص در این زمینه می تواند در اختیارتان قرار دهند را دست کم نگیرید و برای تمرکز بیشتر روی اهدافتان دیگران را از کنار خود نرانید، همیشه کار گروهی بهتر از انفرادی به ثمر می رسد. امروز وجود شما سرشار از عشق است، به ویژه نسبت به شخصی که دوستش دارید. شاید در فکر برنامه ریزی یک بعدازظهر رمانتیک در رستوران مورد علاقه تان باشید، اما رفتن به یک گالری هنری، تئاتر و یا سینما هم می تواند ایده ای خوب و آموزنده باشد که سوژه ای برای صحبت کردن نیز در اختیارتان قرار خواهد داد.

فال روزانه

درک کردن کسانی که در جستجوی راه درست هستند برای شما بسیار راحت است، زیرا خودتان هم اغلب دچار این حالت می شوید. اما امروز به هیچ عنوان نمی خواهید قربانی تردیدهایتان شوید و ترجیح می دهید به جای این که تا ابد بلاتکلیف بمانید به حس درونیتان اجازه دهید شما را راهنمایی کند و این کاری کاملا صحیح است! امروز عشق شدیدی نسبت به خانواده و دوستان خود احساس می کنید، اما شاید به خاطر درگیری های پیش از سال نو بخواهید دعوت به یک مهمانی که فرصتی برای بودن در کنار عزیزانتان را در اختیارتان قرار می دهد را رد کنید. به هیچ عنوان این کار را نکنید، آخر چه چیزی مهم تر از بودن در کنار کسانی که دوستشان داریم می تواند باشد؟

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

طرح های زیبا بسم الله رحمان رحیم

مجموعه ای زیبا از عکس های بسم الله الرحمن الرحیم  گردآوری:مجله حیاط خلوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *