خانه > سرگرمی > فال روزانه چهارشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۶

فال روزانه چهارشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۶

   فال روزانه

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۹ فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال از آن سال هایی است که ارتباط برقرار کردن با دیگران برای شما فرصت های بسیاری را به همراه خواهد داشت. شما در زمینه فعالیت ها و روابط اجتماعی بسیار فعال خواهید بود و در زمینه هر شغل و یا فعالیتی که به مهارت های اجتماعی نیاز داشته باشد با موفقیت روبرو خواهید شد. کارهای مربوط به تبلیغات و خرید و فروش برای شما خیلی خوب انجام خواهند شد. غافلگیری های فراوانی در انتظارتان هستند و روند تکراری روزمرگی و کارهای تکراری که خسته تان کرده اند تغییر پیدا خواهند کرد. روابط عاطفی هیجان انگیزی در انتظارتان خواهند بود و اگر مجرد باشید یک عشق ناگهانی و غیر منتظره به سراغتان خواهد آمد و اگر متأهل باشید روح تازه ای به رابطه تان دمیده خواهد شد. به مجردها توصیه می شود روابط عاطفی که از زمستان به بعد شکل می گیرند را بیشتر جدی بگیرند، زیرا این روابط به احتمال زیاد به ازدواج ختم خواهند شد.
فال روزانه
شما از این که نتیجه گیری های درستی انجام داده اید مطمئن هستید و شروع می کنید به تلاش برای قانع کردن دیگران به این که به آینده مثل شما نگاه کنند. با این حال داشتن این تصور که تنها یک نتیجه گیری درست وجود داد و شما آن را می دانید و دیگران هم لزوما باید مثل شما فکر کنند کار درستی نیست. تمام احتمالات موجود را قبل از تصمیم گیری در نظر بگیرید و این موضوع را نیز به یاد داشته باشید که آنچه برای شما جواب می دهد لزوما برای دیگران نیز درست نخواهد بود. شاید در زمینه روابط عاطفی زیاد خوش شانس نباشید، اما فکر نکنید برای این که این وضع را از بین ببرید حتما باید کاری انجام بدهید، این کار تنها اوضاع را بدتر خواهد کرد.
فال روزانه
امروز می خواهید خودتان را برای دیگرانی که دوستشان دارید قربانی کرده و  آنها را نسبت به خودتان در اولویت قرار دهید و هر کاری که لازم است را برای آنها انجام دهید. احساس مسئولیتی که دارید باعث می شود برای انجام تمامی کارهایی که از شما انتظار می رود به خودتان فشار زیادی وارد کنید و بار کاری زیادی را تحمل کنید. شما مجبور نیستید قول هایی فراتر از حد تواناییتان به دیگران بدهید، شما هم یک انسان هستید و نمی توانید از توانایی های یک انسان فراتر بروید. امروز روزی بی نظیر برای عاشق شدن است، پس خودتان را آزاد بگیرید و با نگرانی های بیهوده دست و پای خودتان را نبندید.

فال روزانه

امروز ذهنتان پر از افکار مختلف است که دارند در سرتان می چرخند، ولی بهتر است که خیلی درگیر آنها نشوید و در موردشان با دیگران حرف نزنید. هرچند که افکارتان خیلی خوب و منطقی هستند، ولی اگر در مورد افکارتان با دیگران حرف بزنید و مرتب نظرهایتان را عوض کنید ممکن است فکر کنند که افکاری آشفته دارید و خودتان هم نمی دانید چه دارید می گویید. شما می خواهید با سرعت هرچه بیشتر به سوی خواسته هایتان حرکت کنید ولی شرایط باعث ایجاد تاخیر در برنامه هایتان شده اند. اگر هنوز موفق نشده اید قلب کسی که دوست دارید را به دست بیاورید شاید به این دلیل است که هنوز پا پیش نگذاشته اید و احساستان را به وضوح بیان نکرده اید.
فال روزانه
امروز خودتان را درگیر برنامه های خیلی شلوغ و وقت گیر نکنید و برای روزتان طوری برنامه بچینید که بتوانید به تمام کارهایی که برای انجام دادند دارید برسید. مطمئنا از این که در پایان روز نصف کارهایتان ناتمام باقی مانده باشند خوشتان نخواهد آمد. این که خودتان را از موقعیت های خطرناک دور نگه دارید کار بسیار عاقلانه ای است، اما امروز پیش از آن که حتی خودتان متوجه بشوید ممکن است درگیر یک وضعیت ناخوشایند در زمینه مسائل عاطفی بشوید. البته به احتمال زیاد این مشکل مربوط به رابطه عاطفی خودتان نیست و شاید بین دو نفر دیگر گرفتار شوید که با هم مشکل دارند و شما را بین خود واسطه قرار می دهند.
فال روزانه
چرا اصرار دارید به دیگران نشان دهید شما چیزی هستید و یا توانایی هایی دارید که در واقع وجود ندارند؟! شما نیازی ندارید برای تحت تأثیر قرار دادن دیگران خودتان را به دردسر انداخته و تحت فشار قرار دهید. امروز ممکن است از یک نفر که زیاد از او خوشتان نمی آید دلخور شوید، ولی امکان این که به منبع اصلی ناراحتیتان اشاره کنید برایتان وجود ندارد. شاید یکی از اطرافیانتان شما را در وضعیتی گیر بیندازد که مدام تلاش کرده اید از آن دوری کنید. شرایط در حال حاضر هر چه که باشند باید با آنها روبرو شوید. خوشبختانه اگر شجاعت آن را داشته باشید که احساسات واقعی خود را بیان کنید عصبانیتتان خیلی زود برطرف خواهد شد.
فال روزانه
امروز اگر مجبور شوید روی کسی که روی شما حساب کرده است را زمین بیندازید خیلی از دست خودتان ناراحت خواهید شد. نیازی ندارد خودتان را برای چیزهایی که از کنترل شما خارج هستند عصبانی و یا سرزنش کنید. البته شما آنقدر به رسیدن به نتایج دلخواهتان اهمیت می دهید که زمان زیادی را صرف افکار بیهوده و سرزنش کردن خودتان نخواهید کرد. اگر می بینید که کارها آن طوری که انتظارش را دارید پیش نمی روند به خودتان تکانی بدهید و قدرتتان را مجددا یک جا جمع کنید. امروز انرژی جسمانی شما خیلی زیاد است و بسیار هم احساساتی و رمانتیک شده اید. از این ترکیب استفاده کرده و به رابطه زناشویی خود جانی تازه بدهید.
فال روزانه
امروز مسائل عاطفی زیاد خوب پیش نخواهند رفت  و شما یا طرف مقابلتان با خشونت هایی که از خودتان نشان داده اید و تحمیل خواسته هایتان اوضاع را کمی بهم ریخته اید. این تنش ها هیچ کمکی به بهتر شدن رابطه تان نخواهند کرد، به هیچ عنوان سعی نکنید آنها را ادامه بدهید. اگر چیزی هست که خیلی دلتان می خواهد آن را به دست بیاورید همین حالا آستین هایتان را بالا زده و با تمام وجود برای رسیدن به آن تلاش کنید. نباید منتظر بنشینید تا آنچه که می خواهید به سراغ شما بیاید، این شما هستید که باید به دنبال آن بروید و آن را با تلاش و برنامه ریزی مناسب به دست بیاورید.
فال روزانه
امروز شما اگر متأهل باشید شور و هیجان بسیار زیادی در روابط عاشقانه خود دارید و اگر هم مجرد باشید به یکی از جذاب ترین مجرد های این دنیا تبدیل خواهید شد و همه را به سوی خود جذب خواهید کرد. شما از هدف گذاری های بلندپروازانه و سپس نرسیدن به انتظاراتتان خسته شده اید. خوشبختانه اکنون در وضعیتی قرار دارید که نقشه هایتان را می توانید بدون برخوردن به هیچ مشکلی به مرحله اجرا بگذارید. با این حال اگر در رویکردتان به این موضوع خیلی سرسختانه پافشاری کنید ممکن است موجبات عصبانیت کسی را فراهم کنید که می تواند برایتان مشکل ساز شود.
فال روزانه
اگر اوضاع در زمینه روابط عاطفی به کامتان نیست خودتان را سرزنش نکنید. در هر رابطه ای هر دو طرف باید به طور مشترک و بدون خودخواهی سعی در پیش بردن رابطه داشته باشند و تمام مسئولیت ها به عهده شما نیستند. امروز خیلی خوب می توانید متوجه شوید که چه کسی دارد بهانه های بیهوده برایتان می آورد و نگاه نافذتان آنها را مضطرب و عصبی خواهد کرد. با وجود آن که ممکن است خیلی در رابطه با حدس هایتان دقیق باشید و به خوبی به واقعیت امر پی ببرید، چنانچه در مطرح کردن موضوعی حساس رفتار نادرستی داشته باشید، اوضاع را از آنچه که هست بدتر خواهید کرد.
فال روزانه
همه فکر می کنند که شما راه رسیدن به موفقیت را خیلی خوب می دانید و از شما تقاضای راهنمایی و کمک دارند. شما در حال حاضر خیلی راحت می توانید حقیقت را تشخیص دهید و این باعث می شود که احساس کنید توانایی هایتان بیش از بقیه است و می توانید برای آنها تصمیم گیری کنید. یادتان باشد دچار این توهم نشوید که چون می توانید راه درست را برای آینده خود در پیش بگیرید لزوما می توانید راه دیگران را نیز برای آنها مشخص کنید. به دیگران مشورت بدهید، ولی آنها را وادار به پذیرش ایده های خودتان نکنید. اگر متاهل هستید و مدتی است که به فکر بچه دار شدن بوده اید امروز روز خیلی خوبی برای اقدام در این زمینه می تواند باشد.
فال روزانه
شما همیشه با شجاعت تمام برای کشف ناشناخته ها آمده اید و با شور و هیجان تمام حاضرید کارهایی را انجام دهید که هیچ کس تا کنون انجام داده است. امروز این شور و هیجان در شما بیش از هر زمان دیگری است و دیوانه وار به دنبال ماجرا می گردید. برای ارضای این حس خود از تعطیلات استفاده کرده و همراه با دوستانتان به سراغ تفریحات هیجان انگیز و البته سالمی بروید که تا کنون امتحان نکرده اید. حتی اگر در ظاهر همه چیز مثل همیشه باشد هم تغییراتی دارند ایجاد می شوند که نقش شما در آنها انکارناپذیر است. خودتان و تلاش هایتان را دست کم نگیرید و افکار و احساسات را در رابطه با این موضوع بیان کنید.
فال روزانه
تنش هایی که این اواخر در اطرافتان پیش آمده اند امروز باعث خشم شما شده اند و این خشم آنقدر شدید است که ممکن است وسوسه شوید یک جنگ بزرگ به راه بیندازید. سلاح ها را کنار گذاشته و پرچم سفیدتان را بالا بگیرید، این جنگ به نفع هیچ یک از دو طرف نخواهد بود. هرچند ممکن است در واقع هیچ نیت بدی نداشته باشید، ولی بهتر است که احساسات و افکارتان را برای خودتان نگه دارید. شاید حتی خودتان هم خیلی خوب بدانید که این حرف ها بهتر است ناگفته باقی بمانند، ولی امکان دارد در یک لحظه هیجان زده شده و آنچه نباید بگویید را به زبان بیاورید. متاسفانه حرفی که گفته شده است را نمی توانید پس بگیرید.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

طرح های زیبا بسم الله رحمان رحیم

مجموعه ای زیبا از عکس های بسم الله الرحمن الرحیم  گردآوری:مجله حیاط خلوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *