خانه > سرگرمی > فـال روزانه پنج شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵

فـال روزانه پنج شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که ۱۲ اسفند به دنیا امده ای، تولدت مبارک! امسال را برای ماجراجویی آماده کنید تا فرصت های فراوانی که در انتظارتان هستند را ببینید. برای شما زمانی فوق العاده برای تبلیغات و خرید و فروش خواهد بود. غافلگیری های زیادی در انتظارتان هستند و روند تکرای و خسته کننده زندگیتان تغییرات قابل توجهی پیدا خواهد کرد. رابطه های هیجان انگیزی را آغاز خواهید کرد و اگر هنوز شریک زندگیتان را پیدا نکرده باشید خواهید توانست در میان این افراد جدیدی که وارد زندگیتان می شوند نیمه گمشده خود را پیدا کنید. برای متاهل ها نیز ار لحاظ اوضاع روابط عاطفی اوضاع به کامشان خواهد بود و جان تازه ای به رابطه آنها بخشیده خواهد شد. با فرا رسیدن فصل زمستان اوضاع مالیتان خیلی بهتر خواهد شد و می توانید پول و موقعیت های اقتصادی را به خودتان جذب کنید. همچنین امسال فرصت خوبی برای سر و سامان بخشیدن به زندگی خانوادگیتان و مشخص کردن حد و مرزها و حل مشکلاتی که شاید حتی سال ها در زندگیتان ادامه داشته اند خواهد بود.

فال روزانه مجله حیاط خلوت

امروز صبح وقتی ساعت بالای سرتان زنگ می خورد باورتان نمی شود که صبح شده و باید از خواب شیرینی که داشتید می دیدید بیدار شوید. دلتان می خواهد دوباره چشمانتان را بسته و به عالم خیال و رویا فرو بروید. باور کنید این کار در نهایت تلخ ترین خاطرات گذشته را به یادتان خواهد آورد، پس با رضایت کامل چشمانتان را باز کرده و روزتان را شروع کنید. امروز حتی دوستانه ترین کمک هایی هم که به شما می شوند به نظرتان نشان دهنده ضعف و وابستگی شما خواهند بود و به همین دلیل هم دلتان نمی خواهد که حتی نزدیک ترین دوستانتان هم به شما کمکی بکنند. برای کارهایتان نقشه داشته باشید و با برنامه ریزی و مهمتر از آن صبوری پیش بروید.

فال روزانه مجله حیاط خلوت
امروز یک چیزی در درونتان شما را به سوی تغییرات و شروع های تازه تشویق می کند. شاید بتوانید سری به کمد لباس هایتان زده و لباس هایی که دیگر استفاده نمی کنید را به افراد نیازمند بخشیده و بعدازظهر به خرید بروید و لباس های جدید برای خودتان بخرید. شاید هم بتوانید تغییراتی در دکوراسیون منزل ایجاد کرده و با خرید جزئیاتی مثل چند کوسن، گلدان و یا مجسمه حال و هوای تازه ای به خانه تان بدهید. اگر کمبود بودجه دارید وسایلی که دیگر به کارتان نمی آیند را بفروشید تا بتوانید پول لازم برای خرید لوازم تازه را فراهم کنید. امروز احساسات تازه ای را در وجود خود دارید تجربه می کنید، این آغازگر دوره جدیدی از رشد شخصی برای شما خواهد بود.

فال روزانه مجله حیاط خلوت

امروز یک دنیا کار سرتان ریخته است و بچه هایتان هم هر پنج دقیقه بهانه یک چیزی را می گیرند و فشار زیادی روی خودتان احساس می کنید، از طرفی درگیری هایی هم با شریک زندگیتان دارید و شاید ناگهان با خودتان فکر کنید من وسط این همه بدبختی چکار می کنم؟! کمی بیشتر به وضعیت خود فکر کنید، واقعا اوضاع به همین بدی که فکر می کنید است یا فشاری که روی خود احساس می کنید باعث شده چنین احساسی داشته باشید؟ کمی منصفانه تر به شرایط خودتان نگاه کنید و بخاطر چند مشکل کوچک تمام چیزهای مثبتی که در زندگیتان وجود دارد را نادیده نگیرید. چنین شرایط و موقعیت هایی در زندگی همه پیش می آید.

فال روزانه مجله حیاط خلوت

شاید با خودتان فکر کنید که اشتباه های گذشته باعث شده اند اکنون آنقدر که می خواهید موفق نباشید، اما بالاخره زمان آن فرا رسیده است که این محدودیت های ذهنی را از بین برده و فرصت هایی که جلوی رویتان هستند ولی چشم خود را به روی آنها بسته اید را ببینید. امروز یک بار دیگر به تمام ارزش های اجتماعی که از بچگی و بدون فکر کردن یاد گرفته اید آنها را پذیرفته و رعایت کنید نگاه کنید. شاید این کار باعث شود ببینید برخی از چیزهایی که به عنوان عرف پذیرفته اید هیچ نقش مثبتی در زندگی شما نداشته اند و حتی نقشی بازدارنده در مسیر پیشرفت شما ایفا کرده اند. شاید باید به بعضی از آنها بیشتر اهمیت داده و برخی را برای همیشه دور بریزید.

فال روزانه مجله حیاط خلوت

شما امروز آماده اید تا تعریفی را که پیش از این در مورد موفقیت داشته اید کنار بگذارید و با کمک توصیه های عاقلانه ای که به شما شده است پیش بروید. همه می گویند آهسته و پیوسته پیش رفتن بهترین روش است، اما امروز شما نمی توانید جلوی خودتان را بگیرید و فقط می خواهید به سریع ترین شکل ممکن به آنچه می خواهید دست پیدا کنید؛ موفق باشید! امروز روزی فوق العاده برای خرید کردن و به روز رسانی کمد لباستان است. فقط باید یادتان باشد که نگران قضاوت دیگران در مورد لباس هایتان یا این که مطابق با مد نیستید و یا زیادی به مد اهمیت می دهید نباشید. این یک مسئله کاملا شخصی است و فقط خودتان باید در مورد آنچه می پوشید تصمیم بگیرید.

فال روزانه مجله حیاط خلوت
امروز مهم ترین موضوع برای شما دانش و یادگیری است. آیا رشته تحصیلی مورد علاقه تان را دنبال کرده اید؟ آیا از این که در دانشگاه بهتری درس نخوانده اید ناراحت هستید؟ اگر چنین چیزهایی ذهنتان را به خود مشغول کرده اند این مسئله را به خودتان یادآوری کنید که خلاقیت و عملکرد شما وابسته به رشته تحصیلی و دانشگاهی که در آن درس خوانده اید نیست و همه چیز به مهارت ها و تلاش خودتان برای تبدیل این دنیا به جایی بهتر برای خودتان و دیگران بستگی دارد. شما معمولا بدون برنامه عمل نمی کنید، اما امروز ممکن است در چنین شرایطی قرار بگیرید، دست و پایتان را گم نکنید و خودتان را با جریانی که پیش آمده هماهنگ کنید.

فال روزانه مجله حیاط خلوت
شرایط کیهانی فعلا برای شما مطلوب هستند و در مرحله برداشت نتایج زحمات و کارهایتان قرار دارید. تنها چیزی که به توجه شما نیاز دارد و ممکن است برایتان مشکل زا شود مسائل و روابط اجتماعی هستند. اینقدر تشنه تأیید و تحسین دیگران نباشید، با مراجعه به درون خودتان می توانید به راحتی از درست یا غلط بودن آنچه انجام می دهید اطمینان حاصل کنید. با وجود این که احساس می کنید همه چیز در رابطه عاطفیتان در تعادل و آرامش به سر می برد امروز ناگهان با دریایی نامتلاطم مواجه خواهید شد و طرف مقابلتان ناگهان طغیان کرده و با رفتارهایش تعادلی که فکر می کرده اید را به هم خواهد ریخت. خودتان را درگیر نبرد قدرت نکنید و به آنچه احساستان به شما می گوید عمل کنید.
فال روزانه مجله حیاط خلوت

شما نمی خواهید امروز برای پیش بردن کارها و اهدافتان روی هیچ شخص دیگری به غیر از خودتان حساب کنید، اما در حال حاضر یکی از نزدیک ترین دوستانتان می تواند کمک بسیار بزرگی به شما در راه رسیدن به کارها و خواسته هایتان بکند. البته خوشبختانه برای پیشرفت در دراز مدت نیازی به واستگی به دیگران نخواهد بود. شما متوجه این موضوع شده اید که برای به دست آوردن سلامتی و خوشبختی باید تغییراتی جدی در خودتان و سبک زندگیتان ایجاد کنید، اما نمی شود همه این تغییرات را یک روزه به وجود آورد، سعی کنید در مورد این مسئله با شخصی که مورد اعتمادتان است مشورت کنید و راه حلی منطقی برای مشکلات خود پیدا کنید.

فال روزانه مجله حیاط خلوت
شما نمی خواهید امروز برای پیش بردن کارها و اهدافتان روی هیچ شخص دیگری به غیر از خودتان حساب کنید، اما در حال حاضر یکی از نزدیک ترین دوستانتان می تواند کمک بسیار بزرگی به شما در راه رسیدن به کارها و خواسته هایتان بکند. البته خوشبختانه برای پیشرفت در دراز مدت نیازی به واستگی به دیگران نخواهد بود. شما متوجه این موضوع شده اید که برای به دست آوردن سلامتی و خوشبختی باید تغییراتی جدی در خودتان و سبک زندگیتان ایجاد کنید، اما نمی شود همه این تغییرات را یک روزه به وجود آورد، سعی کنید در مورد این مسئله با شخصی که مورد اعتمادتان است مشورت کنید و راه حلی منطقی برای مشکلات خود پیدا کنید.

فال روزانه مجله حیاط خلوت

شما خودتان فکر می کنید که همه گزینه هایتان را بررسی کرده اید اما اگر کمی دقت کنید راه تازه ای برای پیشرفت خواهید یافت. یک بحران کوچک هم به هر حال بحران حساب می شود و امروز باید منتظر یکی از آنها در زندگی شخصیتان باشید. از آنجایی که شما از آن دسته آدم هایی نیستید که مشکلی را به حال خودش رها می کنند به هیچ عنوان نخواهید توانست حل این موضوع را به بعد موکول کنید و باید آن را در اولویت قرار دهید. آیا در رابطه عاطفیتان مسئولیت ها بین شما و طرف مقابلتان به طور برابر تقسیم شده اند؟ آیا هر دوی شما به یک میزان دارید برای حفظ این رابطه تلاش می کنید؟ پرسیدن این سوال ها اولین قدم در راه حل این بحران موقتی خواهد بود.
فال روزانه مجله حیاط خلوت
امروز از صبح که از خواب بیدار شده اید احساس می کنید که یک چیزی باید تغییر کند. اگر جلوی آینه بایستید خواهید فهمید آن چیزی که باید تغییر پیدا کند چیست! شاید وقت آن رسیده که رژیم غذایی را شروع کرده و یا در باشگاه نزدیک محل کارتان ثبت نام کنید، شاید هم بتوانید سری به آرایشگاه زده و کمی در ظاهر خودتان تغییر ایجاد کنید یا لباس های جدید بخرید؛ بهرحال هر کاری که باعث شود حس بهتری نسبت به ظاهرتان داشته باشید روزتان را زیبا خواهد کرد. مقایسه آنچه تا این لحظه به دست آورده اید با هدف نهاییتان شاید ذهنیت چندان خوبی نسبت به میزان موفقیتتان به شما ندهد، قطعا برای رسیدن به هدف اصلیتان باید مرحله به مرحله پیش بروید.

فال روزانه مجله حیاط خلوت

تنها چیز خوبی که در مورد تغییر مداوم احساساتتان وجود دارد این است که حوصله تان سر نمی رود و هر لحظه حال تازه ای دارید! یک لحظه احساس می کنید شاد و سرحال هستید و لحظه بعد غمگین و افسرده، اما دلیل اصلی این وضعیت این است که خودتان هم نمی دانید چه می خواهید. بهر حال شما نباید عزیزانتان را قربانی این بی ثباتی احساسی کنید و اگر نمی توانید کنترل احساستان را در دست بگیرید سعی کنید از آنها کمی فاصله بگیرید. تنهایی برایتان خیلی هم خوب خواهد بود و چیزهای تازه ای در مورد خود کشف خواهید کرد. امروز در رابطه عاطفی خود باید تصمیم بگیرید کدام یک از حد و مرزهایی که قبلا تعیین کرده بودید باید کنار گذاشته شوند و چه حدود جدیدی مشخص شوند!

منبع:برترینها

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *