خانه > زیبایی و آرایشی > فواید شستن موها با سرکه سیب

فواید شستن موها با سرکه سیب

شستن موها با سرکه سیب

هیچ کدام از ما با مراقبت از زیبایی در خانه نا آشنا نیستیم. غذاهای زیادی هستند که می توان برای زیبایی و مراقبت از پوست و مو از آن ها استفاده کرد. یکی از غذاهایی که تاثیر شگفت انگیزی برای موها دارد سرکه سیب است. اگر به جای شامپو سرکه سیب استفاده کنید این اتفاقات برای موها می افتد.

موها تمیزتر می شوند

یکی از بهترین فواید سرکه سیب این است که باقمیانده محصولاتی مثل ژل، تافت، موس و سرم را از روی موها و کف سر به تمیزی پاک می کند. اگر می خواهید امتحان کنید یک بطری اسپری خالی را بشوئید و در ازای هر پیمانه آب ۳ قاشق غذاخوری سرکه سیب بریزید. محلول را به کف سر بزنید و چند دقیقه ماساژ دهید. در آخر تمیز بشوئید.

شوره سر کم می شود

اگر از شوره سر رنج می برید سرتان را ۱ الی ۲ بار در هفته با سرکه سیب همانند روشی که در بالا توضیح دادم بشوئید. خاصیت اسیدی و ضد میکروب سرکه سیب خارش و شوره سر را از بین می برد.

موها براق تر می شود

خاصیت اسیدی سرکه سیب PH مو و پوست سر را بدون این که خشک کند متعادل می کند. وقتی موها آغشته به سرکه سیب باشد هنگام شستشو تمام مواد معدنی آب که باعث بی حالت و کدر شدن موها می شود را از بین می برد.

و در آخر موها نرم تر می شود

خاصیت اسیدیته طبیعی سرکه سیب کوتیکول ها را نرم می کند و هر فاصله ای در تارهای مو را پر می کند. پس با استفاده از سرکه سیب موهایی نرم تر خواهید داشت.

اما ممکن است بوی خوشایندی نداشته باشد

شاید بوی این چاشنی سالاد روی موها در ابتدا شدید و ناخوشایند باشد اما بعد از خشک کردن موها بوی بد آن کمتر می شود و از بین می رود. اما اگر بوی سرکه برایتان غیر قابل تحمل است می توانید کمی روغن ضروری مثل روغن اسطوخودوس به آن اضافه کنید.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

رازهای آبرسانی به مو با کامان؛ پنج محصول تا ترمیم و تقویت مو

رازهای آبرسانی به مو با کامان؛ پنج محصول تا ترمیم و تقویت مو موهای افراد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *