خانه > سرگرمی > مشخصات گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A5 2017

مشخصات گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A5 2017

 گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A5 2017، گوشی میان رده ای است و این گوشی که ظاهرا شبیه به گلکسی اس۷ است، گوشه های گرد نسبتا مشاه به ای دارد و یک اسکنر اثر انگشت در قسمت جلویی آن تعبیه شده است.
مشخصات گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A5 2017

بدیهی است که تفاوت هایی هم بین این دو گوشی وجود دارد، مانند این که این گوشی یک دوربین عقب بیرون زده ندارد و اثری از سنسور ضربان قلب در آن نیست. علاوه بر این، به نظر می رسد که A5 2017 دارای یک بلندگو در سمت راست بدنه خود، در کنار دکمه پاور باشد.

سامسونگ Galaxy A5 2017 دارای یک صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ باشد، که توسط یک پردازنده هشت هسته ای Exynos7870 طراحی شده است. ویژگی های دیگر این گوشی ممکن است شامل ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقا و ۳ گیگابایت رم باشد. به نظر می رسد که Galaxy A5 2017 جانشین شایسته ای برای Galaxy A5 2016 باشد.

گوشی موبایل «گلکسی A5 2017 دو سیم‌کارت» (Galaxy A5 2017 Dual SIM) از این سری، یک میان‌رده‌ی باکیفیت به‌ حساب می‌آید. این گوشی با وجود شباهت به نسل قبلی خود از ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر گردوغبار و آب تا عمق ۱٫۵ متر به مدت ۳۰ دقیقه بهره برده که آن را از همتای ۲۰۱۶ خود متمایز می‌کند.

سخت‌افزاری که می‌تواند برای انجام بسیاری از امور مفید باشد، بدنه‌ای زیبا و چشم‌نواز، نمایشگری که کیفیتش چشم‌ها را خیره می‌کند، حسگر اثرانگشت برای امنیت بیشتر و دوربینی که تصاویر فوق‌العاده ثبت می‌کند، از مشخصات این گوشی میان‌رده هستند.

سامسونگ برای تجربه‌ی کاربری بهتر در گلکسی A5 2017، تراشه‌ی ۶۴بیتی اگزینوس ۷۸۸۰ را در نظر گرفته که ۸ هسته‌ی پردازنده‌ با معماری کورتکس A53 با قدرت پردازش ۱٫۹ گیگاهرتز دارد؛

۳ گیگابایت رم در کنار این مجموعه سخت‌افزاری قرار دارد تا به هرچه روان‌ترشدن محصول کمک کند. گلکسی A5 2017 از حافظه‌ی داخلی ۳۲گیگابایتی بهره برده و می‌تواند کارت حافظه‌ی جانبی تا ۲۵۶ گیگابایت را پشتیبانی کند.

طبق روال تمام گوشی‌های هوشمند، امکان استفاده از فناوری‌هایی مثل بلوتوث، Wi-Fiو NFC هم در این محصول وجود دارد که تجربه‌ی کاربری بهتری را برای کاربران A5 2017 به ارمغان خواهد آورد.

نمایشگری با پنل OLED و فناوری Super AMOLED به‌اندازه‌ی ۵٫۲ اینچ و رزولوشن FullHD  برای این گوشی عالی به نظر می‌رسد. این نمایشگر می‌تواند تصاویر را با اشباع رنگ چشم‌نواز و با تراکم مناسب ۴۲۴ پیکسل بر اینچ به تصویر بکشد. برای محافظت از آن هم از جدیدترین نسخه‌ی محافظ‌های گوریلاگلس استفاده شده است.

این نمایشگر قابلیت دریافت تا ۵ لمس هم‌زمان را دارد و برای بازی‌کردن و فیلم‌دیدن کاملا مناسب خواهد بود. برای پاسخ به نیاز علاقه‌مندان به عکاسی با گوشی موبایل، سامسونگ دو سنسور ۱۶مگاپیکسلی را در A5 2017 به خدمت گرفته که با داشتن امکانات فراوان برای یک میان‌رده عالی به نظر می‌رسد.

دوربین اصلی که به فلشی از نوع LED مجهز شده است، می‌تواند در مکان‌هایی با نور کم هم عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد. دوربین سلفی گلکسی  A5 هم سنسوری ۱۶مگاپیکسلی با دریچه‌ی دیافراگم باز‌تر دارد که حالا می‌تواند نور بیشتری جذب و درنتیجه تصاویر بهتری هم ثبت می‌کند.

گلکسی A5 از ترکیب فلز و شیشه ساخته شده و از دو سیم‌کارت در سایز نانو پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات ظاهری این گوشی می‌توان به ضخامت ۷٫۹ میلی‌متری، طول ۱۴۶٫۱ و عرض ۷۱٫۴ میلی‌متری مناسبش با درنظرگرفتن نمایشگر ۵٫۲اینچی‌ آن اشاره کرد.

در نسل جدید گلکسی A5 اندروید مارشمالو ایفای نقش می‌کند و یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وظیفه‌ی تأمین انرژی را بر عهده دارد. اگر شما از کاربران محصولات سامسونگ هستید، محصول جدید این شرکت با عنوان A5 2017 می‌تواند به‌ عنوان یک میان‌ رده‌ی قدرتمند بخش عمده‌ای از نیازهای شما را پاسخ‌گو باشد.

 

منبع: phonearena،digikala

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

طرح های زیبا بسم الله رحمان رحیم

مجموعه ای زیبا از عکس های بسم الله الرحمن الرحیم  گردآوری:مجله حیاط خلوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *