خانه > اخبار ایران و جهان > چرا کامیابی نیا قراردادش را با پرسپولیس تمدید نکرد؟

چرا کامیابی نیا قراردادش را با پرسپولیس تمدید نکرد؟

به گزارش افکارنیوز، کمال کامیابی نیا، هافبک دفاعی ملی پوش سرخپوشان برخلاف دیگر بازیکنان مدنظر برانکو ایوانکوویچ هنوز قرارداد خود را با این تیم تمدید نکرده و این در حالی است که برخی بازیکنان مثل علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن مسلمان و … با توجه به اعلام برانکو ایوانکوویچ به تمدید قرارداد خود با این باشگاه پرداخته اند تا دغدغه بزرگ این تیم برایفصل آینده تا حدود زیادی کاهش یابد.

چرا کامیابی نیا قراردادش را با پرسپولیس تمدید نکرد؟

کامیابی نیا که به عنوان یک چهره باکیفیت اما دور از تیم ملی با پرسپولیس قراردادی دو ساله به امضا رسانده بود، توانست با ارائهبازی های قابل قبول جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کند و در ادامه نیز اکنون به یکی از مهره های غیرقابل کتمان این تیم تبدیل شده است.تا جایی که خلا او در روزهایی که به دلیل مصدومیت و محرومیت حضور نداشته به خوبی مشاهده شده است و تمدید قراردادش به نظر می رسد یکی از اتفاقاتی است که می تواند روند کیفی فعلی سرخپوشان را تضمین کند.

با این حال کامیابی نیا که در ابتدای فصل با پیشنهاد عجیبی برای تمدید قرارداد مواجه شده بود و این مساله به قهر دو روزه او از تمرینات منتهی شد، همچنان قراردادش را تمدید نکرده و در انتظار پیشنهادی مناسب از سوی مسوولان این تیم است.

در ابتدای فصل مسوولان پرسپولیس او را نیز همانند دیگر بازیکنان به باشگاه فراخواندن تا قرارداد جدیدی به امضا برساند اما شروط این قرارداد و همچنین مبلغ پیشنهادی باعث شد تا کامیابی نیا آن را نپذیرد و در ادامه به حالت قهر دو روز در تمرینات این تیم شرکت نکرد. هرچند در ادامه با توجه به تعهدش به این تیم با حضور در تمرینات مذاکرات را به پایان فصل موکول کرده بود اما به نظر می رسد او اکنون با توجه به فصل پیش رو که منتهی به جام جهانی خواهد بود به دنبال این است تا با عقد قراردادی مناسب حضورش در جمع مسافرانتیم ملی در روسیه را تضمین کند.

 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *